Psichologiniai skaitymo aspektai (6 ak. val.)

  • 1.
    Prezentacija
    0:03:19
  • 2.
    Psichologiniai skaitymo aspektai
    0:02:35
  • 3.
    Skaitymo nauda
    0:09:57
  • 4.
    Skaitymo statistika
    0:05:50
  • 5.
    Kodėl vaikai nenori skaityti?
    0:08:33
  • 6.
    Kaip paskatinti vaikus skaityti?
    0:00:48
  • 7.
    4.1 Bendradarbiavimas su tėvais
    0:11:02
  • 8.
    4.2 Sudominimas knyga
    0:10:23
  • 9.
    4.3 Užduotys, skatinančios skaityti
    0:17:53
  • 10.
    4.4 Netradiciniai skatinimo skaityti būdai
    0:08:06
  • 11.
    Vaikų perskaitytų knygų pristatymo metodų įvairovė
    0:14:46
  • 12.
    Rekomenduojamų knygų sąrašas
    0:14:46
  • 13.
    0:07:24
  • 14.
    Testas (12 klausimų)

Priskirti mokymą

Būdai, skatinantys vaikus skaityti

Tyrimai rodo, kad 35 proc vaikų Lietuvoje neskaito knygų.  Šiomis dienomis svarbu atrasti inovatyvių metodų, kurie skatintų mokinius domėtis knygomis ir mėgautis skaitymo procesu.

Mokymo metu išgirsite netradicinius būdus, kaip supažindinti vaiką su knyga, kaip sudominti mokinius skaitymo procesu. Taip pat sužinosite, kaip tinkamai formuoti skaitymo įgūdžius ir padėti mokiniams lavinti knygos interpretavimo gebėjimus.

 

Akredituotas mokymas. Išrašomi kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

 

Peržiūrėję mokymą gebėsite:

  • Pritaikyti naujus metodus lavinančius mokinio skaitymo įgūdžius;
  • Naudojant šiuolaikinius mokymo(-si) metodus galėsite atnaujinti ir pristatyti patraukliai mokymo(-si) medžiagą;
  • Pritaikyti netradicinius mokymo(-si) metodus orientuojantis į pamokos tikslus;
  • Parinkti ir lanksčiai taikyti įvairais mokymo strategijas, diferencijuojant užduotis pagal mokinių poreikius ir gebėjimus;
  • Sudominti mokinius savo mokomuoju dalyku bei palaikyti jų aukštą mokymosi motyvaciją.
     

Pagrindinės mokymo temos:

  • Skaitymo nauda vaikams ir ateities pasiekimams;
  • Skaitymo situacijos apžvalga Lietuvoje;
  • Priežastys, kodėl vaikai nenori skaityti;
  • Būdai, skatinantys vaikus daugiau skaityti;
  • Knygų interpretavimo, knygų pristatymo metodų įvairovė.

 

Mokymas akredituotas Lietuvos Edukologijos universiteto Profesinių kompetencijų tobulinimo instituto.

 

 

Vertinimų komentarai

Dovilė

Raseinių

Edita

Irina

Šiaulių

Dalia

Švenčionių
Informacija įdomi, aiški, suprantamai pateikta

Olesia
Puikūs patarimai, kaip vaikams susidraugauti su knyga. Pritaikysiu savo darbe. Nuoširdžiai dėkoju už video seminarą!

Kauno
Puiki paskaita

Šilutės
Buvo naudinga, bet rekomenduotinų knygų sąraše, išskyrus porą, visos puikiai žinomos.

Audrone

Neringa

1 val 52 min + papildoma medžiaga + praktinės užduotys + testai + klausimai lektoriui

(4.83/103 balsai)

KOMENTARAI
103
PERŽIŪROS
1370

Irma Suraučiūtė - Čekauskienė

irma surauciute - cekauskiene

LEKTORĖ

Psichologė, lektorė, koučingo ir personalo valdymo specialistė, 2003 metais Vilniaus Universitete įgijo psichologijos magistro laipsnį.

Mokymai
12

Gyvenimo Universitetas LT, VšĮ

gyvenimo universitetas lt, vsi
„Gyvenimo Unviersiteto“ rengiami bei filmuojami seminarai aprėpia visas įmanomas mokymų laisvalaikiui, asmenybei bei šeimai sritis, todėl kiekvienam savišvieta ar profesiniu tobulėjimu suinteresuotam asmeniui ar grupei žmonių atrasime įdomių bei dar