Neuropedagogo įžvalgos: kaip pradinukams lengviau suprasti matematiką? | Pedagogas.lt

Neuropedagogo įžvalgos: kaip pradinukams lengviau suprasti matematiką?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/20

Matematika vaikystėje

2/20

Psichologinės nuostatos

3/20

Statistika

4/20

Žievės sala

5/20

Ar šiuolaikinis vaikas turi mokėti skaičiuoti?

6/20

Kur gyvena matematika?

7/20

Pažaiskime

8/20

Matematika iki mokyklos

9/20

Skaičiavimas

10/20

Būtinos gebėjimo skaičiuoti sąlygos

11/20

Diskalkulija

12/20

Sunkumų mokytis matematikos priežastys

13/20

Mokomės pažinti skaitmenis ir daugybą

14/20

Laikrodžio pažinimas

15/20

Kaip mes sprendžiam uždavinius?

16/20

Klausimų - atsakymų sesija (I dalis)

17/20

Klausimų - atsakymų sesija (II dalis)

18/20

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

19/20

Pažyma

20/20

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Pradinio ugdymo mokytojų akademija: įtraukusis ugdymas, inovatyvūs ugdymo metodai, psichologija“ (40 val. ) dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 3 val. KT pažymas. 

Mokymo metu sužinosite:

  • kokios priežastys apsunkina gebėjimą spręsti matematikos uždavinius?
  • matematikos mokymąsi apsunkinantys sutrikimas - diskalkulija.
  • kaip  "įjungti" skaičiavimo procesus vaikams, kurie turi specialiųjų poreikių ?
  • kaip mokyti suprasti ir spręsti matematines užduotis?
  • kodėl vaikams kyla sunkumų su daugybos lentele ir kaip juos įveikti?
  • būdai kurie palengvins matematikos mokymąsi.



Lektoriai

Katerina Strij

Katerina Strij

Neuropsichologė, vaikų raidos trenerė

Atsiliepimai