Perdegimo prevencija ir motyvacija dirbti pedagogo darbe pokyčių metu (40 val. 211001030)

  • 1.
    Įvadas apie programą
    0:01:34
  • 2.
    Lektorės prisistatymas
    0:01:44
  • 3.
    1 MODULIS: Kaip sumažinti negatyvų pokyčių poveikį?
    0:02:03
  • 4.
    Kokios emocijos yra „normalios“, susidūrus su pokyčiais?
    0:00:03
  • 5.
    Trys reakcijos į pokyčius scenarijai
    0:03:05
  • 6.
    Kuris reagavimo scenarijus sveikiausias?
    0:04:08
  • 7.
    Tobulėjimo galimybės susidūrus su pokyčiais
    0:00:03
  • 8.
    Kaip lengviausia išmokti plaukti?
    0:03:14
  • 9.
    Panikos zona
    0:03:03
  • 10.
    Komforto zona
    0:02:51
  • 11.
    Pastangų/tobulėjimo zona
    0:03:43
  • 12.
    Pokyčių nauda
    0:05:02
  • 13.
    Kokios elgesio strategijos efektyviausios, susidūrus su pokyčiais?
    0:00:03
  • 14.
    Dominuojančios elgesio strategijos nustatymas
    0:04:59
  • 15.
    Prieštarautojo vaidmuo
    0:04:17
  • 16.
    Iniciatoriaus vaidmuo
    0:04:17
  • 17.
    Klausimai, pažadinantys iniciatorių
    0:03:58
  • 18.
    Kaip sumažinti pokyčių keliamą stresą?
    0:00:03
  • 19.
    „Tuščios“ galvos metodas
    0:08:42
  • 20.
    Komandos bendradarbiavimas
    0:08:48
  • 21.
    Proaktyvumas
    0:11:58
  • 22.
    Modulio santrauka
    0:04:58
  • 23.
    2 MODULIS: Kaip išsilaisvinti nuo neigiamų emocijų?
    0:01:26
  • 24.
    Kas (ne)normalu analizuojant emocijas?
    0:00:03
  • 25.
    Emocijų robotizacija
    0:05:57
  • 26.
    Užslopintų emocijų pasekmės
    0:05:19
  • 27.
    Emocijų (ne)normalumo ribos
    0:02:56
  • 28.
    Konstruktyvūs emocijų išliejimo metodai
    0:00:03
  • 29.
    Rašiklio metafora
    0:04:58
  • 30.
    Pasyvūs emocijų išliejimo būdai
    0:11:56
  • 31.
    Aktyvūs emocijų išliejimo būdai
    0:04:38
  • 32.
    Emocijų perspėjimo sistema
    0:00:03
  • 33.
    Automobilio metafora
    0:02:15
  • 34.
    Neigiamų emocijų misija
    0:03:48
  • 35.
    Veiklos scenarijai įsijungus perspėjimo signalui
    0:04:55
  • 36.
    Dėmesio atitraukimo scenarijus
    0:02:30
  • 37.
    Negatyvi dėmesio atitraukimo schema
    0:04:01
  • 38.
    Pozityvi dėmesio atitraukimo schema
    0:01:43
  • 39.
    Dėmesio atitraukimo nauda
    0:03:24
  • 40.
    Poreikių patenkinimo scenarijus
    0:00:03
  • 41.
    Poreikių patenkinimo schema
    0:05:33
  • 42.
    Emocijų žodynas
    0:12:55
  • 43.
    Kaip atsiranda depresija?
    0:02:38
  • 44.
    Kas slypi už frustracijos ir depresijos?
    0:04:48
  • 45.
    Modulio santrauka
    0:03:25
  • 46.
    3 MODULIS: Perdegimo prevencija ir streso valdymas
    0:01:42
  • 47.
    Perdegimo samprata
    0:00:03
  • 48.
    Svarbios datos
    0:01:59
  • 49.
    Kas yra profesinis perdegimas?
    0:03:21
  • 50.
    Kas yra perdegimas gyvenime?
    0:01:26
  • 51.
    Perdegimo stadijos
    0:07:21
  • 52.
    Perdegimo diagnostika
    0:02:08
  • 53.
    Pagrindiniai perdegimo požymiai
    0:04:55
  • 54.
    Perdegimo sindromo rizikos grupės
    0:08:40
  • 55.
    Įsitikinimai
    0:03:39
  • 56.
    Perdegimo prevencija
    0:00:03
  • 57.
    Perdegimo prevencijos rūšys
    0:03:27
  • 58.
    Perdegimo psichologinė formulė
    0:04:18
  • 59.
    Veiksnių, sukeliančių stresą, mažinimas
    0:00:03
  • 60.
    Streso dienoraštis
    0:07:27
  • 61.
    Problemų analizės schema
    0:09:55
  • 62.
    Lūkesčių realumo patikrinimas
    0:08:48
  • 63.
    “Duodančio žmogaus” sindromo gydymas
    0:07:34
  • 64.
    Streso sukeltų pasekmių mažinimas
    0:00:03
  • 65.
    Streso ciklo užbaigimas
    0:06:15
  • 66.
    Kūno išjudinimo galia
    0:10:00
  • 67.
    Kiti streso ciklo užbaigimo būdai
    0:08:17
  • 68.
    Vizualizacijos galia
    0:02:41
  • 69.
    Vizualizacija „Balto paukščio skrydis“
    0:08:09
  • 70.
    Laiko sau galia
    0:00:03
  • 71.
    Svarbūs klausimai sau
    0:03:10
  • 72.
    Įkvepianti pasakėčia
    0:03:13
  • 73.
    Poilsio galia
    0:09:28
  • 74.
    Greitosios psichologinės pagalbos dėžutė
    0:07:34
  • 75.
    Ritualų galia
    0:07:24
  • 76.
    Vadovo vaidmuo perdegimo prevencijoje
    0:12:44
  • 77.
    Mokymo santrauka
    0:05:13
  • 78.
    4 MODULIS: Pozityvaus mąstymo lavinimas
    0:03:31
  • 79.
    Įžanga
    0:01:58
  • 80.
    POZITYVAUS MĄSTYMO ĮTAKA ŽMOGUI
    0:04:05
  • 81.
    NEIGIAMO MĄSTYMO PASEKMĖS
    0:04:21
  • 82.
    POZITYVAUS MĄSTYMO PRIVALUMAI
    0:07:34
  • 83.
    POZITYVUS MĄSTYMAS
    0:05:42
  • 84.
    KAIP ATSISVEIKINTI SU NEGATYVUMU
    0:01:49
  • 85.
    Pripažinti savo neigiamas emocijas
    0:02:48
  • 86.
    Išlieti susikaupusį negatyvumą
    0:07:50
  • 87.
    Atleisti sau ir kitiems
    0:04:38
  • 88.
    Sustabdyti neigiamas mintis
    0:04:39
  • 89.
    POZITYVAUS MĄSTYMO LAVINIMAS
    0:06:51
  • 90.
    PAGRINDINIAI GYVENIMO ASPEKTAI
    0:17:46
  • 91.
    “Požiūrio keitimas“
    0:05:11
  • 92.
    „Aš padariau!“
    0:02:35
  • 93.
    „Pasitikėjimo savimi mygtukas“
    0:06:32
  • 94.
    FIZINĖS REAKCIJOS
    0:06:44
  • 95.
    „Rankų magija“
    0:02:26
  • 96.
    “Akių magija – laimės Žvilgsnis”
    0:03:41
  • 97.
    ELGESYS
    0:11:44
  • 98.
    „Juoko terapija“
    0:01:54
  • 99.
    „Keičiam žodžius – keičiam nuotaiką“
    0:03:14
  • 100.
    APLINKA
    0:07:42
  • 101.
    Mokymo santrauka
    0:05:57
  • 102.
    5 MODULIS. Kaip įkvėpti save ir kitus darbui?
    0:01:56
  • 103.
    Kaip įkvėpti save ir kitus darbui?
    0:02:36
  • 104.
    AR TIKRAI PRASMINGAI GYVENU IR DIRBU
    0:10:48
  • 105.
    KĄ REIKIA ŽINOTI APIE DARBĄ SU ĮKVĖPIMU?
    0:09:02
  • 106.
    GREITI BŪDAI PAKELTI MOTYVACIJĄ
    0:00:03
  • 107.
    Pasiruošimas darbui
    0:17:40
  • 108.
    Mano veiksmai
    0:11:56
  • 109.
    Komandos veiksmai
    0:24:10
  • 110.
    KAIP GREITAI ATSIGAUTI PO STRESO?
    0:15:01
  • 111.
    ĮKVĖPIMAS GYVENIMUI
    0:04:41
  • 112.
    Mokymo santrauka
    0:08:56
  • 113.
    Testas (15 klausimų)

Priskirti

Pedagogo profesija reikalauja nuolat rūpintis kitais - mokyti, motyvuoti, įkvėpti, padėti spręsti asmenybės bei grupėje kylančius konfliktus. Daug bendravimo ir ugdymo iššūkių patiriantys pedagogai išnaudoja savo psichinius ir emocinius resursus ir gali lengvai patirti profesinį perdegimą.

Norint išsaugoti psichinę sveikatą bei įkvėpimą dirbti prasmingai ir kūrybiškai, svarbu suprasti kas yra perdegimas ir kodėl jisai atsiranda, bei kokie praktiniai įgūdžiai ir metodai padėtų sustiprinti psichologinį pedagogo atsparumą ir gebėjimą valdyti stresą pokyčių metu.

Programa akredituota ir registruota Neformalaus švietimo programų registre. Aikos programos kodas 211001030.

Mokymas skirtas pedagogams ir švietimo įstaigų vadovams, siekiantiems pagerinti atmosferą darbe, sustiprinti pedagogų motyvaciją, atsparumą stresui bei psichinę sveikatą.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kokios psichologinės reakcijos yra normalios pokyčių aplinkybėmis?
  • Kaip sumažinti negatyvų pokyčių poveikį?
  • Kaip išsilaisvinti nuo neigiamų emocijų?
  • Kaip sumažinti perdegimo sindromo riziką?
  • Kaip lavinti pozityvų mąstymą?
  • Susipažinsite su savęs ir kitų motyvavimo principais darbe.

Po mokymo gebėsite:

  • Kylant stresui pritaikyti skirtingus jo valdymo būdus.
  • Stiprinti savo gebėjimą mąstyti pozityviai.
  • Naudotis skirtingomis atsiplaidavimo technikomis.
  • Taikyti savęs ir kitų motyvavimo metodus pedagogo darbe.

I Modulis. Kaip sumažinti negatyvų pokyčių poveikį? 

  • Kokios emocijos yra „normalios“, susidūrus su pokyčiais? 
  • Tobulėjimo galimybės susidūrus su pokyčiais.
  • Kaip elgtis geriausiai susidūrus su pokyčiais?

II Modulis.Kaip išsilaisvinti nuo neigiamų emocijų? 

  • Kaip sumažinti pokyčių keliamą stresą?
  • Konstruktyvūs emocijų išliejimo metodai
  • Emocijų perspėjimo sistema
  • Dėmesio atitraukimo scenarijus
  • Poreikių patenkinimo scenarijus
  • Streso sukeltų pasekmių mažinimas
  • Laiko sau galia
  • Vadovo vaidmuo perdegimo prevencijoje

III Modulis.Perdegimo prevencija ir streso valdymas

  • Perdegimo samprata
  • Perdegimo prevencija
  • Veiksnių, sukeliančių stresą, mažinimas
  • Streso sukeltų pasekmių mažinimas
  • Laiko sau galia
  • Vadovo vaidmuo perdegimo prevencijoje

IV Modulis.Pozityvaus mąstymo lavinimas.

  • Kas yra pozityvus mąstymas?
  • Teigiamo ir neigiamo mąstymo poveikis.
  • Kaip atsisveikinti su negatyvumu?
  • Pozityvaus mąstymo lavinimas.

V Modulis. Kaip įkvėpti save ir kitus darbui?

  • Ar tikrai prasmingai gyvenu ir dirbu?
  • Greiti būdai pakelti motyvacijai.
  • Kaip greitai atsigauti po streso?
40 val. + papildoma medžiaga + praktinės užduotys + testai + klausimai lektoriui
(Nėra balsų)

KOMENTARAI
0
PERŽIŪROS
148

Irma Suraučiūtė - Čekauskienė

irma surauciute - cekauskiene

LEKTORĖ

Psichologė, lektorė, koučingo ir personalo valdymo specialistė, 2003 metais Vilniaus Universitete įgijo psichologijos magistro laipsnį.

Mokymai
14

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.