Pedagogo emocinė gerovė: nuo perdegimo iki motyvacijos | Pedagogas.lt

Pedagogo emocinė gerovė: nuo perdegimo iki motyvacijos

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/9

00:03:24

Psichologiniai pedagoginio darbo aspektai ir perdegimo fenomenas

2/9

00:00:09

Kodėl psichologinė sveikata ir profesinio perdegimo fenomenas toks aktualūs?

00:01:53

Svarbūs psichologiniai iššūkiai dirbant pedagoginį darbą

00:05:42

Profesinis perdegimas

00:01:42

Ar esame tai patyrę? Kaip manome kiek kolegų mūsų aplinkoje tai patiria?

00:00:28

Kada verta sunerimti?

00:02:38

Profesinio perdegimo simptomai pagal TLK 11

00:00:43

Kokiais išreikštais ypatumais pasižymintys asmenys linkę į perdegimą?

00:03:07

Kas dar didina perdegimo riziką (tyrimų duomenimis)

00:03:45

10 mitų ir faktų apie perdegimą

00:03:13

Dar keli svarbūs faktai apie perdegimą:

00:01:41

Galima perdegimo vystymosi eiga

00:01:37

Perdegimo požymių vystymasis pagal grupes

00:05:08

Ar patirsime stresą ar distresą?

00:04:37

Psichologinė savirefleksija kaip svarbi dirbančiųjų pedagoginį darbą bendroji kompetencija

3/9

00:00:08

Žmogiškosios kompetencijos

00:04:31

Ką galime pastebėti savyje?

00:09:05

Profesinio perdegimo prevencija ir pagalba jam esant. Ką daryti?

4/9

00:00:06

Profesinio perdegimo prevencija asmens lygmenyje

00:00:48

Svarbiausios bendrosios kompetencijos, kurias verta ugdyti dirbantiems su žmonėmis

00:02:40

Kognityvinės ir elgesio terapijos žinių naudojimas

00:04:07

Organizaciniame lygmenyje

00:04:09

Bendravimo visomis kryptimis įgūdžiai, padedantys išsaugoti psichologinį stabilumą ir išvengti perdegimo

5/9

00:00:04

Bendravimo įgūdžiai, padedantys išvengti perdegimo

00:02:56

Psichoterapinės priemonės emocinei reguliacijai, pasirūpinimui savimi, psichologinės savijautos gerinimui ir perdegimo prevencijai

6/9

00:00:06

Ką daryti, kaip tvarkytis su stresu?

00:03:28

Emocijų reguliavimas

00:05:56

Pagalba kūnui

00:02:11

Elgesio technikos

00:00:38

Pasirūpinimo savimi/ Gyvenimo kokybės pagerinimo planas

00:06:33

Klausimų - atsakymų sesija

7/9

00:10:13

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

8/9

Testas

9/9

Mokymo medžiaga

Informacija

Ilgalaikių programų rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos programas ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT(akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Šio mokymo dalyviai gaus 6 val. KT pažymas.


Mokymas yra 2 seminarų kurso „Psichologinių įrankių gidas pedagogui“ dalis. 


Mokymas tinkamas visų švietimo įstaigų pedagogams ir mokyklų bei jų padalinių vadovams. 

Mokytojų ir pedagoginių įstaigų vadovų profesija yra viena tų, kuriose patiriama daugiausia psichologinių iššūkių, o profesinis perdegimas pasitaiko dažniausiai. Štai todėl psichologinis pasirengimas tokiems iššūkiams, su jais susidoroti padedančios psichologinės kompetencijos ir psichologinis atsparumas yra nepaprastai svarbūs išlaikant motyvaciją dirbti ir puoselėjant fizinę bei emocinę sveikatą. 


Tad šis mokymas yra skirtas visiems pedagogams, kurie nori metus pradėti įgydami naujų įgūdžių ir žinių, kaip kasdien mažais žingsneliais padėti sau. Pasirūpinus savimi ir skiriant dėmesio savo tobulėjimui, didės ir motyvacija dirbti mylimą, bet ypatingo susikaupimo, stiprios emocinės sveikatos ir atsparumo stresui reikalaujantį darbą. 


Dr. Juliaus Neverausko seminaras apims moksliniais tyrimais grįstas praktines rekomendacijas, kaip dirbant nelengvą pedagogo darbą susidoroti su kylančiomis problemomis, išlaikyti psichologinį stabilumą, pasirūpinti savimi ir užsitikrinti emocinę gerovę. 



Mokymo metu sužinosite, kas yra :

  • bendrosios psichologinės kompetencijos, padedančios išlaikyti psichologinį stabilumą dirbant iššūkių kupinoje aplinkoje;
  • mokslu grįsti metodai, padedantys šias kompetencijas išsiugdyti ir stiprinti praktiškai; 
  • psichologinio / emocinio pasirūpinimo savimi metodai, pritaikyti dirbantiems pedagoginį darbą; 
  • profesinio perdegimo prevencija pedagogams;
  • savimotyvacijos stiprinimas mokytojo profesijoje.  




Po mokymo gebėsite :
 

  • taikyti praktinius psichologinių pedagogo darbo iššūkių suvaldymo metodus; 
  • profesinėje ir asmeninėje aplinkoje taikyti emocijų reguliacijos technikas;
  • praktiškai panaudoti profesinio perdegimo prevencijos metodikas; 
  • praktiškai taikyti psichologinio pasirūpinimo savimi metodikas;  
  • iškilus sunkumų darbe, naudoti savimotyvacijos metodikas.




Mokymo metu gausite Įrankių krepšelį, kurį sudaro:


  • atmintinės;
  • metodų aprašymai (priemonės, eiga, tikslas, užduotis, amžius);
  • užduotys savarankiškam darbui;
  • aktualūs susiję dokumentai pdf formatu;
  • skaidrės.

Lektoriai

dr. Julius  Neverauskas

dr. Julius Neverauskas

Medicinos mokslų daktaras, lektorius ir supervizorius, gydytojas psichoterapeutas, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (LSMU) podiplominių psichoterapijos studijų kurso vadovas. Lietuvos kognityvinės ir elgesio terapijos asociacijos prezidentas.

Atsiliepimai