Pozityvaus mąstymo lavinimas

  • 1.
    Prezentacija
    0:03:31
  • 2.
    0:01:58
  • 3.
    POZITYVAUS MĄSTYMO ĮTAKA ŽMOGUI
    0:04:05
  • 4.
    NEIGIAMO MĄSTYMO PASEKMĖS
    0:04:21
  • 5.
    POZITYVAUS MĄSTYMO PRIVALUMAI
    0:07:34
  • 6.
    POZITYVUS MĄSTYMAS
    0:05:42
  • 7.
    KAIP ATSISVEIKINTI SU NEGATYVUMU
    0:01:49
  • 8.
    Pripažinti savo neigiamas emocijas
    0:02:48
  • 9.
    Išlieti susikaupusį negatyvumą
    0:07:50
  • 10.
    Atleisti sau ir kitiems
    0:04:38
  • 11.
    Sustabdyti neigiamas mintis
    0:04:39
  • 12.
    PAGRINDINIAI GYVENIMO ASPEKTAI
    0:06:51
  • 13.
    POZITYVAUS MĄSTYMO LAVINIMAS
    0:17:46
  • 14.
    “Požiūrio keitimas“
    0:05:11
  • 15.
    „Aš padariau!“
    0:02:35
  • 16.
    „Pasitikėjimo savimi mygtukas“
    0:06:32
  • 17.
    Testas (2 klausimų)
  • 18.
    FIZINĖS REAKCIJOS
    0:06:44
  • 19.
    „Rankų magija“
    0:02:26
  • 20.
    “Akių magija – laimės Žvilgsnis”
    0:03:41
  • 21.
    ELGESYS
    0:11:44
  • 22.
    „Juoko terapija“
    0:01:54
  • 23.
    „Keičiam žodžius – keičiam nuotaiką“
    0:03:14
  • 24.
    APLINKA
    0:07:42
  • 25.
    0:05:57
  • 26.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti

Pozityvaus mąstymo formavimas

Pozityvaus mąstymo daroma įtaka mokinio požiūriui ne tik į mokslą, bet ir į visuomenėje vykstančius pokyčius, tampa vis aktualesne tema pedagogų tarpe. Mokyklos bendruomenė stipriai prisideda prie mokinių mąstymo formavimo.

Lektorė mokymo metu analizuos pozityvaus mąstymo daroma įtaką žmogui. Išgirsite, kaip atpažinti neigiamas emocijas, jas pripažinti, kaip sustabdyti negatyvias mintis ir ugdyti pozityvų mąstymą.

 

Akredituotas mokymas. Išrašomi kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

 

Peržiūrėję mokymą gebėsite:

  • Atpažinti mokinių požiūrį į mokymąsi ir savęs įsivertinimą;
  • Kurti  aplinką, kurioje plėtotųsi mokinių saviraiška bei kūrybiškumas;
  • Pritaikyti netradicinius mokymo(-si) metodus orientuojantis į pamokos tikslus;
  • Padėti mokiniams kelti sau mokymosi tikslus ir prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi;
  • Kurti ugdomąją aplinką, kuri skatintų mokinius bendrauti ir bendradarbiauti;
  • Palaikyti mokinių aukštą mokymosi motyvaciją ir domėjimąsi mokymusi ir mokslu.

 

Pagrindinės mokymo temos:

  • Teigiamo ir neigiamo mąstymo poveikis mokinio gyvenimui;
  • 5 pagrindiniai faktoriai, įtakojantys mokinio savijautą;
  • Pozityvaus mąstymo lavinimas;
  • Pozityvios aplinkos kūrimas;
  • Mąstymo/požiūrio keitimo planas.

Mokymas sudaro 8  val.

Vertinimų komentarai

Vitalija
Patiko.

Alina

Vitalija
Naudinga, įdomu, nenuobodu:)

Rasa

Rima

Jūratė

Brigita

Viktorija

Gerda

Gerda

Jolanta

Jolanta

8 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Praktinės užduotys
+ Klausimai lektoriui
(4.85/434 Balsai)

Komentarai
434
Peržiūros
7668

Irma Suraučiūtė - Čekauskienė

irma surauciute - cekauskiene

Lektorė

Psichologė, lektorė, koučingo ir personalo valdymo specialistė, 2003 metais Vilniaus Universitete įgijo psichologijos magistro laipsnį.

Mokymai
14

Gyvenimo Universitetas LT, VšĮ

gyvenimo universitetas lt, vsi
„Gyvenimo Unviersiteto“ rengiami bei filmuojami seminarai aprėpia visas įmanomas mokymų laisvalaikiui, asmenybei bei šeimai sritis, todėl kiekvienam savišvieta ar profesiniu tobulėjimu suinteresuotam asmeniui ar grupei žmonių atrasime įdomių bei dar