Problemų sprendimo ir sprendimų priėmimo įgūdžių lavinimas

  • 1.
    Prezentacija
    0:01:36
  • 2.
    Įžanga
    0:02:31
  • 3.
    Įvykis – interpretacija – reakcija
    0:01:30
  • 4.
    Suaugusių vaikų mintys
    0:03:32
  • 5.
    Užduotis „Nerami naktis“
    0:00:41
  • 6.
    Analizė
    0:01:39
  • 7.
    Aptarimas
    0:00:49
  • 8.
    Išvada
    0:00:22
  • 9.
    Kas yra problema?
    0:00:37
  • 10.
    Problemų sprendimo žingsniai
    0:00:56
  • 11.
    Pirmas žingsnis: tinkamai nustatyti problemą
    0:00:10
  • 12.
    Užduotis: Situacijų pavyzdžiai
    0:01:27
  • 13.
    Aptarimas
    0:01:18
  • 14.
    Apibendrinimas
    0:00:32
  • 15.
    Antras žingsnis: sustok ir apgalvok
    0:00:40
  • 16.
    Priežastys, trukdančios spręsti problemas
    0:00:55
  • 17.
    Ką reiškia „impulsyvumas“?
    0:00:32
  • 18.
    Situacijos: Stengėsi būti geri
    0:01:04
  • 19.
    Aptarimas
    0:00:26
  • 20.
    Situacijos: Prastas pasirinkimas
    0:00:29
  • 21.
    Jausmai ir mąstymas
    0:00:38
  • 22.
    Kas ten nupiešta?
    0:00:30
  • 23.
    Aptarimas
    0:00:25
  • 24.
    Kitokių sprendimų nematymas
    0:00:32
  • 25.
    Užduotis
    0:00:19
  • 26.
    Polinkis ieškoti patvirtinimo
    0:00:30
  • 27.
    Proto nuostata. Užduotis: ąsočiai
    0:00:41
  • 28.
    Aptarimas ir išvada
    0:01:39
  • 29.
    Kaip išvengti klaidų? Kalbėjimasis su savimi
    0:01:25
  • 30.
    Sustok, planuok, veik
    0:02:09
  • 31.
    Dalies reziumė
    0:01:18
  • 32.
    Trečias žingsnis: informacijos kaupimas ir alternatyvų iškėlimas
    0:02:34
  • 33.
    Informacijos kaupimui yra svarbu
    0:00:18
  • 34.
    Minčių lietaus taisyklės
    0:00:36
  • 35.
    „ARBA“ metodas
    0:00:41
  • 36.
    Situacija: Draugai nesiklauso Vaido
    0:01:03
  • 37.
    „ARBA“ metodas
    0:00:33
  • 38.
    Sprendimo priėmimas
    0:00:37
  • 39.
    Žvilgsnis iš šono
    0:00:51
  • 40.
    Ketvirtas žingsnis: alternatyvų svarstymas ir pasekmių numatymas
    0:00:10
  • 41.
    Sprendimo pasekmės
    0:00:31
  • 42.
    Užduotis „Kas būtų, jeigu...“
    0:00:17
  • 43.
    Naudos ir kainos santykis
    0:02:03
  • 44.
    Situacija: Patyčios
    0:00:55
  • 45.
    Apgalvok sprendimų pasekmes
    0:02:40
  • 46.
    Bendradarbiavimas pagal žaidimų teoriją
    0:01:34
  • 47.
    Išvada
    0:00:50
  • 48.
    Penktas žingsnis: planavimas
    0:00:10
  • 49.
    Veiksmų planavimas
    0:01:31
  • 50.
    Tikslas ir uždaviniai tikslui pasiekti
    0:01:24
  • 51.
    Šeštas žingsnis: realizavimas
    0:00:10
  • 52.
    Pagalbos sau būdai
    0:00:42
  • 53.
    Primink sau, kaip turi elgtis
    0:00:43
  • 54.
    Situacija: Netvarkingas Vaidos kambarys
    0:01:45
  • 55.
    Situacija: Rimas supyksta
    0:03:05
  • 56.
    Mokykis elgtis teisingai
    0:00:35
  • 57.
    Įsivaizduok kitokią pabaigą
    0:03:11
  • 58.
    Situacija: Linos skubėjimas
    0:00:48
  • 59.
    Treniruokis vaidindamas
    0:01:25
  • 60.
    Papasakok sau, ką ketini daryti
    0:01:09
  • 61.
    Situacija: Tomas nežino, ką kalbėti su draugais
    0:01:18
  • 62.
    Dalies reziumė
    0:01:50
  • 63.
    Ko reikia mūsų vaikams?
    0:00:10
  • 64.
    Mokant vaikus spręsti problemas
    0:00:52
  • 65.
    Būti elgesio modeliu kritinėse situacijose
    0:01:17
  • 66.
    Kurti teigiamą požiūrį
    0:00:29
  • 67.
    Įsitraukti į vaikų problemų sprendimą tiek, kiek reikia
    0:00:40
  • 68.
    Sukurti palaikymo aplinką
    0:02:19
  • 69.
    Klaidos, kurias daro tėvai
    0:04:31
  • 70.
    Mokymo santrauka
    0:01:49
  • 71.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti mokymą

Visi anksčiau ar vėliau susiduriame su įvairiomis problemomis. Tuomet turime apgalvoti įvairius jos sprendimo būdus ir priimti sprendimą, ką darysime ir sakysime. Kartais mūsų sprendimai būna teisingi, tačiau pasitaiko, kad nusprendžiame klaidingai. Klaidos yra neišvengiamos, tačiau kai kurie žmonės spręsdami problemas ir priimdami sprendimus klysta dažniau už kitus. Kaip jiems tai pavyksta?

Peržiūrėjus mokymą sugebėsite identifikuoti kas yra tikroji problema, įsivardinti alternatyvius būdus problemos sprendimui, planuoti problemos sprendimo žingsnius ir sprendimo įgyvendinimą, numatant galimas pasekmes. 

Nagrinėjami klausimai:

  • Kas yra tikroji problema?
  • Kokie yra problemų sprendimo žingsniai?
  • Kokios priežastys, trukdo spręsti problemas? Kaip jas įveikti?
  • Kokie praktiškai pritaikomi būdai naudojami problemų sprendimui? Kaip išvengti klaidų?
  • Kaip paskatinti vaiką spręsti kylančias problemas?

Mokymas sudaro 4 ak. val.

Vertinimų komentarai

Jūratė

Zoja

Rita
Norėtųsi daugiau sklandumo išdėstant informaciją.

Vilniaus

Vilniaus

Jurij

Imanta

Laima
Labai daug naudingos informacijos.Dekoju.

Genovaitė
Dėkoju už konkrečius patarimus problemų sprendimo situacijose. Paskaita padėjo įžvelgti savo elgesio kritinėse situacijose ydas.

Enrika

Telšių

Brigita

1 val 20 min + testai + klausimai lektoriui

(4.56/59 balsai)

KOMENTARAI
59
PERŽIŪROS
940

Jūratė Švaplėnienė

jurate svapleniene

LEKTORĖ

Ugdymo įstaigų psichologė, privati lektoriaus, psichoterapinė veikla.