Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS: Ugdymo per patyrimą svarba
1/31
00:02:28
Patirtinis ugdymas– kas tai?
2/31
00:00:44
Patirtinio ugdymo apibrėžimas
00:02:47
Patirtinio ugdymo procesas
00:02:26
Patirtinio ugdymo nuostatos
00:03:11
Produktyvios dinamikos palaikymas patirtiniame ugdyme
00:03:23
Dalies reziumė
00:00:19
Filosofų bei pedagogų mintys apie ugdymo per patyrimą svarbą
3/31
00:00:17
A. Kolpingo (XIX a.) švietimas
00:00:58
F. Frėbelio metodika
00:06:30
Valdorfo pedagogika
00:03:49
M. Montessori idėjos apie vaikų ugdymą
00:03:54
Dalies reziumė
00:00:42
Ugdymas per žaidimą
4/31
00:00:20
Žaidimas ir patyrimas – ar tai tas pats?
00:03:10
Bendroji žaidimų situacija
00:01:02
Žaidimų temos
00:00:25
Žaidimų kategorijos ir subkategorijos
00:04:06
Dalies reziumė
00:00:32
R. Emilia pedagoginė sistema
5/31
00:00:32
Ugdymo požiūris ir idėjos
00:01:46
Mokymo principai
00:01:15
R. Emilia pedagoginės sistemos pavyzdžiai
00:12:14
Dalies reziumė
00:00:31
Edukacinės aplinkos svarba vaikui
6/31
00:00:33
Vaiko perspektyva
00:01:57
Pedagogo perspektyva
00:03:39
Aplinkos kūrimas
00:09:31
Vaiko pasiekimai
00:00:35
Dalies reziumė
00:00:18
Provokacija ugdyme – kas tai?
7/31
00:00:13
Provokacijos samprata
00:01:10
Kokios gali būti provokacijos?
00:05:33
Įtraukiantys ir motyvuojantys iššūkiai
00:02:11
Dalies reziumė
00:00:14
Įtraukusis ugdymo kontekstas – kas tai?
8/31
00:00:14
Įtraukiojo ugdymo konteksto apibrėžtis
00:02:30
Įtraukiojo ugdymo konteksto pavyzdys ir analizė
00:03:48
Įtraukiojo konteksto prasmė
00:01:55
Dalies reziumė
00:00:41
Urbanistinis/edukacinis dizainas ikimokykliniame ugdyme
9/31
00:00:46
Urbanistinio/edukacinio dizaino samprata
00:04:31
Urbanistinio/edukacinio dizaino principai
00:23:33
Urbanistinio/edukacinio dizaino pavyzdžiai
00:10:48
Dalies reziumė
00:00:44
2 MODULIS: Patyriminio ugdymo formos ir metodai
10/31
00:00:28
Ugdymo metodo samprata
00:00:51
Mokymasis/ugdymasis tyrinėjant
00:00:34
Ugdymosi metodų pavyzdžiai
00:09:35
Ugdymo formos samprata
11/31
00:00:24
Ugdymo forma – kas tai?
00:02:15
Mokymo organizavimo formos pobūdį lemia
00:07:00
Ikimokyklinio ugdymo formų pavyzdžiai
00:08:53
Dalies reziumė
00:01:25
Pedagoginės strategijos
12/31
00:01:08
Vaiko klausymosi pedagogika
00:02:33
Ką galime rasti knygelėse?
00:02:52
Ugdančiosios aplinkos kūrimo pedagoginė strategija
00:09:20
Informacinių technologijų ir medijų taikymo pedagoginė strategija
00:04:21
Pavyzdžio, modeliavimo pedagoginė strategija
00:08:16
Pedagogo ir vaiko vaidmuo taikant įvairias strategijas
13/31
00:00:45
Pedagogo vaidmuo taikant įvairias strategijas
00:01:01
Pavyzdžiai
00:06:12
Vaiko vaidmuo taikant įvairias strategijas
00:02:13
Pavyzdžiai
00:08:28
3 MODULIS: IT ir STEAM svarba ikimokykliniame ugdyme
14/31
00:01:35
Kas yra IT?
00:01:00
IT integracijos svarba ikimokykliniame ugdyme
00:04:46
Kas yra STEAM?
00:03:14
STEAM integracijos svarba ikimokykliniame ugdyme
00:04:11
STEAM: kaip kurti vaiko patirtį?
00:05:37
Dalies reziumė
00:01:13
IT pritaikymas grupėje
15/31
00:00:47
Kaip pritaikyti IT grupėje?
00:03:16
Atsakykite į klausimą – ar šią priemonę naudosiu ir turėsiu grupėje nuolat, ar tik kartais?
00:01:30
Daiktai padėti saugiai ir vaikams nepasiekiamoje vietoje
00:01:07
Patys daiktai ar paruošta medžiaga - saugi ir tinkami vaikams pagal amžių
00:08:45
IT ugdymą tik PAPILDO, bet NEPAKEIČIA
00:02:48
Turimos priemonės grupėje
00:03:25
Kaip pasirengti veiklai?
00:04:23
Turimų priemonių pritaikymas praktinėje veikloje
00:09:31
IT ir STEAM dermė: moderni dailė
00:02:12
Šviesos lentos pagalba mokomės apie gyvūnus
00:04:07
Koks bus vaikų vaidmuo veiklos metu?
00:02:44
Dalies reziumė
00:00:34
STEAM kūrimas grupėje
16/31
00:00:22
Kaip pritaikyti STEAM grupėje?
00:01:13
Atskiros erdvės, besiremiant STEAM metodika
00:01:17
Technologijų, eksperimentų: atrasti tai, apie ką kalbate tą savaitę, patyrinėti atidžiau
00:00:47
Inžinerijos: pastatyti, sukonstruoti savarankiškai tai, apie ką kalbate šiuo metu
00:00:45
Menai: nupiešti, pasiklausyti apie tai
00:01:24
Matematikos: su matematinėmis užduotėlėmis, skaičiavimo veiklomis, skaičiais
00:01:14
Jei grupę sunku išskirti erdvėmis, galite STEAM metodiką naudoti veiklose
00:01:12
Matematinės sąvokos didelis/mažas
00:00:27
Ilgas – trumpas
00:00:38
Skaičių pasaulyje
00:02:09
Mokslas, pasaulio pažinimas: keliamės į gamtą!
00:01:12
Inžinerija: statome ir konstruojame iš įvairių medžiagų
00:02:27
Menai: tapome, piešiame klausydamiesi klasikinės muzikos
00:01:02
Kaip pasirengti veiklai?
00:01:26
Kokios priemonės naudingos STEAM veikloms?
00:02:27
Koks bus vaikų vaidmuo veiklos metu?
00:00:23
Patarimai ruošiant veiklas savaitei arba dviems savaitėms
00:05:36
Susidarykite savaitės dienotvarkę
00:02:32
Dalies reziumė
00:00:45
Pirmadienis
17/31
00:08:54
Antradienis
18/31
00:04:50
Trečiadienis
19/31
00:05:55
Ketvirtadienis
20/31
00:03:31
Penktadienis
21/31
00:04:57
Klausimų - atsakymų sesija
22/31
00:06:54
4 MODULIS: Patyriminiai eksperimentai ikimokyklinukams.
23/31
00:00:22
Eksperimentai – praktiniai jų pavydžiai
24/31
00:01:23
Kas yra eksperimentas?
00:07:29
Eksperimento funkcija ikimokykliniame ugdyme
00:10:30
Reikalavimai eksperimentams. SAUGUMAS
00:03:24
Reikalavimai eksperimentams. PREINAMUMAS
00:05:05
Reikalavimai eksperimentams. PATRAUKLUMAS
00:05:29
Reikalavimai eksperimentams. EKSPERIMENTAS ≠ FEJERVERKAI AR CHEMIJOS PAMOKA!
00:07:49
Reikalavimai eksperimentams. TIKSLINGUMAS
00:03:49
Dalies reziumė
00:01:36
Ruošiamės eksperimentui
25/31
00:01:06
Eksperimentų rūšys
00:04:58
Naudojant gamtines medžiagas
00:05:06
Matavimo, svėrimo eksperimentai
00:02:35
Naudojant šviesos ir šilumos šaltinius
00:05:30
Eksperimentai, skatinantys pažinti savo kūną
00:08:19
Kaip suplanuoti eksperimentą?
00:08:09
Idėjų paieška
00:02:59
Išgrynaname idėją. Kaip parinkti tinkamą eksperimentą?
00:04:31
Dalies reziumė
00:01:04
Darome eksperimentus!
26/31
00:00:30
Specialus pasirengimas eksperimentui
00:06:02
Vaikų įgalinimas
00:03:48
Dalies reziumė
00:00:40
Padarykime eksperimentą kartu. Gyvi pavyzdžiai
27/31
00:02:21
Eksperimentai su gamtinėmis medžiagomis
00:16:58
Eksperimentai su daiktais
00:08:46
Gyvi pavyzdžiai, kaip eksperimentų dėka galima mokytis skaičių ir raidelių
28/31
00:00:15
Eksperimentai „Paslėptos raidelės“
00:04:29
Raidelės paslaptingame butelyje
00:01:55
Eksperimentas „Nematomas raštas“:
00:05:05
Eksperimentai „Paslėpti skaičiukai“
00:02:28
Dubenyje ar ant stiklo/plastiko
00:03:27
Klausimų atsakymų sesija
29/31
00:02:38
Testas
30/31
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
31/31
Patyriminis ugdymas darželyje (40 val. 211001029)
Bendra trukmė 8h 12m
Mokymų dalių viduje: 146
Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS: Ugdymo per patyrimą svarba
1/31
00:02:28
Patirtinis ugdymas– kas tai?
2/31
00:00:44
Patirtinio ugdymo apibrėžimas
00:02:47
Patirtinio ugdymo procesas
00:02:26
Patirtinio ugdymo nuostatos
00:03:11
Produktyvios dinamikos palaikymas patirtiniame ugdyme
00:03:23
Dalies reziumė
00:00:19
Filosofų bei pedagogų mintys apie ugdymo per patyrimą svarbą
3/31
00:00:17
A. Kolpingo (XIX a.) švietimas
00:00:58
F. Frėbelio metodika
00:06:30
Valdorfo pedagogika
00:03:49
M. Montessori idėjos apie vaikų ugdymą
00:03:54
Dalies reziumė
00:00:42
Ugdymas per žaidimą
4/31
00:00:20
Žaidimas ir patyrimas – ar tai tas pats?
00:03:10
Bendroji žaidimų situacija
00:01:02
Žaidimų temos
00:00:25
Žaidimų kategorijos ir subkategorijos
00:04:06
Dalies reziumė
00:00:32
R. Emilia pedagoginė sistema
5/31
00:00:32
Ugdymo požiūris ir idėjos
00:01:46
Mokymo principai
00:01:15
R. Emilia pedagoginės sistemos pavyzdžiai
00:12:14
Dalies reziumė
00:00:31
Edukacinės aplinkos svarba vaikui
6/31
00:00:33
Vaiko perspektyva
00:01:57
Pedagogo perspektyva
00:03:39
Aplinkos kūrimas
00:09:31
Vaiko pasiekimai
00:00:35
Dalies reziumė
00:00:18
Provokacija ugdyme – kas tai?
7/31
00:00:13
Provokacijos samprata
00:01:10
Kokios gali būti provokacijos?
00:05:33
Įtraukiantys ir motyvuojantys iššūkiai
00:02:11
Dalies reziumė
00:00:14
Įtraukusis ugdymo kontekstas – kas tai?
8/31
00:00:14
Įtraukiojo ugdymo konteksto apibrėžtis
00:02:30
Įtraukiojo ugdymo konteksto pavyzdys ir analizė
00:03:48
Įtraukiojo konteksto prasmė
00:01:55
Dalies reziumė
00:00:41
Urbanistinis/edukacinis dizainas ikimokykliniame ugdyme
9/31
00:00:46
Urbanistinio/edukacinio dizaino samprata
00:04:31
Urbanistinio/edukacinio dizaino principai
00:23:33
Urbanistinio/edukacinio dizaino pavyzdžiai
00:10:48
Dalies reziumė
00:00:44
2 MODULIS: Patyriminio ugdymo formos ir metodai
10/31
00:00:28
Ugdymo metodo samprata
00:00:51
Mokymasis/ugdymasis tyrinėjant
00:00:34
Ugdymosi metodų pavyzdžiai
00:09:35
Ugdymo formos samprata
11/31
00:00:24
Ugdymo forma – kas tai?
00:02:15
Mokymo organizavimo formos pobūdį lemia
00:07:00
Ikimokyklinio ugdymo formų pavyzdžiai
00:08:53
Dalies reziumė
00:01:25
Pedagoginės strategijos
12/31
00:01:08
Vaiko klausymosi pedagogika
00:02:33
Ką galime rasti knygelėse?
00:02:52
Ugdančiosios aplinkos kūrimo pedagoginė strategija
00:09:20
Informacinių technologijų ir medijų taikymo pedagoginė strategija
00:04:21
Pavyzdžio, modeliavimo pedagoginė strategija
00:08:16
Pedagogo ir vaiko vaidmuo taikant įvairias strategijas
13/31
00:00:45
Pedagogo vaidmuo taikant įvairias strategijas
00:01:01
Pavyzdžiai
00:06:12
Vaiko vaidmuo taikant įvairias strategijas
00:02:13
Pavyzdžiai
00:08:28
3 MODULIS: IT ir STEAM svarba ikimokykliniame ugdyme
14/31
00:01:35
Kas yra IT?
00:01:00
IT integracijos svarba ikimokykliniame ugdyme
00:04:46
Kas yra STEAM?
00:03:14
STEAM integracijos svarba ikimokykliniame ugdyme
00:04:11
STEAM: kaip kurti vaiko patirtį?
00:05:37
Dalies reziumė
00:01:13
IT pritaikymas grupėje
15/31
00:00:47
Kaip pritaikyti IT grupėje?
00:03:16
Atsakykite į klausimą – ar šią priemonę naudosiu ir turėsiu grupėje nuolat, ar tik kartais?
00:01:30
Daiktai padėti saugiai ir vaikams nepasiekiamoje vietoje
00:01:07
Patys daiktai ar paruošta medžiaga - saugi ir tinkami vaikams pagal amžių
00:08:45
IT ugdymą tik PAPILDO, bet NEPAKEIČIA
00:02:48
Turimos priemonės grupėje
00:03:25
Kaip pasirengti veiklai?
00:04:23
Turimų priemonių pritaikymas praktinėje veikloje
00:09:31
IT ir STEAM dermė: moderni dailė
00:02:12
Šviesos lentos pagalba mokomės apie gyvūnus
00:04:07
Koks bus vaikų vaidmuo veiklos metu?
00:02:44
Dalies reziumė
00:00:34
STEAM kūrimas grupėje
16/31
00:00:22
Kaip pritaikyti STEAM grupėje?
00:01:13
Atskiros erdvės, besiremiant STEAM metodika
00:01:17
Technologijų, eksperimentų: atrasti tai, apie ką kalbate tą savaitę, patyrinėti atidžiau
00:00:47
Inžinerijos: pastatyti, sukonstruoti savarankiškai tai, apie ką kalbate šiuo metu
00:00:45
Menai: nupiešti, pasiklausyti apie tai
00:01:24
Matematikos: su matematinėmis užduotėlėmis, skaičiavimo veiklomis, skaičiais
00:01:14
Jei grupę sunku išskirti erdvėmis, galite STEAM metodiką naudoti veiklose
00:01:12
Matematinės sąvokos didelis/mažas
00:00:27
Ilgas – trumpas
00:00:38
Skaičių pasaulyje
00:02:09
Mokslas, pasaulio pažinimas: keliamės į gamtą!
00:01:12
Inžinerija: statome ir konstruojame iš įvairių medžiagų
00:02:27
Menai: tapome, piešiame klausydamiesi klasikinės muzikos
00:01:02
Kaip pasirengti veiklai?
00:01:26
Kokios priemonės naudingos STEAM veikloms?
00:02:27
Koks bus vaikų vaidmuo veiklos metu?
00:00:23
Patarimai ruošiant veiklas savaitei arba dviems savaitėms
00:05:36
Susidarykite savaitės dienotvarkę
00:02:32
Dalies reziumė
00:00:45
Pirmadienis
17/31
00:08:54
Antradienis
18/31
00:04:50
Trečiadienis
19/31
00:05:55
Ketvirtadienis
20/31
00:03:31
Penktadienis
21/31
00:04:57
Klausimų - atsakymų sesija
22/31
00:06:54
4 MODULIS: Patyriminiai eksperimentai ikimokyklinukams.
23/31
00:00:22
Eksperimentai – praktiniai jų pavydžiai
24/31
00:01:23
Kas yra eksperimentas?
00:07:29
Eksperimento funkcija ikimokykliniame ugdyme
00:10:30
Reikalavimai eksperimentams. SAUGUMAS
00:03:24
Reikalavimai eksperimentams. PREINAMUMAS
00:05:05
Reikalavimai eksperimentams. PATRAUKLUMAS
00:05:29
Reikalavimai eksperimentams. EKSPERIMENTAS ≠ FEJERVERKAI AR CHEMIJOS PAMOKA!
00:07:49
Reikalavimai eksperimentams. TIKSLINGUMAS
00:03:49
Dalies reziumė
00:01:36
Ruošiamės eksperimentui
25/31
00:01:06
Eksperimentų rūšys
00:04:58
Naudojant gamtines medžiagas
00:05:06
Matavimo, svėrimo eksperimentai
00:02:35
Naudojant šviesos ir šilumos šaltinius
00:05:30
Eksperimentai, skatinantys pažinti savo kūną
00:08:19
Kaip suplanuoti eksperimentą?
00:08:09
Idėjų paieška
00:02:59
Išgrynaname idėją. Kaip parinkti tinkamą eksperimentą?
00:04:31
Dalies reziumė
00:01:04
Darome eksperimentus!
26/31
00:00:30
Specialus pasirengimas eksperimentui
00:06:02
Vaikų įgalinimas
00:03:48
Dalies reziumė
00:00:40
Padarykime eksperimentą kartu. Gyvi pavyzdžiai
27/31
00:02:21
Eksperimentai su gamtinėmis medžiagomis
00:16:58
Eksperimentai su daiktais
00:08:46
Gyvi pavyzdžiai, kaip eksperimentų dėka galima mokytis skaičių ir raidelių
28/31
00:00:15
Eksperimentai „Paslėptos raidelės“
00:04:29
Raidelės paslaptingame butelyje
00:01:55
Eksperimentas „Nematomas raštas“:
00:05:05
Eksperimentai „Paslėpti skaičiukai“
00:02:28
Dubenyje ar ant stiklo/plastiko
00:03:27
Klausimų atsakymų sesija
29/31
00:02:38
Testas
30/31
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
31/31
Įsigykite šį mokymą
40,00 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
ikimokyklinis ugdymas
Ugdymas per patyrimą
Steam
Patyriminio ugdymo metodai ir formos
IT ir STEAM ikimokykliniame ugdyme
eksperimentai