Scenarijų kūrimo dirbtuvės: praktiški patarimai švenčių darželiuose organizavimui | Pedagogas.lt

Scenarijų kūrimo dirbtuvės: praktiški patarimai švenčių darželiuose organizavimui

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/33

00:01:55

Situacijos, kurias galime pateikti per vaidybos „prizmę“

2/33

00:05:02

„Apžaidžiame situaciją“

3/33

00:02:24

Pagrindiniai vaikiškų scenarijų rašymo kriterijai

4/33

00:03:48

Improvizacijos rūšis, kuri turėtų tapti įpročiu

5/33

00:05:02

Bendroji scenarijaus visuma

6/33

00:07:18

Kaip scenarijus tampa žaismingu?

7/33

00:02:11

Humoristinė scenarijaus pusė

8/33

00:00:43

Pagrindinė vaikiško scenarijaus kryptis- mokomoji

9/33

00:02:38

Kaip scenarijuje sukurti intrigą?

10/33

00:01:32

Netikėtas personažas

11/33

00:01:27

Teigiamos personažų pusės; netikėti sprendimai

12/33

00:01:29

Kai galima scenarijų pateikti norima linkme - tariamės su vaikais

13/33

00:01:19

Pabaiga nors ir pilna netikėtumų, bet visada laiminga

14/33

00:07:31

Kalbame apie draugystę

15/33

00:05:50

Trumpi scenarijai kalendorinėms dienoms paminėti

16/33

00:02:40

Pradžia gali būti labai kebli ir netikėta- kuriame intrigą

17/33

00:01:41

Kai pasaka ateina į dabar

18/33

00:21:12

Atviros veiklos ir jų rašymas

19/33

00:05:26

Veikiame su gamtinėmis priemonėmis

20/33

00:07:33

Klausimų atsakymų sesija. I dalis

21/33

00:05:28

Veikla aplink darželį

22/33

00:05:05

Veiklą pradedame imituodami „čia ir dabar“

23/33

00:01:39

Draugystės tema aktuali visada

24/33

00:19:35

Galima pradėti rašyti taip

25/33

00:04:26

Apkalbame būsimas šventes

26/33

00:04:05

Šeimos šventė - iškilmingiausia

27/33

00:01:12

Galime pakalbėti koks svarbus tėtis

28/33

00:01:07

Kokie svarbūs mamos darbai

29/33

00:01:05

Kai idėja kyla "čia ir dabar"

30/33

00:01:13

Patariu

31/33

00:07:16

Klausimų atsakymų sesija. II dalis

32/33

00:11:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

33/33

Praktinių mokymų metu lektorė pristatys savo darbe taikomus darželio švenčių scenarijų kūrimo metodus, pasidalins patirtimi, kaip sudėlioti reikiamas scenarijaus dalis, kur ieškoti informacijos, iš kur semtis idėjų, kokie būdai ir metodai galimi rašant švenčių scenarijus ir kaip visa tai sujungti į bendrą visumą. Lektorė ne tik pasidalins savo patirtimi, bet ir dovanos savo pačios sukurtų švenčių scenarijų registruotiems seminaro dalyviams. Taip pat pasidalins atvira ugdomąja veikla - kaip planuoti, kad ji būtų sėkminga. Pristatys veikloms skirtas priemones, kurios nereikalauja sudėtingo pasiruošimo. Seminarą vainikuos praktinė užduotis, atliekama tiesioginiame eteryje.

Mokymų sudedamosios dalys ir temos:


1) Pagrindiniai scenarijų vaikams rašymo kriterijai.
2) Scenarijų pavyzdžiai (nagrinėjimas, aptarimas).
3) Scenarijų rūšiavimas ir konkretūs pavyzdžiai.
4) Pasiūlymai ir patarimai vaikiškų scenarijų rašymui.
5) Praktinė užduotis - kuriame scenarijų.

Lektoriai

Vilė Černiuvienė

Vilė Černiuvienė

Ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja, lektorė.

Mokymo medžiaga

Atsiliepimai