Neuropedagogo įžvalgos: kaip pradinukams lengviau suprasti matematiką?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/19

Matematika vaikystėje

2/19

Psichologinės nuostatos

3/19

Statistika

4/19

Žievės sala

5/19

Ar šiuolaikinis vaikas turi mokėti skaičiuoti?

6/19

Kur gyvena matematika?

7/19

Pažaiskime

8/19

Matematika iki mokyklos

9/19

Skaičiavimas

10/19

Būtinos gebėjimo skaičiuoti sąlygos

11/19

Diskalkulija

12/19

Sunkumų mokytis matematikos priežastys

13/19

Mokomės pažinti skaitmenis ir daugybą

14/19

Laikrodžio pažinimas

15/19

Kaip mes sprendžiam uždavinius?

16/19

Klausimų - atsakymų sesija (I dalis)

17/19

Klausimų - atsakymų sesija (II dalis)

18/19

Pažyma

19/19

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Pradinio ugdymo mokytojų akademija: įtraukusis ugdymas, inovatyvūs ugdymo metodai, psichologija“ (40 val. ) dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 3 val. KT pažymas. 

Mokymo metu sužinosite:

  • kokios priežastys apsunkina gebėjimą spręsti matematikos uždavinius?
  • matematikos mokymąsi apsunkinantys sutrikimas - diskalkulija.
  • kaip  "įjungti" skaičiavimo procesus vaikams, kurie turi specialiųjų poreikių ?
  • kaip mokyti suprasti ir spręsti matematines užduotis?
  • kodėl vaikams kyla sunkumų su daugybos lentele ir kaip juos įveikti?
  • būdai kurie palengvins matematikos mokymąsi.



Lektoriai