Praktiniai mokymai ikimokyklinukų kompetencijų ugdymui: socialinis ir emocinis ugdymas | Pedagogas.lt

Praktiniai mokymai ikimokyklinukų kompetencijų ugdymui: socialinis ir emocinis ugdymas

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/4

00:01:36

Kasdienio gyvenimo įgūdžiai - kas tai?

00:02:34

Buities darbai skirtingo amžiaus vaikams

00:02:03

Buities darbai pagal vaiko amžių

00:08:50

Kada reikėtų kreiptis į specialistą?

00:03:49

Emocinis intelektas - kas tai?

00:03:54

Kaip lavinti emocinį intelektą?

00:00:45

Savęs pažinimas ir savigarba

00:07:00

Empatija

00:06:09

Savikontrolė

00:08:08

Savimotyvacija

00:09:30

Bendradarbiavimas

00:07:06

Kimoči ikimokyklinio ugdymo programa

00:12:51

Rekomenduojamos knygos socialiniam ir emociniam intelektui lavinti

00:14:59

Klausimų - atsakymų sesija

2/4

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

3/4

Pažymėjimas

4/4

Mokymo medžiaga

Vienas iš pagrindinių švietimo tikslų yra išugdyti kiekvienam asmeniui vertybines orientacijas, leidžiančias tapti savarankišku, tinkamai bendrauti mokančiu žmogumi, padėti įsisavinti šiuolaikinę socialinę kompetenciją ir gebėjimus savarankiškai kurti savo gyvenimą ir sveikai, pilnavertiškai bei savarankiškai gyventi; nustatyti asmens kūrybinius gebėjimus ir pagal tai padėti jam įsigyti kompetencijų ir (ar) kvalifikaciją, atitinkančią šiuolaikinį kultūros bei technologijų lygį. Labai svarbu ugdyti vaikus nuo ikimokyklinio amžiaus visapusiškai, lavinant jų emocinį intelektą, kasdienius gyvenimo įgūdžius, bendravimo bei bendradarbiavimo gabumus – kitaip tariant, socialines ir emocines kompetencijas.
Visuomenėje jau dabar pastebima, kad vis prastėja vaikų socialiniai gabumai, taip pat prastėja emocijų suvokimas ir raiška, savęs kaip žmogaus supratimas, todėl ypač svarbu šias kompetencijas lavinti nuo ikimokyklinio amžiaus.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kodėl svarbu gerinti vaikų kasdienio gyvenimo įgūdžius ir ką turėtų sugebėti skirtingo amžiaus ikimokyklinukai?
  • Kaip lavinti vaikų emocinį intelektą?
  • Lektorė pasidalins praktiniais patarimais ir idėjomis iš veiklų, skirtų lavinti vaikų socialinius įgūdžius bei emocijų suvokimą bei raišką.

Lektoriai

Ivona Soroko

Ivona Soroko

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja, projekto „Auklėtojos šiuolaikiškai“ bendrakūrėja.

Atsiliepimai