(Ne)matomas mokyklos gyvenimas internete

  • 1.
    Anonsas
    0:01:49
  • 2.
    Įžanga
    0:00:54
  • 3.
    Principai, kas svarbu ugdant šiuolaikinius vaikus
    0:01:08
  • 4.
    Prisijaukinti negalima bėgti?
    0:03:15
  • 5.
    Patyčių apibrėžimas ir būdai
    0:02:51
  • 6.
    Jei pastebėjote elektronines patyčias
    0:01:46
  • 7.
    Norint sustabdyti patyčias
    0:00:47
  • 8.
    (Ne)matomi pavojai
    0:00:10
  • 9.
    Įtartini nepažįstamieji
    0:02:29
  • 10.
    Žaidimai internete
    0:01:58
  • 11.
    Netinkamo turinio puslapiai
    0:02:41
  • 12.
    Kiti pavojai
    0:02:24
  • 13.
    Mokytojo vaidmuo interneto laikų visuomenėje
    0:00:19
  • 14.
    Mokytojas yra viešas asmuo
    0:02:54
  • 15.
    Kaip elgtis socialinėje erdvėje?
    0:03:24
  • 16.
    Idėjos: padėkite kurti vertingo turinio paieškos įpročius
    0:00:26
  • 17.
    Šokiai
    0:00:39
  • 18.
    Eksperimentai
    0:00:33
  • 19.
    Pasidaryk pats
    0:00:28
  • 20.
    Prasmingo turinio svetainės
    0:00:42
  • 21.
    Kurkite video kartu su vaikais
    0:02:50
  • 22.
    Edukacinės užduotys
    0:01:17
  • 23.
    Prasmingi filmukai
    0:01:00
  • 24.
    Paprašykite rasti įdomių faktų
    0:01:19
  • 25.
    Užduotis: kurti memus
    0:01:56
  • 26.
    Rinkite vaikų video Top10
    0:02:50
  • 27.
    Mokymo santrauka
    0:04:12
  • 28.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti mokymą

Šiuolaikiniai vaikai bendrauja ir leidžia laisvalaikį tiek realiame, tiek ir virtualiame pasaulyje, todėl ir dalis mokyklos gyvenimo vyksta anapus išmaniųjų telefonų ekranų. Galima to nepastebėti ar ignoruoti, tačiau nuo to gyvenimas internete niekur nedings, o vaikų gyvenime gali tapti toks svarbus, kad palies ir mokymosi rezultatus, ir psichologinę savijautą, net norą gyventi. Mokymo metu pateikiami praktiniai patarimai, apie tai, ko galima tikėtis stebint vaikų patirtį internete, kaip šios veiklos nepasmerkti, tačiau paskatinti dalintis ir leisti dalyvauti suaugusiems. Mokymo programoje rasite svarbiausius internete tykančus pavojus – nuo patyčių iki piktadarių, taip pat patarimus, kaip internetinėje erdvėje turėtų elgtis mokytojas, kuriam šiais laikais priskiriamas atsakingas viešo asmens vaidmuo. Pabaigoje – keli nuotaikingi patarimai, kaip interneto turinį ir veiklas pritaikyti pamokų ir pertraukų metu, tokiu būdu ugdant vertingo turinio paieškos įpročius.

 

Mokymo uždaviniai:

  • Paskatinti ugdyti šiuolaikinių vaikų įgūdžius naudotis internetu atsakingai, nepriklausomai nuo dėstomo dalyko. 
  • Atpažinti pagrindinius internete tykančius pavojus ir būdus juos įveikti.
  • Atsakingai kurti asmeninį mokytojo įvaizdį socialinėse medijose ir kitose turinio internete formose. 
  • Pritaikyti atvirai internete prieinamą turinį pamokų arba pertraukų veiklai su vaikais, taip ugdant kokybiško turini paieškos įpročius.

Nauda dalyviams po mokymo:

  • Atpažins dažniausiai pasitaikančius pavojingo turinio ir elgesio internete atvejus. 
  • Sąmoningai supras, kaip kurti savo asmeninį įvaizdį internete ir kaip bendrauti socialinėse medijose.
  • Gaus idėjų ir patarimų pokalbių temoms bei veikloms su vaikais pamokų, pertraukų arba užklasinės veiklos metu.

 

Mokymas sudaro 4 ak. val.

Vertinimų komentarai

Šiaulių
Naudinga informacija ir įdomi, bet pabaigoje nuskambėjo tik Vilnius, atrodo, kad daugiau pedagogų niekur nėra, išskyrus Vilnių.

Jan

Birutė
Labai konkreti informacija, pateikiamos prasmingo interneto turinio panaudojimo idėjos.

Inga

Trakų

Vilma
Ačiū, svarbi, reikalinga ir aktuali informacija.

Danuta

Ana

Rasa

Romualda Malinauskienė

Inga

Indrė

47 min + testai + klausimai lektoriui
(4.68/19 balsai)

KOMENTARAI
19
PERŽIŪROS
78

Rūta Latinytė

ruta latinyte

PRANEŠĖJA

Komunikacijos konsultantė

Gyvenimo Universitetas LT, VšĮ

gyvenimo universitetas lt, vsi
„Gyvenimo Unviersiteto“ rengiami bei filmuojami seminarai aprėpia visas įmanomas mokymų laisvalaikiui, asmenybei bei šeimai sritis, todėl kiekvienam savišvieta ar profesiniu tobulėjimu suinteresuotam asmeniui ar grupei žmonių atrasime įdomių bei dar