Patarimai ugdytojams: kaip valdyti terapines pasakas? | Pedagogas.lt

Patarimai ugdytojams: kaip valdyti terapines pasakas?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/12

00:01:21

Terapinės pasakos. Kas tai?

2/12

00:04:23

Pasakos ugdo, gydo ir saugo

3/12

00:00:22

Pasakos ugdo

00:07:33

Pasakos gydo

00:02:24

Pasakos saugo

00:02:03

Terapinių pasakų valdymas. Kada vertėtų pradėti skaityti terapines pasakas?

4/12

00:00:32

Siekiant paaiškinti sudėtingus įvykius, situacijas, atsakyti į sudėtingus klausimus

00:04:03

Ruošiantis pokyčiams, naujiems potyriams

00:03:16

Siekiant nugalėti įvairias baimes

00:00:37

Siekiant apsaugoti nuo galimų pavojų

00:00:37

Siekiant ugdyti teigiamus žmogaus bruožus ir stiprinti vertybes

00:00:17

Kaip ir kokiose pasakose galima atrasti terapija?

5/12

00:03:25

Kaip skaityti terapines pasakas?

6/12

00:06:06

Skaitymas mažesniems

7/12

00:03:36

Skaitymas vyresniems

8/12

00:03:02

Rekomenduojama literatūra

9/12

00:03:02

Apibendrinimas

10/12

00:05:04

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

11/12

Pažymėjimas

12/12

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Svarbi informacija

Kviečiame Jus į seminarą „Patarimai ugdytojams: kaip valdyti terapines pasakas?“. Šio mokymo tikslas – supažindinti pedagogus bei specialiuosius pedagogus su terapinėmis pasakomis bei pristatyti jų naudą ir naudojimo metodus.

Pasakos, eilėraščiai, dainos, vaidmeniniai žaidimai, emocijų kortelės – gerai žinomi būdai ugdyti vaikų emocinį intelektą. O ar esatę girdėję apie terapines pasakas?

Seminaro metu sužinosite: 

  • kas yra terapinės pasakos?
  • kokios yra jų taikymo galimybės bei nauda?

Po mokymo gebėsite:

  • taikyti terapines pamokas ugdydami vaikų emocinį intelektą.

Atsiliepimai