-
1.
1 MODULIS. Pamokos organizavimas nuotoliniame ugdyme
0:01:40
-
2.
Mokytojo ir mokinio pasiruošimas nuotoliniam ugdymui
0:00:07
-
3.
Mokytojo apranga nuotolinėje pamokoje
0:02:07
-
4.
Garsas nuotolinėje pamokoje
0:04:40
-
5.
Vaizdas nuotolinėje pamokoje
0:02:41
-
6.
Teisingas platformų pasirinkimas nuotolinei pamokai
0:08:47
-
7.
Mokinių instruktavimas apie techniką nuotolinėje pamokoje
0:06:04
-
8.
Taisyklės mokiniams nuotolinėje pamokoje
0:04:22
-
9.
Pamokos eiga nuotolinėje pamokoje
0:00:07
-
10.
Bendravimo taisyklės
0:06:13
-
11.
Lankomumas nuotolinėje pamokoje
0:03:18
-
12.
Krūvio mažinimas mokytojui ir mokiniams
0:08:54
-
13.
Kaip nuotolinę pamoką paversti kuo įdomesnę?
0:00:43
-
14.
Tinklalaidžių kūrimas
0:08:00
-
15.
Mokinių kurtos Epamokos
0:02:39
-
16.
Mokinių filmuotos pamokos
0:05:09
-
17.
Instagram aplikacijos panaudojimas žinių įtvirtinimui
0:01:41
-
18.
Facebook arba Twitter panaudojimas pamokose
0:02:29
-
19.
Epamokos
0:01:09
-
20.
Mokymo santrauka
0:04:32
-
21.
2 MODULIS. Vaizdo konferencijų įrankių naudojimas nuotoliniame ugdyme
0:03:30
-
22.
Vaizdo konferencijų programa/platforma Zoom
0:00:07
-
23.
Vaizdo konferencijų platforma Zoom
0:11:20
-
24.
ZOOM Programos paketai ir galimybės
0:04:47
-
25.
Vaizdo pamokų planavimas ir organizavimas naudojant ZOOM
0:14:48
-
26.
Bendradarbiavimo platforma Google Meet
0:00:07
-
27.
Google Meet pristatymas
0:02:29
-
28.
Kaip ir kur rasti Google Meet įrankį ir pakviesti dalyvius
0:03:26
-
29.
Dalyvių prisijungimas ir vaizdo konferencijos organizavimas
0:04:37
-
30.
Vaizdo pamokos organizavimas. Google Meet įrankiai. Google Suite for Education
0:04:03
-
31.
Google Meet. Balta lenta
0:12:28
-
32.
Google Meet. Pamokų planavimas
0:03:15
-
33.
„Microsoft Teams“ įvadas
0:00:07
-
34.
Kas yra „Microsoft Teams“?
0:02:09
-
35.
Kaip aptikti Microsoft Teams programą ir kurti komandas
0:01:57
-
36.
Klasių kūrimas ir dalyvių pakvietimas
0:01:31
-
37.
Vaizdo pamokos organizavimas
0:03:58
-
38.
Microsoft Teams rodiniai ir komandų valdymas
0:03:19
-
39.
Microsoft Teams. Klasės valdymas: turinio teikimas
0:03:51
-
40.
Microsoft Teams. Klasės valdymas: planavimas, turinio teikimas
0:02:28
-
41.
Microsoft Teams. Klasės blonknotas
0:02:59
-
42.
Microsoft Teams. Užduoties kūrimas ir pateikimas
0:06:38
-
43.
3 MODULIS. Įtraukusis skaitmeninis turinys nuotoliniame ugdyme
0:01:46
-
44.
Book creator - interaktyvių skaitmeninių knygų kūrimo programa
0:00:05
-
45.
Book creator programa ir vartotojo sukūrimas.
0:01:55
-
46.
Book creator darbo įrankiai.
0:09:13
-
47.
Kaip įterpti vaizdinę ir tekstinę užduotį mokiniams?
0:02:15
-
48.
Kaip bendrinti užduotis mokiniams?
0:02:40
-
49.
Kaip pateikti komentarus ir vertinimus mokiniams?
0:03:40
-
50.
Piešimo galimybės knygoje.
0:00:39
-
51.
Sukurtos knygos peržiūra ir redagavimas.
0:01:38
-
52.
Sukurtos knygos viešinimas
0:00:39
-
53.
Eclipse Corssword - interaktyvaus kryžiažodžio kūrimas
0:00:05
-
54.
Eclipse Crossword Programos paskirtis ir galimybės
0:03:11
-
55.
Eclipse Crossword programos įdiegimas
0:01:11
-
56.
Kryžiažodžio kūrimas Eclipse Crossword programa
0:06:49
-
57.
Kryžiažodžio išsaugojimas ir dalijimasis
0:05:28
-
58.
EdrawMax-minčių žemėlapio kūrimas
0:00:05
-
59.
EdrawMax programos paskirtis ir įdiegimas
0:02:12
-
60.
EdrawMax. Įrankiai ir šablonai
0:04:44
-
61.
Mokomajam dalykui skirtų minčių žemėlapių kūrimas
0:02:58
-
62.
Skaitmeniai įrankiai - interaktyviam mokymuisi
0:01:22
-
63.
QUIZLET
0:01:39
-
64.
Kaip užsiregistruoti Quizlet platformoje?
0:01:15
-
65.
Kaip redaguoti kitų autorių kortelių rinkinius
0:03:19
-
66.
Kaip kurti mokomąsias korteles ir jomis pasidalinti su mokiniais
0:04:14
-
67.
Kaip kurti vaizdinę mokymosi medžiagą
0:03:30
-
68.
Kaip mokytis naudojant kortelių rinkinius
0:04:37
-
69.
Kaip mokytis žaidžiant
0:03:12
-
70.
Mobilioji Quizlet programėlė
0:01:18
-
71.
LEARNINGAPPS
0:03:05
-
72.
Kaip užsiregistruoti puslapyje?
0:00:59
-
73.
Pradinio puslapio parinktys
0:03:36
-
74.
Užduočių tipai
0:03:25
-
75.
Kaip redaguoti ir išsaugoti kitų autorių užduotis
0:02:43
-
76.
Kaip kurti užduotis
0:06:58
-
77.
Kaip kurti klases ir stebėti mokinių veiklą
0:04:04
-
78.
EDPUZZLE
0:03:37
-
79.
Kaip užsiregistruoti Edpuzzle svetainėje?
0:00:57
-
80.
Kaip surasti vaizdo medžiagos?
0:02:53
-
81.
Kaip parengti vaizdo pamoką?
0:06:22
-
82.
Kaip mokiniai atlieka užduotis?
0:03:08
-
83.
Kaip užduotys vertinamos?
0:04:47
-
84.
Kaip sukurti klasę?
0:05:23
-
85.
QUIZIZZ
0:01:44
-
86.
Kaip užsiregistruoti Quizizz platformoje?
0:01:10
-
87.
Pradinio puslapio parinktys
0:04:02
-
88.
Kaip redaguoti kitų autorių sukurtus testus?
0:05:11
-
89.
Kaip kurti testus?
0:06:33
-
90.
Kaip mokiniams skirti testą?
0:05:16
-
91.
Gyvieji testai
0:05:03
-
92.
Kaip stebėti mokinių pažangą?
0:01:34
-
93.
Kaip naudoti mokomąsias korteles?
0:01:15
-
94.
4 MODULIS. STEAM nuotoliniame ugdyme
0:00:50
-
95.
Eksperimentas - intriga
0:00:08
-
96.
Eksperimentas atliekamas realiai
0:02:30
-
97.
Galimi atsakymai
0:01:26
-
98.
Galimų atsakymų komentarai
0:00:42
-
99.
Instrukcija, kaip pasidaryti paslaptingą dėžutę
0:00:31
-
100.
Eksperimento – intrigos sąsajos su Žemės tyrinėjimu
0:00:57
-
101.
STEM ir STEAM
0:00:08
-
102.
Labai trumpa STEM ir STEAM istorija
0:00:55
-
103.
STEM ir STEAM konceptai
0:01:18
-
104.
Ką reiškia tyrinėti?
0:00:31
-
105.
Užduotis klausytojams
0:00:10
-
106.
Galimi atsakymai
0:00:56
-
107.
Mokslinis metodas
0:00:08
-
108.
Kaip kūdikiai pažįsta pasaulį?
0:00:57
-
109.
Mokslinio metodo schema
0:01:02
-
110.
Tyrimai ne laboratorijoje/kabinete
0:00:38
-
111.
Mokslininkų darbo vieta
0:01:19
-
112.
Duomenų bazės, kodėl jos atviros?
0:00:39
-
113.
Galimybė mokiniams tiesiogiai įsitraukti į mokslinius tyrimus: ww.zooniverse.org
0:00:08
-
114.
Trumpas portalo www.zooniverse.org pristatymas
0:01:27
-
115.
Pavyzdys su paukščiais
0:01:46
-
116.
Pavyzdys su II Pasaulinio karo dokumentais
0:02:44
-
117.
Pavyzdys su žemės drebėjimu
0:01:01
-
118.
Stebėsenos sistema edu-arctic.eu
0:03:06
-
119.
Periodinė elementų lentelė www.rsc.org/periodic-table
0:02:24
-
120.
Tyrimai, nereikalaujantys brangios įrangos
0:00:08
-
121.
Priemonės ir prietaisai
0:01:03
-
122.
Pavyzdys su periskopu, kaleidoskopu
0:00:30
-
123.
Elektrostotikos pavyzdžiai
0:00:24
-
124.
Laiko matavimas
0:00:21
-
125.
Kur rasti idėjų
0:00:17
-
126.
Tyrimas su spektroskopu
0:00:46
-
127.
Science Journal programėlė
0:00:08
-
128.
Bendra informacija apie programėlę bei jos įdiegimą
0:00:28
-
129.
Ką ir kaip galima matuoti
0:03:10
-
130.
Pagalba mokytojui
0:00:28
-
131.
Metodinė medžiaga eksperimentams
0:00:17
-
132.
Apšvietos, šviesos stiprio tyrimas
0:00:40
-
133.
Vizualizacija
0:00:08
-
134.
Moksliniai komiksai
0:00:29
-
135.
Laiko juostos ir kiti šablonai
0:01:01
-
136.
Go-Lab ir Grasp aplinkos
0:00:08
-
137.
Go-Lab ištekliai
0:05:10
-
138.
Go-Lab aplinka
0:03:56
-
139.
Graasp mokymosi tyrinėjant aplinka
0:18:00
-
140.
Nuotolinio darbo stebėsena
0:02:07
-
141.
Pagalba kaip dirbti
0:01:06
-
142.
Refleksijos ir apklausų įrankis www.polleverywhere.com
0:00:08
-
143.
Refleksijos pavyzdžiai
0:01:27
-
144.
Programos galimybės
0:02:09
-
145.
Kaip naudotis programa
0:01:15
-
146.
Klausimas jums
0:00:42
-
147.
5 MODULIS. Psichologiniai iššūkiai ir jų sprendimai nuotolinio ugdymo metu
0:00:04
-
148.
Virtualios klasės valdymas: psichologiniai aspektai
0:02:03
-
149.
Įžanga
0:00:24
-
150.
Mokymosi paradigmų kaita
0:00:07
-
151.
Autoritarinis ar demokratinis modelis?
0:04:20
-
152.
Kaip suvaldyti CHAOSĄ pamokoje
0:00:51
-
153.
Ugdymosi proceso standartizavimas
0:00:07
-
154.
Fenomenologinė pedagogika
0:03:15
-
155.
LEAN sistema
0:11:41
-
156.
Vizualus valdymas
0:07:23
-
157.
Standartizavimas
0:06:39
-
158.
Dalies reziumė
0:00:34
-
159.
Emocinis intelektas
0:01:12
-
160.
Asmenybė
0:12:18
-
161.
Saviugda
0:22:48
-
162.
Klasės supratimas
0:03:52
-
163.
Santykiai
0:05:13
-
164.
Santykiai. Mokytojo įtaka
0:12:54
-
165.
Santykiai. Klasės susirinkimas
0:10:19
-
166.
Pamokos santrauka
0:03:30
-
167.
Kokios psichologinės žinios naudingos mokytojui ir mokiniui nuotolinio mokymo metu?
0:02:38
-
168.
Įžanga
0:00:28
-
169.
Nuotolinio mokymo vertinimas
0:00:07
-
170.
Nuotolinio mokymo pliusai
0:00:45
-
171.
Nuotolinio mokymo minusai
0:01:25
-
172.
Situacijos sudėtingumas
0:01:27
-
173.
Pagalba mokiniui
0:00:45
-
174.
Bendrystės kūrimo svarba
0:01:19
-
175.
Veiklos bendrystei kurti
0:01:06
-
176.
Bendruomeniškumo kūrimas
0:00:37
-
177.
Trukdžiai
0:01:15
-
178.
Kaip tai padaryti?
0:01:53
-
179.
Investicija į santykius
0:02:11
-
180.
Praktiniai patarimai
0:01:52
-
181.
Praktiniai pratimai
0:00:07
-
182.
Dėkingumo pratimas
0:01:22
-
183.
Gerumo piramidė
0:00:51
-
184.
Veiksmo kalendorius
0:02:37
-
185.
Emocijų veideliai
0:01:24
-
186.
Kaip tau šiandien sekėsi?
0:00:37
-
187.
Asociacijos
0:01:31
-
188.
Siekių žurnalas
0:01:54
-
189.
Laiko planavimas
0:00:07
-
190.
Sunkumai nuotolinio mokymo metu
0:00:35
-
191.
Mokymosi krūvio reguliavimas
0:00:44
-
192.
Laiko planavimas
0:01:22
-
193.
Kaip planuoti laiką?
0:02:17
-
194.
Laiko vagys
0:00:49
-
195.
10 minučių
0:01:16
-
196.
Turiu padaryti/Noriu (galiu) padaryti
0:01:14
-
197.
Efektyvus darbų sąrašas
0:00:34
-
198.
Danties skausmas
0:00:46
-
199.
Arbūzo principas
0:02:01
-
200.
5+
0:00:38
-
201.
Išjungti automatinį mąstymą
0:00:30
-
202.
Laiko planavimo trikdžiai
0:00:07
-
203.
Atidėliojimas
0:02:52
-
204.
Emociniai dėmesio atitraukimai
0:00:32
-
205.
Atidėliojimo rūšys
0:01:36
-
206.
Mokymo santrauka
0:01:15
-
207.
Mokinių ir mokytojų mokymo(si) motyvacija. Mokomės mokytis. Gabūs mokiniai.
0:01:42
-
208.
Mokinio pažinimas
0:01:11
-
209.
Alfa kartos mokiniai
0:01:49
-
210.
Z kartos mokiniai
0:01:17
-
211.
Kartos ir mokymosi motyvacija
0:01:24
-
212.
Mokytojų nusiteikimas
0:00:07
-
213.
Mokytojų nuostatos
0:00:53
-
214.
Mokytojų „meškos paslaugos“
0:01:23
-
215.
Išmokime reaguoti ne emocijomis
0:00:21
-
216.
Mokymosi motyvacija
0:00:22
-
217.
Mokinių pasiekimus gerina
0:00:52
-
218.
Mokymosi motyvacijos stiprinimas
0:02:29
-
219.
Mokinių motyvavimo būdai
0:00:28
-
220.
Mokymosi motyvacijos skatinimas
0:05:03
-
221.
Mokymo metodai
0:05:21
-
222.
Motyvaciją mažina
0:00:44
-
223.
Mokinio savimotyvacija
0:01:05
-
224.
Mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymas
0:00:36
-
225.
Vertybinės nuostatos
0:00:32
-
226.
Sėkmė
0:01:01
-
227.
Tikslingumas
0:01:01
-
228.
Mokėjimo mokytis gebėjimai
0:01:03
-
229.
Mokantis mokytis mokinys
0:01:20
-
230.
Nuotolinio ugdymo ypatumai pradiniame ugdyme
0:00:49
-
231.
Nuotolinio ugdymo ypatumai pagrindiniame ugdyme
0:00:54
-
232.
Nuotolinio ugdymo ypatumai viduriniame ugdyme
0:00:28
-
233.
Savivaldaus mokymosi kriterijai
0:00:25
-
234.
Nuotolinio ugdymo ypatumai viduriniame ugdyme
0:00:16
-
235.
Grįžtamasis ryšys
0:00:07
-
236.
Kaip motyvuoti mokinius reflektuoti e-mokymosi metu
0:01:35
-
237.
Grįžtamasis ryšys
0:00:41
-
238.
Grįžtamojo ryšio metodai
0:04:04
-
239.
Gabūs mokiniai
0:01:05
-
240.
Gabių mokinių savybės
0:02:45
-
241.
Gabių vaikų tipai. Sėkmės lydimas
0:02:15
-
242.
Gabių vaikų tipai. Kūrybiškas sunkus
0:02:53
-
243.
Gabių vaikų tipai. Slepiantis savo gabumus
0:01:44
-
244.
Gabių vaikų tipai. Iškritęs iš mokyklos
0:02:25
-
245.
Gabių vaikų tipai. Dvejopai išskirtinis
0:01:30
-
246.
Gabių vaikų tipai. Savarankiškas
0:01:40
-
247.
Darbas su gabiais mokiniais
0:00:36
-
248.
Mokymo santrauka
0:00:40
-
249.
6 MODULIS. Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymas nuotoliniu būdu
0:01:11
-
250.
Kas gali padėti?
0:00:55
-
251.
Specialiųjų ugdymosi poreikių lygiai
0:00:13
-
252.
Rengdami ugdymo turinį, atsižvelkite į tai, pagal kokią programą ugdosi vaikas
0:00:17
-
253.
Jei vaikas mokosi pagal pritaikytą Bendrąją programą
0:01:59
-
254.
Jei vaikas mokosi pagal individualizuotą programą
0:01:51
-
255.
Dalies reziumė
0:00:24
-
256.
Įvairių sutrikimų turinčių mokinių ugdymas nuotoliniu būdu
0:00:15
-
257.
Rekomendacijos vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nuotoliniam ugdymui
0:04:51
-
258.
Sėkmės istorija
0:02:53
-
259.
Vaikų, turinčių žymius, labai žymius kompleksinius sutrikimus ugdymo ypatumai
0:01:03
-
260.
Šviesos suvokimas
0:00:55
-
261.
Garso suvokimas
0:00:48
-
262.
Taktiliniai pojūčiai
0:01:07
-
263.
Skonis, kvapas, uoslė
0:01:41
-
264.
Sėkmės istorija
0:02:05
-
265.
Dalies reziumė
0:00:38
-
266.
Nuotolinio mokymo organizavimas akliems ir žymios silpnaregystės mokiniams
0:02:46
-
267.
Sėkmės istorija
0:01:40
-
268.
Rekomendacijos dirbant su mokiniais, turinčiais klausos sutrikimą
0:03:55
-
269.
Sėkmės istorija
0:01:18
-
270.
Dalies reziumė
0:01:04
-
271.
Gabieji mokiniai ir nuotolinis mokymas
0:00:47
-
272.
Ar visi mokiniai yra gabūs?
0:03:03
-
273.
Darbas su gabiais ir talentingais
0:00:44
-
274.
Dalies reziumė
0:00:30
-
275.
Skaitmeninių įrankių naudojimas
0:00:42
-
276.
Greitoji apklausa
0:00:55
-
277.
Nuorodos į skaitmeninių mokymo priemonių šaltinius
0:00:36
-
278.
Mentimeter.com aplinka
0:05:51
-
279.
Dalies reziumė
0:00:31
-
280.
Mokymo santrauka
0:01:22
-
281.
7 MODULIS. Vertinimo įrankiai nuotoliniame ugdyme
0:01:36
-
282.
TedEd programa
0:00:05
-
283.
TedEd naudotojo sukūrimas, programos teikiamos galimybės
0:04:40
-
284.
TedEd pamokos, paremtos vaizdo medžiaga sukūrimas ir dalijimasis su mokiniais
0:09:01
-
285.
Mentimeter
0:00:05
-
286.
Registracija
0:02:13
-
287.
Naudotojo paskyra ir galimybės
0:01:54
-
288.
Interaktyvaus pristatymo rengimas: temos, turinys, pritaikymas
0:08:55
-
289.
Interaktyvaus pristatymo pateikimas klasei
0:07:31
-
290.
Ką mato bei kaip Mentimeter parengtoje pamokoje dalyvauja mokiniai
0:05:21
-
291.
Quizalize
0:00:05
-
292.
Quizalize programa ir jos paskirtis. Vartotojo sukūrimas
0:02:53
-
293.
Klasių kūrimas Quzalize programoje bei mokinių priskyrimas klasei.
0:04:52
-
294.
Užduočių kūrimas Quzalize programoje
0:04:17
-
295.
Užduočių redagavimas ir priskyrimas klasei
0:05:31
-
296.
Užduoties peržiūra mokinio aplinkoje
0:02:55
-
297.
Užduoties paskyrimo mokiniams būdai
0:02:37
-
298.
Užduočių diferencijavimas skirtingų gebėjimų mokiniams
0:03:02
-
299.
Mokinių pasiekimų peržiūra ir analizė
0:04:29
-
300.
Kitų autorių sukurtų testų pritaikymas savo klasei
0:01:53
-
301.
Kahoot
0:14:43
-
302.
Testas (22 klausimų)