Muzikinių žaidimų integracija kasdieninėje darželio grupės veikloje (10 val.)

  • 1.
    Anonsas
    0:00:56
  • 2.
    Muzikinio ugdymo svarba ikimokykliniame amžiuje
    0:01:52
  • 3.
    Ikimokyklinio amžiaus vaikų muzikinio ugdymo ypatumai
    0:04:10
  • 4.
    Muzikinio ugdymo tikslai ir principai ikimokykliniame amžiuje
    0:03:35
  • 5.
    Muzikinių veiklų rūšys ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdyme
    0:00:51
  • 6.
    Dainavimas
    0:03:24
  • 7.
    Ritmavimas
    0:01:18
  • 8.
    Euritmija
    0:01:53
  • 9.
    Instrumentinis muzikavimas
    0:01:35
  • 10.
    Muzikos klausymas
    0:03:52
  • 11.
    Muzikinio ugdymo metodai ir būdai
    0:00:40
  • 12.
    Teorinis metodas
    0:00:46
  • 13.
    Vizualinis grafinis metodas
    0:00:50
  • 14.
    Interpretacinis metodas
    0:00:58
  • 15.
    Kūrybinis improvizacinis metodas
    0:00:32
  • 16.
    Žaidimo metodas
    0:01:20
  • 17.
    Vaikų ugdymo muzikiniais žaidimais ypatumai
    0:03:36
  • 18.
    2 MODULIS: Muzikinių žaidimų integravimas į muzikines veiklas
    0:00:05
  • 19.
    Dainavimas
    0:00:05
  • 20.
    Dainavimo pratimas „Voras“
    0:03:04
  • 21.
    Dainavimo pratimas „Karšta bulvytė“
    0:03:57
  • 22.
    Dainavimo pratimas „Būgnai“
    0:03:42
  • 23.
    Dainavimo pratimas „Pražydusi gėlė“
    0:02:35
  • 24.
    Kuriame dainavimo pratimą patys
    0:03:52
  • 25.
    Improvizuota daina „Plaukė žąselė“
    0:04:37
  • 26.
    Kuriame dainos „Boružėlė“ variantus
    0:06:02
  • 27.
    Kvėpavimo pratimai - žaidimai
    0:00:05
  • 28.
    Kvėpavimo pratimas „Balionas“
    0:04:35
  • 29.
    Kvėpavimo pratimas „Virvės traukimas“
    0:02:40
  • 30.
    Kvėpavimo pratimas „ss-šš“
    0:03:07
  • 31.
    Ritmavimas
    0:00:05
  • 32.
    Žaidimas „Bim bam“ (kūno perkusija)
    0:06:11
  • 33.
    Žaidimas „Bim bam“ (ritmavimas su šaukštais)
    0:05:17
  • 34.
    Ritmuojame ir skaičiuojame
    0:06:12
  • 35.
    Ritmavimo per kelius žaidimas
    0:05:48
  • 36.
    Žaidimas „Sugedęs telefonas“
    0:04:53
  • 37.
    Dainavimas ir ritmavimas
    0:00:05
  • 38.
    Ritmuojame ir dainuojame grupėje
    0:05:21
  • 39.
    Euritmija
    0:00:05
  • 40.
    Žaidimas „Diena – naktis“
    0:05:13
  • 41.
    Žaidimas „Greitai – lėtai“
    0:04:44
  • 42.
    Žaidimas „Dviejų dalių ir trijų dalių metras“
    0:04:13
  • 43.
    Žaidimas „Sėsk ant kėdės“
    0:05:29
  • 44.
    Žaidimas „Pajausk muziką“
    0:04:52
  • 45.
    Vaidmenų žaidimai
    0:00:05
  • 46.
    Žaidimas „Kur gi aš esu?“
    0:04:53
  • 47.
    Žaidimas „Seku seku pasaką…“
    0:07:43
  • 48.
    Instrumentinis muzikavimas
    0:00:05
  • 49.
    Muzikuojame perkusiniais muzikos instrumentais
    0:05:13
  • 50.
    Muzikuojame perkusiniais muzikos instrumentais grupėmis
    0:05:44
  • 51.
    Ritmuojame su spalvotais lapais
    0:03:50
  • 52.
    Klausymas
    0:00:05
  • 53.
    Žaidimas „Atpažink draugo balsą“
    0:03:37
  • 54.
    Žaidimas „Atpažink aplinkos garsus“
    0:03:50
  • 55.
    Piešiame muziką
    0:04:40
  • 56.
    Kiti muzikiniai žaidimai
    0:00:05
  • 57.
    Žaidimas „2 kortelės“
    0:06:23
  • 58.
    Žaidimas „Kas kitas?“
    0:05:13
  • 59.
    Žaidimas „Šilta - šalta“
    0:05:19
  • 60.
    Žaidimas „Spalvotas skambantis vanduo“
    0:04:08
  • 61.
    3 MODULIS: Muzikinių žaidimų taikymo galimybės
    0:00:05
  • 62.
    Priemonių įvairovė, jų panaudojimo galimybės žaidžiant muzikinius žaidimus
    0:05:10
  • 63.
    Muzikinių žaidimų integracijos galimybės kasdieninėje darželio grupės veikloje (rekomendacijos pedagogams)
    0:02:56
  • 64.
    Mokymo santrauka
    0:05:45
  • 65.
    Testas (4 klausimų)

Priskirti

Šis mokymas yra ilgalaikės akredituotos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos „Ikimokyklinuko kompetencijų (finansinis raštingumas, lytiškumas, motyvacija, SEU) ugdymo metodai“ dalis (K213003149) dalis.

Mokymo metu sužinosite:

  • Susipažinsite su žaidimais, kurie stiprina vaikų emocinį sąmoningumą.
  • Susižinosite kas yra vizualinis – grafinis, interpretacinis, kūrybinis – improvizacinis ir kt. ugdymo metodai.
  • Sužinosite kokie yra ritmavimo ir euritmijos žaidimai. 
  • Kaip muzikuoti pasitelkiant daiktus?
  • Pasisiemsite idėjų vaidmenų žaidimams

Po mokymo gebėsite:

  • Stiprinti vaikų emocinį sąmoningumą (emocijų atpažinimą, išreiškimą, įvardijimą)
  • Taikyti žaidimus – kvėpavimo pratimus.
  • Žaisti ritmavimo ir euritmijos žaidimus.
  • Muzikuoti pasitelkiant daiktus.

DOVANŲ prie mokymo gausite:

  • Dainavimo pratimų tekstus.
  • Muzikinių žaidimų atmintines.
  • Natų su žodžiais atmintines.

 

Vertinimų komentarai

Diana

Vaida

Danguolė

Kristina
Ačiū Jums, esate labai nuostabi Lektorė ir Dėstytoja, labai naudingas, informatyvus, įtraukiantis ir pilnas pavyzdžių seminaras/mokymas. Rekomenduoju visiems. Lauksiu kitų Jūsų parengtų mokymų ♥

Zita
Ačiū, Jus girdžiu ne pirmą katrą ir kaip visada gavau begalę naudingos informacijos, patarimų ir gerų emocijų. Puikūs ir labai naudingi mokymai. Sėkmės!

Sandra
Ačiū, labai daug idėjų!

Božena

10 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Praktinės užduotys
+ Klausimai lektoriui
(5.00/7 Balsai)

Komentarai
7
Peržiūros
390

Dovilė Miknaitytė

dovile miknaityte

Lektorė, mokytoja-praktikė

Muzikos mokytoja metodininkė, Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto lektorė, edukologė. Veda mokymus pedagogams, skaito pranešimus Lietuvos ir tarptautinėse konferencijose.

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.