Muzikinių žaidimų integracija kasdieninėje darželio grupės veikloje (10 val.)

  • 1.
    Anonsas
    0:00:56
  • 2.
    Muzikinio ugdymo svarba ikimokykliniame amžiuje
    0:01:52
  • 3.
    Ikimokyklinio amžiaus vaikų muzikinio ugdymo ypatumai
    0:04:10
  • 4.
    Muzikinio ugdymo tikslai ir principai ikimokykliniame amžiuje
    0:03:35
  • 5.
    Muzikinių veiklų rūšys ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdyme
    0:00:51
  • 6.
    Dainavimas
    0:03:24
  • 7.
    Ritmavimas
    0:01:18
  • 8.
    Euritmija
    0:01:53
  • 9.
    Instrumentinis muzikavimas
    0:01:35
  • 10.
    Muzikos klausymas
    0:03:52
  • 11.
    Muzikinio ugdymo metodai ir būdai
    0:00:40
  • 12.
    Teorinis metodas
    0:00:46
  • 13.
    Vizualinis grafinis metodas
    0:00:50
  • 14.
    Interpretacinis metodas
    0:00:58
  • 15.
    Kūrybinis improvizacinis metodas
    0:00:32
  • 16.
    Žaidimo metodas
    0:01:20
  • 17.
    Vaikų ugdymo muzikiniais žaidimais ypatumai
    0:03:36
  • 18.
    2 MODULIS: Muzikinių žaidimų integravimas į muzikines veiklas
    0:00:05
  • 19.
    Dainavimas
    0:00:05
  • 20.
    Dainavimo pratimas „Voras“
    0:03:04
  • 21.
    Dainavimo pratimas „Karšta bulvytė“
    0:03:57
  • 22.
    Dainavimo pratimas „Būgnai“
    0:03:42
  • 23.
    Dainavimo pratimas „Pražydusi gėlė“
    0:02:35
  • 24.
    Kuriame dainavimo pratimą patys
    0:03:52
  • 25.
    Improvizuota daina „Plaukė žąselė“
    0:04:37
  • 26.
    Kuriame dainos „Boružėlė“ variantus
    0:06:02
  • 27.
    Kvėpavimo pratimai - žaidimai
    0:00:05
  • 28.
    Kvėpavimo pratimas „Balionas“
    0:04:35
  • 29.
    Kvėpavimo pratimas „Virvės traukimas“
    0:02:40
  • 30.
    Kvėpavimo pratimas „ss-šš“
    0:03:07
  • 31.
    Ritmavimas
    0:00:05
  • 32.
    Žaidimas „Bim bam“ (kūno perkusija)
    0:06:11
  • 33.
    Žaidimas „Bim bam“ (ritmavimas su šaukštais)
    0:05:17
  • 34.
    Ritmuojame ir skaičiuojame
    0:06:12
  • 35.
    Ritmavimo per kelius žaidimas
    0:05:48
  • 36.
    Žaidimas „Sugedęs telefonas“
    0:04:53
  • 37.
    Dainavimas ir ritmavimas
    0:00:05
  • 38.
    Ritmuojame ir dainuojame grupėje
    0:05:21
  • 39.
    Euritmija
    0:00:05
  • 40.
    Žaidimas „Diena – naktis“
    0:05:13
  • 41.
    Žaidimas „Greitai – lėtai“
    0:04:44
  • 42.
    Žaidimas „Dviejų dalių ir trijų dalių metras“
    0:04:13
  • 43.
    Žaidimas „Sėsk ant kėdės“
    0:05:29
  • 44.
    Žaidimas „Pajausk muziką“
    0:04:52
  • 45.
    Vaidmenų žaidimai
    0:00:05
  • 46.
    Žaidimas „Kur gi aš esu?“
    0:04:53
  • 47.
    Žaidimas „Seku seku pasaką…“
    0:07:43
  • 48.
    Instrumentinis muzikavimas
    0:00:05
  • 49.
    Muzikuojame perkusiniais muzikos instrumentais
    0:05:13
  • 50.
    Muzikuojame perkusiniais muzikos instrumentais grupėmis
    0:05:44
  • 51.
    Ritmuojame su spalvotais lapais
    0:03:50
  • 52.
    Klausymas
    0:00:05
  • 53.
    Žaidimas „Atpažink draugo balsą“
    0:03:37
  • 54.
    Žaidimas „Atpažink aplinkos garsus“
    0:03:50
  • 55.
    Piešiame muziką
    0:04:40
  • 56.
    Kiti muzikiniai žaidimai
    0:00:05
  • 57.
    Žaidimas „2 kortelės“
    0:06:23
  • 58.
    Žaidimas „Kas kitas?“
    0:05:13
  • 59.
    Žaidimas „Šilta - šalta“
    0:05:19
  • 60.
    Žaidimas „Spalvotas skambantis vanduo“
    0:04:08
  • 61.
    3 MODULIS: Muzikinių žaidimų taikymo galimybės
    0:00:05
  • 62.
    Priemonių įvairovė, jų panaudojimo galimybės žaidžiant muzikinius žaidimus
    0:05:10
  • 63.
    Muzikinių žaidimų integracijos galimybės kasdieninėje darželio grupės veikloje (rekomendacijos pedagogams)
    0:02:56
  • 64.
    Mokymo santrauka
    0:05:45
  • 65.
    Testas (4 klausimų)

Priskirti

Šis mokymas yra ilgalaikės akredituotos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos „Ikimokyklinuko kompetencijų (finansinis raštingumas, lytiškumas, motyvacija, SEU) ugdymo metodai“ dalis (K213003149) dalis.

Paskaitos dalyviams išduodamas 10 val. pažymėjimas.

Mokymo aktualumas
Pastebima, kad vaikai sunkiai susikoncentruoja į veiklas, nevaldo emocijų, iškyla problemų su komunikavimu. Kadangi ikimokyklinio amžiaus vaikai kasdieninėje veikloje yra aktyvūs ir emocingesni už suaugusius, dėl to muzikinių žaidimų integracija vaikams yra labai veiksminga. Vaikai labiausiai ugdosi tyrinėdami, eksperimentuodami, patys patirdami ir susipažindami su muzikinėmis veiklomis, tačiau tam turi būti sukurtos palankios ugdymosi sąlygos ir priemonės muzikuoti.

Mokymo metu sužinosite:

  • Susipažinsite su žaidimais, kurie stiprina vaikų emocinį sąmoningumą.
  • Susižinosite kas yra vizualinis – grafinis, interpretacinis, kūrybinis – improvizacinis ir kt. ugdymo metodai.
  • Sužinosite kokie yra ritmavimo ir euritmijos žaidimai. 
  • Kaip muzikuoti pasitelkiant daiktus?
  • Pasisiemsite idėjų vaidmenų žaidimams

Po mokymo gebėsite:

  • Stiprinti vaikų emocinį sąmoningumą (emocijų atpažinimą, išreiškimą, įvardijimą)
  • Taikyti žaidimus – kvėpavimo pratimus.
  • Žaisti ritmavimo ir euritmijos žaidimus.
  • Muzikuoti pasitelkiant daiktus.

DOVANŲ prie mokymo gausite:

  • Dainavimo pratimų tekstus.
  • Muzikinių žaidimų atmintines.
  • Natų su žodžiais atmintines.

 

Vertinimų komentarai

Fausta

Daiva

Alvyda

Ingrida

Julija

Dūzginėlis
Mokymai labai naudingi, vertingi ir praktiški. Išsamūs. Tačiau užkliuvo euritmijos pristatymas, reiktų patikslinti šio metodo autorystę.

Lina
Labai linksmas seminaras. Daug praktinių veiklų. Ačiū lektorei.

Reda
Labai dėkoju už šį seminarą. Pateiktą medžiagą puikiai panaudosiu darbe. Ačiū.

Milda

Vaiva

Agnė

Ilona

10 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Praktinės užduotys
+ Klausimai lektoriui
(4.92/26 Balsai)

Komentarai
26
Peržiūros
1663

Dovilė Miknaitytė

dovile miknaityte

Lektorė, mokytoja-praktikė

Muzikos mokytoja metodininkė, Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto lektorė, edukologė. Veda mokymus pedagogams, skaito pranešimus Lietuvos ir tarptautinėse konferencijose.

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.