Nedrąsūs, nerimastingi, jautrūs vaikai: kaip juos suprasti ir jiems padėti

  • 1.
    Anonsas
    0:00:48
  • 2.
    Įžanga
    0:00:43
  • 3.
    „Užmiršti vaikai“
    0:01:06
  • 4.
    Kodėl pedagogams svarbu žinoti apie prieraišumo teoriją?
    0:00:30
  • 5.
    Prieraišumo teorija
    0:00:10
  • 6.
    Prieraišumo teorijos sukūrimo istorija
    0:02:57
  • 7.
    Kaip formuojasi prieraišumas
    0:02:08
  • 8.
    Prieraišumo tipai
    0:01:52
  • 9.
    Saugus ryšys
    0:00:44
  • 10.
    Nesaugus ryšys
    0:03:04
  • 11.
    Saugaus ryšio svarba
    0:01:19
  • 12.
    Suaugusiųjų prieraišumo tipai
    0:01:14
  • 13.
    Kuo gali padėti pedagogas
    0:03:19
  • 14.
    Vaikų psichikos, emocijų ir elgesio sutrikimai
    0:04:11
  • 15.
    Šiandien aptarsime
    0:01:55
  • 16.
    Ypač jautrūs vaikai
    0:08:29
  • 17.
    Nerimo sutrikimai
    0:05:36
  • 18.
    Nerimas susideda iš trijų komponentų
    0:01:46
  • 19.
    Dažniausi nerimo sutrikimai
    0:11:12
  • 20.
    Nerimastingų vaikų sunkumai mokykloje
    0:08:05
  • 21.
    Kaip padėti nerimastingam vaikui
    0:00:10
  • 22.
    Vaiko nusiskundimus vertinkite rimtai
    0:01:47
  • 23.
    Jeigu pastebite, kad vaikas nerimastingas – pasikalbėkite apie tai su jo tėvais
    0:01:50
  • 24.
    Padėkite vaikui mokytis
    0:04:00
  • 25.
    Padėkite vaikui siekti tikslų
    0:01:11
  • 26.
    Pakoreguokite vaiko lūkesčius
    0:00:56
  • 27.
    Palaikykite vaiką, jei jam nesiseka
    0:02:42
  • 28.
    Būkite supratingi ir palaikantys
    0:00:55
  • 29.
    Jiems gali atrodyti, kad jus “pavedė”, nuvylė
    0:02:09
  • 30.
    Bendravimas per pamoką klasėje
    0:02:35
  • 31.
    “Fight or flight” reakcija
    0:02:52
  • 32.
    Padėkite vaikui rasti vietą nusiraminimui
    0:01:26
  • 33.
    Suteikite vaikui galimybę ramiau pradėti dieną
    0:01:35
  • 34.
    Priminkite vaikui, kas jam padeda
    0:01:23
  • 35.
    Būkite pastovūs
    0:02:26
  • 36.
    Vaiko simptomus aptarkite individualiai
    0:02:42
  • 37.
    Nuotaikos sutrikimai
    0:04:05
  • 38.
    Kaip įtarti depresiją
    0:12:49
  • 39.
    Depresija ir mokymosi sunkumai
    0:01:28
  • 40.
    Kuo gali padėti pedagogas vaikui su depresija
    0:10:56
  • 41.
    Selektyvusis mutizmas
    0:02:18
  • 42.
    Kaip padėti vaikams su SM
    0:06:44
  • 43.
    Tikai
    0:04:45
  • 44.
    Tikų eiga ir ypatumai
    0:04:11
  • 45.
    Pedagogo pagalba vaikams, turintiems tikų
    0:06:04
  • 46.
    Mokymo santrauka
    0:00:56
  • 47.
    Testas (5 klausimų)

Priskirti mokymą

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Kiekvienas pedagogas savo praktikoje susiduria su pačiais įvairiausiais vaikais: ir aktyviais, triukšmingais, kartais - netgi įžūliais ar akiplėšomis, ir su tyliais, ramiais, uždarais. Dažniausiai šie, tylieji, vaikai didesnių sunkumų mokant juos nesukelia, nebent susidrovi, kai reikia atsakinėti „prieš klasę“: paprastai pedagogams daugiausia dėmesio tenka skirti „blogiukams“, todėl tylieji ir ramieji gali būti lyg pamiršti.

Tačiau jei tokio vaiko sunkumai stiprėja, tam, kad pavyktų jam padėti – labai svarbi ne tik psichologinė pagalba, bet ir pedagogo indėlis. Todėl suprasti, kaip vaikas jaučiasi, atskirti, ar jis tingi, ar išties kažko negali padaryti, suplanuoti, kaip jam vėl įsitraukti į intensyvesnį mokymąsi, jeigu buvo tekę padaryti pertrauką – svarbu kiekvienam, dirbančiam su vaikais. 


Kam skirtas mokymas?

Mokymas skirtas pedagogams, dirbantiems su įvairaus amžiaus vaikais, norintiems daugiau sužinoti, kaip rasti ryšį su tyliu, uždaru ar liūdnu auklėtiniu arba mokiniu 


Mokymo metu sužinosite:

  • Kodėl vaikai tokie skirtingi – vieni aktyvūs ir drąsūs, kiti tylūs ir uždari;
  • Kas ta prieraišumo teorija, kokia yra ryšio įtaka vaiko bendravimui su aplinkiniais ir kuo gali padėti pedagogai, jei vaikas pasaulyje jaučiasi nesaugiai;
  • Ypač jautrūs vaikai: kokie jie ir kaip su jais bendrauti;
  • Nerimastingi vaikai: kokie yra nerimo sutrikimai ir kaip gali padėti pedagogas;
  • Nuotaikos sutrikimai: kodėl depresija gali prasidėti net vaikams ir ką tuomet daryti;
  • Selektyvusis mutizmas – vaikas, kuris nekalba: ką gali pedagogas;
  • Tikai: kaip geriausia reaguoti, jei tenka mokyti vaiką, turintį tikų;

Po mokymo gebėsite:

  • Geriau suprasti, kaip jaučiasi tylūs, uždari ir nedrąsūs vaikai, ir tokiu būdu surasti kelią į šių vaikų širdis;
  • Atpažinti, kada vaikui reikalinga psichikos sveikatos specialisto pagalba ir parekomenduoti auklėtinio ar mokinio tėvams kreiptis jos;
  • Padėti vaikams iš savo, pedagogo, pusės.
     

Vertinimų komentarai

Birute

Danutė

Eglė
Lengvai klausomas, aiškus, neperkrautas.

Jolita
Ačiū už seminarą, labai patiko. Daug įdomios ir reikalingos informacijos, patarimų tiek dirbant su kitais, tiek su savo vaikais.

Rima

Lina

Ilona

Renata

Irina
Ačiū.

Janina
Ačiū, labai aiškiai paaiškinta tikrai reikalinga informacija

Ieva
Man patiko, buvo aišku ir konkretu.

Gintarė

6 ak. val. + papildoma medžiaga + testai + klausimai lektoriui
(4.89/179 balsai)

KOMENTARAI
179
PERŽIŪROS
6778

Dalia Mickevičiūtė

dalia mickeviciute

LEKTORĖ

Gydytoja psichoterapeutė, vaikų ir paauglių psichiatrė, dirbanti psichoterapinį darbą su suaugusiaisiais, vaikais ir paaugliais, konsultuojanti tėvus įvairiais bendravimo su vaikais klausimais.

Mokymai
4

Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

lietuvos vaiku ir jaunimo centras
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras – valstybės biudžetinė, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikianti švietimo įstaiga.