-
1.
1 MODULIS: Ugdymo per patyrimą svarba
0:02:28
-
2.
Patirtinis ugdymas– kas tai?
0:00:44
-
3.
Patirtinio ugdymo apibrėžimas
0:02:47
-
4.
Patirtinio ugdymo procesas
0:02:26
-
5.
Patirtinio ugdymo nuostatos
0:03:11
-
6.
Produktyvios dinamikos palaikymas patirtiniame ugdyme
0:03:23
-
7.
Dalies reziumė
0:00:19
-
8.
Filosofų bei pedagogų mintys apie ugdymo per patyrimą svarbą
0:00:17
-
9.
A. Kolpingo (XIX a.) švietimas
0:00:58
-
10.
F. Frėbelio metodika
0:06:30
-
11.
Valdorfo pedagogika
0:03:49
-
12.
M. Montessori idėjos apie vaikų ugdymą
0:03:54
-
13.
Dalies reziumė
0:00:42
-
14.
Ugdymas per žaidimą
0:00:20
-
15.
Žaidimas ir patyrimas – ar tai tas pats?
0:03:10
-
16.
Bendroji žaidimų situacija
0:01:02
-
17.
Žaidimų temos
0:00:25
-
18.
Žaidimų kategorijos ir subkategorijos
0:04:06
-
19.
Dalies reziumė
0:00:32
-
20.
R. Emilia pedagoginė sistema
0:00:32
-
21.
Ugdymo požiūris ir idėjos
0:01:46
-
22.
Mokymo principai
0:01:15
-
23.
R. Emilia pedagoginės sistemos pavyzdžiai
0:12:14
-
24.
Dalies reziumė
0:00:31
-
25.
Edukacinės aplinkos svarba vaikui
0:00:33
-
26.
Vaiko perspektyva
0:01:57
-
27.
Pedagogo perspektyva
0:03:39
-
28.
Aplinkos kūrimas
0:09:31
-
29.
Vaiko pasiekimai
0:00:35
-
30.
Dalies reziumė
0:00:18
-
31.
Provokacija ugdyme – kas tai?
0:00:13
-
32.
Provokacijos samprata
0:01:10
-
33.
Kokios gali būti provokacijos?
0:05:33
-
34.
Įtraukiantys ir motyvuojantys iššūkiai
0:02:11
-
35.
Dalies reziumė
0:00:14
-
36.
Įtraukusis ugdymo kontekstas – kas tai?
0:00:14
-
37.
Įtraukiojo ugdymo konteksto apibrėžtis
0:02:30
-
38.
Įtraukiojo ugdymo konteksto pavyzdys ir analizė
0:03:48
-
39.
Įtraukiojo konteksto prasmė
0:01:55
-
40.
Dalies reziumė
0:00:41
-
41.
Urbanistinis/edukacinis dizainas ikimokykliniame ugdyme
0:00:46
-
42.
Urbanistinio/edukacinio dizaino samprata
0:04:31
-
43.
Urbanistinio/edukacinio dizaino principai
0:23:33
-
44.
Urbanistinio/edukacinio dizaino pavyzdžiai
0:10:48
-
45.
Dalies reziumė
0:00:44
-
46.
2 MODULIS: Patyriminio ugdymo formos ir metodai
0:00:28
-
47.
Ugdymo metodo samprata
0:00:51
-
48.
Mokymasis/ugdymasis tyrinėjant
0:00:34
-
49.
Ugdymosi metodų pavyzdžiai
0:09:35
-
50.
Ugdymo formos samprata
0:00:24
-
51.
Ugdymo forma – kas tai?
0:02:15
-
52.
Mokymo organizavimo formos pobūdį lemia
0:07:00
-
53.
Ikimokyklinio ugdymo formų pavyzdžiai
0:08:53
-
54.
Dalies reziumė
0:01:25
-
55.
Pedagoginės strategijos
0:01:08
-
56.
Vaiko klausymosi pedagogika
0:02:33
-
57.
Ką galime rasti knygelėse?
0:02:52
-
58.
Ugdančiosios aplinkos kūrimo pedagoginė strategija
0:09:20
-
59.
Informacinių technologijų ir medijų taikymo pedagoginė strategija
0:04:21
-
60.
Pavyzdžio, modeliavimo pedagoginė strategija
0:08:16
-
61.
Pedagogo ir vaiko vaidmuo taikant įvairias strategijas
0:00:45
-
62.
Pedagogo vaidmuo taikant įvairias strategijas
0:01:01
-
63.
Pavyzdžiai
0:06:12
-
64.
Vaiko vaidmuo taikant įvairias strategijas
0:02:13
-
65.
Pavyzdžiai
0:08:28
-
66.
3 MODULIS: IT ir STEAM svarba ikimokykliniame ugdyme
0:01:35
-
67.
Kas yra IT?
0:01:00
-
68.
IT integracijos svarba ikimokykliniame ugdyme
0:04:46
-
69.
Kas yra STEAM?
0:03:14
-
70.
STEAM integracijos svarba ikimokykliniame ugdyme
0:04:11
-
71.
STEAM: kaip kurti vaiko patirtį?
0:05:37
-
72.
Dalies reziumė
0:01:13
-
73.
IT pritaikymas grupėje
0:00:47
-
74.
Kaip pritaikyti IT grupėje?
0:03:16
-
75.
Atsakykite į klausimą – ar šią priemonę naudosiu ir turėsiu grupėje nuolat, ar tik kartais?
0:01:30
-
76.
Daiktai padėti saugiai ir vaikams nepasiekiamoje vietoje
0:01:07
-
77.
Patys daiktai ar paruošta medžiaga - saugi ir tinkami vaikams pagal amžių
0:08:45
-
78.
IT ugdymą tik PAPILDO, bet NEPAKEIČIA
0:02:48
-
79.
Turimos priemonės grupėje
0:03:25
-
80.
Kaip pasirengti veiklai?
0:04:23
-
81.
Turimų priemonių pritaikymas praktinėje veikloje
0:09:31
-
82.
IT ir STEAM dermė: moderni dailė
0:02:12
-
83.
Šviesos lentos pagalba mokomės apie gyvūnus
0:04:07
-
84.
Koks bus vaikų vaidmuo veiklos metu?
0:02:44
-
85.
Dalies reziumė
0:00:34
-
86.
STEAM kūrimas grupėje
0:00:22
-
87.
Kaip pritaikyti STEAM grupėje?
0:01:13
-
88.
Atskiros erdvės, besiremiant STEAM metodika
0:01:17
-
89.
Technologijų, eksperimentų: atrasti tai, apie ką kalbate tą savaitę, patyrinėti atidžiau
0:00:47
-
90.
Inžinerijos: pastatyti, sukonstruoti savarankiškai tai, apie ką kalbate šiuo metu
0:00:45
-
91.
Menai: nupiešti, pasiklausyti apie tai
0:01:24
-
92.
Matematikos: su matematinėmis užduotėlėmis, skaičiavimo veiklomis, skaičiais
0:01:14
-
93.
Jei grupę sunku išskirti erdvėmis, galite STEAM metodiką naudoti veiklose
0:01:12
-
94.
Matematinės sąvokos didelis/mažas
0:00:27
-
95.
Ilgas – trumpas
0:00:38
-
96.
Skaičių pasaulyje
0:02:09
-
97.
Mokslas, pasaulio pažinimas: keliamės į gamtą!
0:01:12
-
98.
Inžinerija: statome ir konstruojame iš įvairių medžiagų
0:02:27
-
99.
Menai: tapome, piešiame klausydamiesi klasikinės muzikos
0:01:02
-
100.
Kaip pasirengti veiklai?
0:01:26
-
101.
Kokios priemonės naudingos STEAM veikloms?
0:02:27
-
102.
Koks bus vaikų vaidmuo veiklos metu?
0:00:23
-
103.
Patarimai ruošiant veiklas savaitei arba dviems savaitėms
0:05:36
-
104.
Susidarykite savaitės dienotvarkę
0:02:32
-
105.
Dalies reziumė
0:00:45
-
106.
Pirmadienis
0:08:54
-
107.
Antradienis
0:04:50
-
108.
Trečiadienis
0:05:55
-
109.
Ketvirtadienis
0:03:31
-
110.
Penktadienis
0:04:57
-
111.
Klausimų - atsakymų sesija
0:06:54
-
112.
4 MODULIS: Patyriminiai eksperimentai ikimokyklinukams.
0:00:22
-
113.
Eksperimentai – praktiniai jų pavydžiai
0:01:23
-
114.
Kas yra eksperimentas?
0:07:29
-
115.
Eksperimento funkcija ikimokykliniame ugdyme
0:10:30
-
116.
Reikalavimai eksperimentams. SAUGUMAS
0:03:24
-
117.
Reikalavimai eksperimentams. PREINAMUMAS
0:05:05
-
118.
Reikalavimai eksperimentams. PATRAUKLUMAS
0:05:29
-
119.
Reikalavimai eksperimentams. EKSPERIMENTAS ≠ FEJERVERKAI AR CHEMIJOS PAMOKA!
0:07:49
-
120.
Reikalavimai eksperimentams. TIKSLINGUMAS
0:03:49
-
121.
Dalies reziumė
0:01:36
-
122.
Ruošiamės eksperimentui
0:01:06
-
123.
Eksperimentų rūšys
0:04:58
-
124.
Naudojant gamtines medžiagas
0:05:06
-
125.
Matavimo, svėrimo eksperimentai
0:02:35
-
126.
Naudojant šviesos ir šilumos šaltinius
0:05:30
-
127.
Eksperimentai, skatinantys pažinti savo kūną
0:08:19
-
128.
Kaip suplanuoti eksperimentą?
0:08:09
-
129.
Idėjų paieška
0:02:59
-
130.
Išgrynaname idėją. Kaip parinkti tinkamą eksperimentą?
0:04:31
-
131.
Dalies reziumė
0:01:04
-
132.
Darome eksperimentus!
0:00:30
-
133.
Specialus pasirengimas eksperimentui
0:06:02
-
134.
Vaikų įgalinimas
0:03:48
-
135.
Dalies reziumė
0:00:40
-
136.
Padarykime eksperimentą kartu. Gyvi pavyzdžiai
0:02:21
-
137.
Eksperimentai su gamtinėmis medžiagomis
0:16:58
-
138.
Eksperimentai su daiktais
0:08:46
-
139.
Gyvi pavyzdžiai, kaip eksperimentų dėka galima mokytis skaičių ir raidelių
0:00:15
-
140.
Eksperimentai „Paslėptos raidelės“
0:04:29
-
141.
Raidelės paslaptingame butelyje
0:01:55
-
142.
Eksperimentas „Nematomas raštas“:
0:05:05
-
143.
Eksperimentai „Paslėpti skaičiukai“
0:02:28
-
144.
Dubenyje ar ant stiklo/plastiko
0:03:27
-
145.
Klausimų atsakymų sesija
0:02:38
-
146.
Testas (17 klausimų)