Pozityvaus mąstymo lavinimas (18 ak.val.)

  • 1.
    Prezentacija
    0:03:31
  • 2.
    0:01:58
  • 3.
    POZITYVAUS MĄSTYMO ĮTAKA ŽMOGUI
    0:04:05
  • 4.
    NEIGIAMO MĄSTYMO PASEKMĖS
    0:04:21
  • 5.
    POZITYVAUS MĄSTYMO PRIVALUMAI
    0:07:34
  • 6.
    POZITYVUS MĄSTYMAS
    0:05:42
  • 7.
    KAIP ATSISVEIKINTI SU NEGATYVUMU
    0:01:49
  • 8.
    Pripažinti savo neigiamas emocijas
    0:02:48
  • 9.
    Išlieti susikaupusį negatyvumą
    0:07:50
  • 10.
    Atleisti sau ir kitiems
    0:04:38
  • 11.
    Sustabdyti neigiamas mintis
    0:04:39
  • 12.
    PAGRINDINIAI GYVENIMO ASPEKTAI
    0:06:51
  • 13.
    POZITYVAUS MĄSTYMO LAVINIMAS
    0:17:46
  • 14.
    “Požiūrio keitimas“
    0:05:11
  • 15.
    „Aš padariau!“
    0:02:35
  • 16.
    „Pasitikėjimo savimi mygtukas“
    0:06:32
  • 17.
    Testas (2 klausimų)
  • 18.
    FIZINĖS REAKCIJOS
    0:06:44
  • 19.
    „Rankų magija“
    0:02:26
  • 20.
    “Akių magija – laimės Žvilgsnis”
    0:03:41
  • 21.
    ELGESYS
    0:11:44
  • 22.
    „Juoko terapija“
    0:01:54
  • 23.
    „Keičiam žodžius – keičiam nuotaiką“
    0:03:14
  • 24.
    APLINKA
    0:07:42
  • 25.
    0:05:57
  • 26.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti mokymą

Pozityvaus mąstymo formavimas

Pozityvaus mąstymo daroma įtaka mokinio požiūriui ne tik į mokslą, bet ir į visuomenėje vykstančius pokyčius, tampa vis aktualesne tema pedagogų tarpe. Mokyklos bendruomenė stipriai prisideda prie mokinių mąstymo formavimo.

Lektorė mokymo metu analizuos pozityvaus mąstymo daroma įtaką žmogui. Išgirsite, kaip atpažinti neigiamas emocijas, jas pripažinti, kaip sustabdyti negatyvias mintis ir ugdyti pozityvų mąstymą.

 

Akredituotas mokymas. Išrašomi kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

 

Peržiūrėję mokymą gebėsite:

  • Atpažinti mokinių požiūrį į mokymąsi ir savęs įsivertinimą;
  • Kurti  aplinką, kurioje plėtotųsi mokinių saviraiška bei kūrybiškumas;
  • Pritaikyti netradicinius mokymo(-si) metodus orientuojantis į pamokos tikslus;
  • Padėti mokiniams kelti sau mokymosi tikslus ir prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi;
  • Kurti ugdomąją aplinką, kuri skatintų mokinius bendrauti ir bendradarbiauti;
  • Palaikyti mokinių aukštą mokymosi motyvaciją ir domėjimąsi mokymusi ir mokslu.

 

Pagrindinės mokymo temos:

  • Teigiamo ir neigiamo mąstymo poveikis mokinio gyvenimui;
  • 5 pagrindiniai faktoriai, įtakojantys mokinio savijautą;
  • Pozityvaus mąstymo lavinimas;
  • Pozityvios aplinkos kūrimas;
  • Mąstymo/požiūrio keitimo planas.

Vertinimų komentarai

Vilija
Labai gerai paskaita.

Lina
Įdomi, pozityvi paskaita. Daug žinojome ir daug naujo sužinojome

Birutė
Puiki paskaita.

Bronislava
Seminaras patiko , davė naudos ir suteikė teigiamų emocijų, manau palaipsniui pakeisiu savo mąstymą. Ačiū, lektorei.

Telšių
Puikus nenuobodus temos isdestymas.

Daiva

Mažeikių
PUIKUS SEMINARAS. LEKTORĖ ŠAUNI !!!

Birutė
Ačiū už puikų seminarą

Lina
Dėkoju už įdomų ir prasminga seminarą.

Dalė
patiko

Vilniaus

Laima

2 val 07 min + papildoma medžiaga + praktinės užduotys + testai + klausimai lektoriui

(4.89/163 balsai)

KOMENTARAI
163
PERŽIŪROS
100

Irma Suraučiūtė - Čekauskienė

irma surauciute - cekauskiene

LEKTORĖ

Psichologė, lektorė, koučingo ir personalo valdymo specialistė, 2003 metais Vilniaus Universitete įgijo psichologijos magistro laipsnį.

Mokymai
12

Gyvenimo Universitetas LT, VšĮ

gyvenimo universitetas lt, vsi
„Gyvenimo Unviersiteto“ rengiami bei filmuojami seminarai aprėpia visas įmanomas mokymų laisvalaikiui, asmenybei bei šeimai sritis, todėl kiekvienam savišvieta ar profesiniu tobulėjimu suinteresuotam asmeniui ar grupei žmonių atrasime įdomių bei dar