Pokalbių robotų „Chat GPT“ ir „Bard“ panaudojimas mokymosi procese | Pedagogas.lt

Pokalbių robotų „Chat GPT“ ir „Bard“ panaudojimas mokymosi procese

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/17

00:02:25

Būtina žinoti

2/17

00:03:45

Kam man to reikia?

3/17

00:02:05

Ar elektroniniame dienyne gelbsti DI?

4/17

00:02:43

Kas yra DI?

5/17

00:04:14

Pokalbių robotas ChatGPT

6/17

00:11:35

Ką gali DI įrankiai?

7/17

00:00:57

Patikrintos ChatGPT panaudojimo galimybės

8/17

00:11:31

Ar robotas turi fantaziją?

9/17

00:01:17

Kaip formuluoti užduotis?

10/17

00:07:55

CHAT GPT praktiškai

11/17

00:05:53

Bard praktiškai

12/17

00:03:32

Termboard praktiškai

13/17

00:25:41

tools.fobizz.com

14/17

00:03:03

Įrankiai, analizuojantys tekstą ir nustatantys tikimybę, kad tekstą sukūrė DI intelektas

15/17

00:02:30

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

16/17

Testas

17/17

Mokymo medžiaga

Informacija

Šis mokymas yra tęstinės 5 dalių programos „DIRBTINIS INTELEKTAS MOKYTOJUI: praktiniai įrankiai krūvio mažinimui“ dalis. Programa skirta visų amžiaus grupių mokinius ugdantiems pedagogams, norintiems sumažinti darbo krūvį inovatyviai ruoštis pamokoms.


Registruokitės į visą programą  pigiau ČIA! 


Pokalbių robotai „ChatGPT“ ir „Bard“ – tai sparčiai populiarėjančios ir tobulėjančios dirbtinį intelektą pasitelkiančios programos, išmokytos suprasti ir generuoti tiek įprastą tekstą, tiek kurti kodus įvairiomis programavimo kalbomis.


Pakalbių robotų gebėjimą atlikti įvairias užduotis mokiniai jau pasitelkia atlikdami namų darbus ar savarankiškas užduotis. Todėl mokytojams yra nepaprastai svarbu išmanyti pokalbių robotų galimybes, kad galėtų skirti tinkamas užduotis ir atskirti mokinio darbą nuo roboto darbo.


Mokymo metu sužinosite:


  • Kokiu principu veikia programos „ChatGPT ir Bard“?
  • Kaip šias programas panaudoti mokymosi procese?
  • Kaip, pasitelkiant šias programas, kurti namų darbų ir savarankiško darbo užduotis?
  • Kaip įvertinti mokinio darbo autentiškumą? 


Po mokymo gebėsite:


  • tinkamai pasirinkti dirbtinio intelekto įrankius;
  • tinkamai formuluoti užduotis kalbos modeliams;
  • tinkamai formuluoti užduotis savarankiškam mokinių darbui, panaudojant pokalbių robotus;
  • įvertinti mokinio darbo autentiškumą

Mokymą sudaro:

 

  • praktinės užduotys;
  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • situacijų analizės.

Lektoriai

Rigonda Skorulskienė

Rigonda Skorulskienė

Kauno jėzuitų gimnazijos fizikos mokytoja ekspertė, fizikos mokslų doktorantė. Lektorė taip pat 2020 m. dirbo metodininke Nacionalinėje švietimo agentūroje.

Atsiliepimai