Psichologiniai skaitymo aspektai | Pedagogas.lt

Psichologiniai skaitymo aspektai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Psichologiniai skaitymo aspektai

1/11

00:07:24

Prezentacija

2/11

00:03:19

Psichologiniai skaitymo aspektai

3/11

00:02:35

Skaitymo nauda

4/11

00:09:57

Skaitymo statistika

5/11

00:05:50

Kodėl vaikai nenori skaityti?

6/11

00:08:33

Kaip paskatinti vaikus skaityti?

7/11

00:00:48

4.1 Bendradarbiavimas su tėvais

00:11:02

4.2 Sudominimas knyga

00:10:23

4.3 Užduotys, skatinančios skaityti

00:17:53

4.4 Netradiciniai skatinimo skaityti būdai

00:08:06

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

8/11

Vaikų perskaitytų knygų pristatymo metodų įvairovė

9/11

00:14:46

Rekomenduojamų knygų sąrašas

10/11

00:14:46

Testas

11/11

00:00:00

Būdai, skatinantys vaikus skaityti

Tyrimai rodo, kad 35 proc vaikų Lietuvoje neskaito knygų.  Šiomis dienomis svarbu atrasti inovatyvių metodų, kurie skatintų mokinius domėtis knygomis ir mėgautis skaitymo procesu.

Mokymo metu išgirsite netradicinius būdus, kaip supažindinti vaiką su knyga, kaip sudominti mokinius skaitymo procesu. Taip pat sužinosite, kaip tinkamai formuoti skaitymo įgūdžius ir padėti mokiniams lavinti knygos interpretavimo gebėjimus.

 

Akredituotas mokymas. Išrašomi kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

 

Peržiūrėję mokymą gebėsite:

  • Pritaikyti naujus metodus lavinančius mokinio skaitymo įgūdžius;
  • Naudojant šiuolaikinius mokymo(-si) metodus galėsite atnaujinti ir pristatyti patraukliai mokymo(-si) medžiagą;
  • Pritaikyti netradicinius mokymo(-si) metodus orientuojantis į pamokos tikslus;
  • Parinkti ir lanksčiai taikyti įvairais mokymo strategijas, diferencijuojant užduotis pagal mokinių poreikius ir gebėjimus;
  • Sudominti mokinius savo mokomuoju dalyku bei palaikyti jų aukštą mokymosi motyvaciją.

Pagrindinės mokymo temos:

  • Skaitymo nauda vaikams ir ateities pasiekimams;
  • Skaitymo situacijos apžvalga Lietuvoje;
  • Priežastys, kodėl vaikai nenori skaityti;
  • Būdai, skatinantys vaikus daugiau skaityti;
  • Knygų interpretavimo, knygų pristatymo metodų įvairovė.

 

 

 

Lektoriai

Irma Suraučiūtė - Čekauskienė

Irma Suraučiūtė - Čekauskienė

Psichologė, lektorė, koučingo ir personalo valdymo specialistė, 2003 metais Vilniaus Universitete įgijo psichologijos magistro laipsnį.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys

Atsiliepimai