PEDAGOGAS 2016. Mokinio sėkmė - mokytojo sėkmė

  • 1.
    Vytauto Landsbergio sveikinimo žodis
    0:08:37
  • 2.
    Juris Belte - "Scenarinis vaikų programavimas"
    0:53:04
  • 3.
    Žydrūnas Sadauskas - "Kaip atskleisti koks universitetas tinka prie mokinio veido?"
    1:04:40
  • 4.
    Jūratė Bortkevičienė - "Mokytojo ir moksleivio psichologija: mokyti ar bendradarbiauti?"
    0:42:36
  • 5.
    Marija Jurskienė, Gražina Kovger – Sniečkuvienė - "Darbui, džiaugsmui ir atradimams"
    0:30:31
  • 6.
    Žilvinas Gailius - "Greitoji pagalba mokytojui - supervizija"
    0:43:58
  • 7.
    Daiva Penkauskienė - "Kokia aplinka skatina, o kokia žlugdo kūrybiškumą?"
    0:45:46
  • 8.
    Jūratė Bortkevičienė - "Kaip padėti vaikams mokytis?"
    0:41:30
  • 9.
    Jurgita Vitkauskienė - "Kaip pasiekti sėkmę Alfa kartos vaikui?"
    0:29:12
  • 10.
    Gediminas Navaitis - "Felicitarinė ugdymo paradigma"
    0:33:52
  • 11.
    Jurgita Steponaitienė - "Mąstymo žemėlapiai"
    0:45:04
  • 12.
    Žydrūnas Sadauskas - "Vaikų veidai. Ką reikėtų žinoti?"
    0:57:50
  • 13.
    Danutė Visockienė ir Lina Virozerovienė - "Tarp rizikos ir nuobodulio, arba mokymasis tiriant "
    0:43:04
  • 14.
    Daiva Vietriniėnė - "Eneagrama: mokytojo ir jo mokinio pasauliai. Kaip susikalbėti? "
    1:03:43
  • 15.
    Tadas Pukas - "Švietime vykstantys pokyčiai - edukacinių technologijų dermė"
    0:37:00
  • 16.
    Donatas Jakavonis ir Agnė Šniukovienė - "Psichologinis pasiruošimas nelaimės (gaisro) atveju"
    0:37:35
  • 17.
    Andrius Navickas - "Ugdymo sėkmė – komandos formavimas"
    0:34:28
  • 18.
    Algirdas Karalius - "Kaip moko sėkmingiausi pasaulio mokytojai"
    0:51:24
  • 19.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti mokymą

Pranešimai, kuriuos išgirdo 373 pedagogai iš 23 savivaldybių.

KonferencijojePedagogas 2016. Mokinio sėkmė - mokytojo sėkmė” lektoriai, dirbantys Lietuvoje ir užsienyje, interaktyviai dalinosi naujausiomis ugdymo tendencijomis, pristatė psichologinių tyrimų išvadas ir teikė konkrečius receptus, iššūkių sprendimui pedagogų gyvenime. Konferencijos skaidres, pranešimų medžiagą, ir konkrečius patarimus, Jūs, galite pritaikyti klasėje ar individualiai.

Išrašomi kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

 

Suteiktos kompetencijos:

 

Peržiūrėję konferenciją gebėsite  – savarankiškai taikyti įvairius mokymo(si) metodus, orientuojantis į ugdymo/pamokos tikslus bei uždavinius, parinkti ir lanksčiai taikyti įvairias ugdymo strategijas, kurios skatintų mokinių savarankišką tikslų siekimą bei domėjimąsi juos supančia aplinka. 

Lektorių suteikiama informacija padės atpažinti mokinių požiūrį į mokymąsi ir savęs įsivertinimą. Konferencijos ekspertai padės pedagogui suprasti, kaip sudominti savo mokomuoju dalyku, kaip naudoti IKT ugdymui ir motyvuojančios aplinkos kūrimui.

 

Įspūdžiai iš konferencijos dalyvių:

 

Manyčiau, kad dalyvavimas tokioje konferencijoje turėtų tapti kiekvieno Lietuvos pedagogo, vadovo profesinės garbės reikalu. Mes iš konferencijos grįžome kitokie - norintys keistis ir keisti ar bent suprantantys, kad nebegalime būti tokie, kokie buvome besikeičiančiame pasaulyje." - Mokyklos direktorė iš Mažeikių.

 

Prieš važiuodama į konferenciją nesitikėjau, kad tokio pobūdžio formatas, kuomet tau suteikiama laisvė rinktis pranešėjus, gali būti naudingas, tačiau po renginio pakeičiau nuomonę. Pamačiau ir išgirdau viską, kas man buvo iš tikrųjų aktualu." - Mokytoja iš Šilalės.

 

Mokymas sudaro 8 ak. val.


 

Vertinimų komentarai

Božena

Regina
Patiko. Ačiū

Alina

Liuda

Danutė

Edita

Panevėžio
Dalykiškas, įdomus, nenuobodus mokymas.

Rima

Snieguolė

Kauno

Ieva

Pasvalio