Personalo strategija, kuri „sulaiko“ talentus | Pedagogas.lt

Personalo strategija, kuri „sulaiko“ talentus

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Anonsas

1/8

00:02:23

Įžanga

2/8

00:01:50

Personalo strategijos vaidmuo „sulaikant“ talentus

3/8

00:00:10

Klausimai mums

00:03:41

Sąvoka: personalo strategija – kam skirta

00:01:51

Personalo strategijos pavyzdžiai

00:02:26

Ar verta „sulaikyti”?

00:01:32

Ką numatome strategijoje?

00:01:19

Nuostatos, kurios atsispindi personalo strategijoje

00:02:34

Argumentai „už” gero darbuotojo „sulaikymą”

00:01:39

Strategija „PO” (kai darbuotojas pasako, jog planuoja išeiti iš darbo)

4/8

00:00:10

Sulaikymo pokalbio struktūra: konkretūs klausimai, kurie sukeltų nerimą norinčiam išeiti darbuotojui ar paskatintų jį susimąstyti

00:03:17

Svarbu: tiesioginio vadovo nedelsiant skiriamas laikas pokalbiui

00:04:28

Ką darome tais atvejais, kai negalime sulaikyti? Atsarginiai „sulaikymo“ pokalbio tikslai: kad grįžtų, taptų ekpertu ar pabaigtų darbus

00:04:47

Pokalbio valdymas skirtingose situacijose

00:00:53

Reakcijos į norą išeiti tikslai

00:02:49

Rekomenduojamos vadovo reakcijos į prašymą pakelti pareigose, padidinti atlyginimą, suteikti daugiau laisvės

00:01:34

Psichologinis sutarties modelis

00:12:33

Strategija „PRIEŠ” (kol darbuotojas nenorėtų išeiti iš darbo)

5/8

00:00:10

Efektyvus adaptavimas

00:03:32

Ženklai, rodantys, kad darbuotojui „kažkas ne taip“: kuo anksčiau pastebi, tuo lengviau užkirsti tam kelią

00:06:54

Priežastys, dėl ko išeina darbuotojai

00:03:32

Pertraukų organizavimas – „perdegimo“ prevencijai

00:05:03

Rezervo formavimas

00:01:44

Pavadavimo galimybių planavimas

00:03:11

Preliminarus strategijos sudarymo planas

00:03:40

Kas priklauso nuo kiekvieno iš mūsų?

00:01:16

Mokymo santrauka

6/8

00:03:18

Testas

7/8

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

8/8

Klausimas “Kaip “sulaikyti” gerus darbuotojus, kad jie neišeitų iš organizacijos?” aktualus visose organizacijose tuo labiau, kuo sunkiau rasti darbo rinkoje patyrusį specialistą ar vadovą.

Naujo darbuotojo suradimo ir apmokymo kaštai yra tokie dideli, kad vis daugiau organizacijų sutelkia dėmesį ne į naujokų paiešką, o į patyrusių, puikiai atitinkančių reikalavimus ir vertybes žmonių motyvacijos išlaikymą organizacijose. Tuo tikslu, kad “sulaikyti” geriausius darbuotojus, pasitelkiama personalo strategija – rašytinis planas, kurį sudaro ir kurio laikosi organizacijos vadovybė.

Mokymo nauda dalyviams:

Rasite konkrečius atsakymus į klausimą, kas yra ir kuo naudinga personalo strategija?

Išgirsite darbuotojo „sulaikymo“ pokalbio pavyzdžių.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kokius klausimus užduoti, kad jūsų darbuotojas suabejotų, ar verta keisti darbą / išeiti kitur?
  • Kaip ir kada kalbėti, kad išėjęs iš organizacijos darbuotojas vėl norėtų sugrįžti atgal?
  • Kokie gali būti darbuotojo “sulaikymo” pokalbio atsarginiai tikslai?
  • Kokie požymiai rodo, kad “kažkas ne taip”?
  • Ką galime padaryti, kad darbuotojai “nesidairytų” naujo darbo?

Esminiai klausimai, į kuriuos atsakoma:

  • Kas yra ir kuo naudinga personalo strategija?
  • Kokius klausimus užduoti, kad jūsų darbuotojas suabejotų, ar verta keisti darbą / išeiti kitur?
  • Kaip ir kada kalbėti, kad išėjęs iš organizacijos darbuotojas vėl norėtų sugrįžti atgal?
  • Kokie gali būti darbuotojo “sulaikymo” pokalbio atsarginiai tikslai?
  • Kokie požymiai rodo, kad “kažkas ne taip”?
  • Ką galime padaryti kiekvienas iš mūsų, kad darbuotojai “nesidairytų” naujo darbo?

Lektoriai

Aistė Mažeikienė

Aistė Mažeikienė

Konsultuoja verslo bei valstybines organizacijas. Taip pat veda praktinius mokymus veiksmingos prezentacijos ir pardavimo, klientų aptarnavimo konsultavimo, vadovavimo, personalo valdymo temomis.

Atsiliepimai