Psichologiniai skaitymo aspektai

  • 1.
    Prezentacija
    0:03:19
  • 2.
    Psichologiniai skaitymo aspektai
    0:02:35
  • 3.
    Skaitymo nauda
    0:09:57
  • 4.
    Skaitymo statistika
    0:05:50
  • 5.
    Kodėl vaikai nenori skaityti?
    0:08:33
  • 6.
    Kaip paskatinti vaikus skaityti?
    0:00:48
  • 7.
    4.1 Bendradarbiavimas su tėvais
    0:11:02
  • 8.
    4.2 Sudominimas knyga
    0:10:23
  • 9.
    4.3 Užduotys, skatinančios skaityti
    0:17:53
  • 10.
    4.4 Netradiciniai skatinimo skaityti būdai
    0:08:06
  • 11.
    Vaikų perskaitytų knygų pristatymo metodų įvairovė
    0:14:46
  • 12.
    Rekomenduojamų knygų sąrašas
    0:14:46
  • 13.
    0:07:24
  • 14.
    Testas (12 klausimų)

Priskirti mokymą

Būdai, skatinantys vaikus skaityti

Tyrimai rodo, kad 35 proc vaikų Lietuvoje neskaito knygų.  Šiomis dienomis svarbu atrasti inovatyvių metodų, kurie skatintų mokinius domėtis knygomis ir mėgautis skaitymo procesu.

Mokymo metu išgirsite netradicinius būdus, kaip supažindinti vaiką su knyga, kaip sudominti mokinius skaitymo procesu. Taip pat sužinosite, kaip tinkamai formuoti skaitymo įgūdžius ir padėti mokiniams lavinti knygos interpretavimo gebėjimus.

 

Akredituotas mokymas. Išrašomi kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

 

Peržiūrėję mokymą gebėsite:

  • Pritaikyti naujus metodus lavinančius mokinio skaitymo įgūdžius;
  • Naudojant šiuolaikinius mokymo(-si) metodus galėsite atnaujinti ir pristatyti patraukliai mokymo(-si) medžiagą;
  • Pritaikyti netradicinius mokymo(-si) metodus orientuojantis į pamokos tikslus;
  • Parinkti ir lanksčiai taikyti įvairais mokymo strategijas, diferencijuojant užduotis pagal mokinių poreikius ir gebėjimus;
  • Sudominti mokinius savo mokomuoju dalyku bei palaikyti jų aukštą mokymosi motyvaciją.

Pagrindinės mokymo temos:

  • Skaitymo nauda vaikams ir ateities pasiekimams;
  • Skaitymo situacijos apžvalga Lietuvoje;
  • Priežastys, kodėl vaikai nenori skaityti;
  • Būdai, skatinantys vaikus daugiau skaityti;
  • Knygų interpretavimo, knygų pristatymo metodų įvairovė.

 

Mokymas sudaro 6 ak. val.

 

 

Vertinimų komentarai

Indrė

Lina
Labai patiko, pasinaudosiu patarimais.

Inga

Lina

Giedrė

Violeta
Tokio įdomaus ir naudingo mokymo seniai negirdėjau. Susikonspektavau viską! Tuojau po mokinių atostogų teorines žinias pradėsiu taikyti praktikoje. Dėkoju už nuostabų mokymą.

Agnė

Daiva

Lijana
Ačiū, buvo labai informatyvu, prisiminiau primirštus dalykus, sužinojau keletą naujų.Būtinai pasinaudosiu rekomendaciniu knygų sąrašu paaugliams.

Loreta
Mokymas skirtas jaunesnio amžiaus mokiniams (tai turėtų būti akcentuojama mokymo informaciniame aprašyme, kad neklaidintų).

Giedrė

Šalčininkų
Vienas iš įdomiausių ir naudingiausių matytų seminarų paskutiniuoju metu. Ačiū už vertingas pastabas ir patarimus.

1 val 52 min + papildoma medžiaga + praktinės užduotys + testai + klausimai lektoriui
(4.83/125 balsai)

KOMENTARAI
125
PERŽIŪROS
1546

Irma Suraučiūtė - Čekauskienė

irma surauciute - cekauskiene

LEKTORĖ

Psichologė, lektorė, koučingo ir personalo valdymo specialistė, 2003 metais Vilniaus Universitete įgijo psichologijos magistro laipsnį.

Mokymai
12

Gyvenimo Universitetas LT, VšĮ

gyvenimo universitetas lt, vsi
„Gyvenimo Unviersiteto“ rengiami bei filmuojami seminarai aprėpia visas įmanomas mokymų laisvalaikiui, asmenybei bei šeimai sritis, todėl kiekvienam savišvieta ar profesiniu tobulėjimu suinteresuotam asmeniui ar grupei žmonių atrasime įdomių bei dar