Klausimas “Kaip “sulaikyti” gerus darbuotojus, kad jie neišeitų iš organizacijos?” aktualus visose organizacijose tuo labiau, kuo sunkiau rasti darbo rinkoje patyrusį specialistą ar vadovą.
Naujo darbuotojo suradimo ir apmokymo kaštai yra tokie dideli, kad vis daugiau organizacijų sutelkia dėmesį ne į naujokų paiešką, o į patyrusių, puikiai atitinkančių reikalavimus ir vertybes žmonių motyvacijos išlaikymą organizacijose. Tuo tikslu, kad “sulaikyti” geriausius darbuotojus, pasitelkiama personalo strategija – rašytinis planas, kurį sudaro ir kurio laikosi organizacijos vadovybė.
Mokymo nauda dalyviams:
Rasite konkrečius atsakymus į klausimą, kas yra ir kuo naudinga personalo strategija?
Išgirsite darbuotojo „sulaikymo“ pokalbio pavyzdžių.
Mokymo metu sužinosite:
Esminiai klausimai, į kuriuos atsakoma:
Mokymas sudaro 8 ak. val.
Mokymo akreditacija galioja iki 2021.09.04