Mokymo dalių sąrašas
I MODULIS. Kas yra autizmo spektro sutrikimas?
1/13
00:03:37
Autizmo spektro sutrikimas
2/13
00:01:15
Įžanga
00:00:34
Kaip suprasti diagnozę – TLK-11/DSM5 – problemos socialiniame bendravime ir prisirišimas prie pasikartojimo/ naujovių baimė (diagnozės kriterijai).
00:18:11
Kada pasireiškia ASS – kokią įtaką genai daro neurologinei raidai.
00:07:17
Skirtingi vaikų gebėjimai. Kiekvieno vaiko neurologinės situacijos, aplinka ir progos mokytis atitinkamu būdu.
00:19:24
Vaikas turintis ASS: požymiai iki 1 m
00:11:03
Vaikas turintis ASS: požymiai 1 m. - 2 m.
00:09:30
Vaikas turintis ASS: požymiai 2 m. ir 3 m.
00:05:48
Vaikas turintis ASS: požymiai 4 m. ir 5 m.
00:04:29
Vaikas turintis ASS: požymiai 6 m. - 7 m.
00:02:25
Vaikas turintis ASS: požymiai 7 m. - 8 m.
00:04:01
Vaikas turintis ASS: požymiai paauglystėje.
00:05:33
Vaikas turintis ASS: požymiai suaugusiame žmoguje.
00:03:29
ASS mitai
00:07:13
Dalies reziumė
00:01:20
Kaip vaikas, turintis ASS, reaguoja į klasės aplinką?
3/13
00:01:00
ASS įtaka vaiko pojūčiams, neįprastos aplinkos įtaka nerimui – triukšmas, staigmenos, šviesos, prisilietimai – prisitaikymas
00:03:48
Naujovių keliamas nerimas – staigmenų vengimas, informavimas iš anksto, palaukimas, leidimas prisitaikyti
00:10:10
Žmonių sukeliamas nerimas: nepažįstami, didelės žmonių grupės, netinkamas atstumas, vaiko ar daiktų lietimas
00:09:34
Baimė suklysti tarp vaikų, turinčių ASS – nerimas
00:23:53
Nerimo pasireiškimas keistu elgesiu, baimės
00:02:44
Dalies reziumė
00:00:17
Probleminio vaikų su ASS elgesio valdymas
4/13
00:00:54
Probleminio elgesio priežastys
00:04:35
Probleminio elgesio pasireiškimo priežastis:
00:00:14
Dėmesio reikalavimas
00:00:25
Reikalavimų vengimas
00:00:22
Atlygis
00:00:56
Dėmesio vengimas
00:00:48
Pojučiai
00:01:51
Ką daryti kiekvienu atveju.
00:03:28
Alternatyvus elgesys
00:01:21
Netinkamo elgesio valdymo formulė
00:04:33
Klausimai
00:00:15
Ką darayti jei vaikas nenori rengtis?
00:04:35
Ką daryti jei vaikas vengia atlikti namų darbus?
00:02:42
Pirmokas pertraukų metu spjaudosi. Ką daryti?
00:02:59
Ką daryti, kai vaikas, pamokos metu, vengdamas atlikti užduotį laiką leidžia tualete?
00:02:24
Ką daryti, kai vaikas elgiasi agresyviai kitų atžvilgiu?
00:04:48
Kaip išmokyti vaiką išlaikyti dėmesį?
00:04:34
Kaip padėti, vaikui turinčiam ASS, per ekskursijas?
00:04:43
Ar nepradės vaikas manipuliuoti jam suteikiamomis pertraukėlėmis?
00:02:27
4 m. Berniukui patinka su suaugusiais išeiti į kitas erdves. Ar taikytinas toks būdas?
00:05:02
Kaip teisingai paaiškinti kitiems vaikams, kad vaikas, turintis ASS, gali žaisti kada nori ir yra kitoks?
00:05:39
Kaip informuoti tėvus apie vaiko elgesį, jei tėvai tokios informacijos nenori priimti?
00:04:45
Kaip pritaikyti mokymo strategijas, kad vaikas, turintis ASS, sugebėtų mokytis?
5/13
00:01:09
Įžanga
00:03:35
Vaiko supratimo lygis. Prisitaikymas prie vaiko gebėjimų.
00:10:20
Kaip parinkti tinkamą kalbos vartojimą bendraujant su vaiku? Simbolių pavyzdžiai
00:09:23
Kaip parinkti tinkamą kalbos vartojimą bendraujant su vaiku? Kokie turi būti simboliai ir jų naudojimas
00:12:50
Tvarkaraščių naudojimas. Priežastys naudoti tvarkaraščius.
00:03:54
Tvarkaraščių naudojimas. Kaip tinkamai išmokyti juo naudotis?
00:06:22
Tvarkaraščių naudojimas. Kodėl jie yra veiksmingi?
00:04:25
Tvarkaraščių naudojimas. Tvarkaraščių rūšys
00:09:59
Vietos klasėje parinkimas. Blaškiklių kontroliavimas
00:11:39
Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Motyvacijos rūšys
00:03:24
Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Kas yra pastiprinimas ir koks jis gali būti?
00:12:42
Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Ką suteikia pastiprinimas ir ką svarbu apie jį žinoti?
00:20:26
Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Žetonų sistema
00:08:09
Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Žetonų privalumai
00:10:41
Kaip mokyti, jei vaikui, turinčiam ASS, reikia palengvintos ugdymo programos?
6/13
00:00:48
Užduočių trumpinimas atsižvelgiant į vaiko gebėjimus
00:11:27
Išmaniųjų technologijų naudojimas ir nauda dirbant su vaikais, turinčiais ASS
00:05:46
Sąvokų mokymas dirbant su vaikais, turinčiais ASS
00:03:41
Kalbos mokymo simboliais seka
00:08:33
Matematikos mokymas vizualiai – taškų kortelės
00:03:56
Matematikos mokymas vizualiai – liniuotinės lazdelės
00:03:42
Dalies reziumė
00:00:39
Kaip vaiką, turintį ASS, tinkamai įtraukti į socialinę aplinką su bendraamžiais ir ugdyti jo socialinius įgūdžius?
7/13
00:01:26
Įžanga
00:00:48
Tolerantiškos, draugiškos ir bendravimu grįstos klasės atmosferos kūrimas. Pedagogo modelis. Veiklų pateikimas. Pagalba ir konkurencija
00:02:40
„Gero draugo” programos įvedimas. Patyčių mažinimas
00:04:19
Vaiko, turinčio ASS, individualių poreikių pristatymas bendraamžiams – supažindinimas su ASS
00:10:50
Vaiko, turinčio ASS, įtraukimas į veiklą bendraamžių pagalba
00:05:23
Vaiko, turinčio ASS, komunikacija pagal gebėjimus
00:06:42
Bendraamžiai mokytojai. Stipresnių pagalba silpnesniems
00:04:11
Tinkamo elgesio mokymas bendraamžių pagalba. Dėmesio atkreipimas per bendraamžius, o ne mokytojo sufleravimas iš tolo. Bendraamžių sufleravimas pertraukų metu
00:05:06
Dalies reziumė
00:01:16
Nuotolinio mokymo pritaikymas vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimą
8/13
00:00:28
Nuotoliniu būdu mokomų ASS turinčių vaikų poreikiai
00:07:42
Ką pedagogui ir tėvams svarbu žinoti ugdant ASS nuotoliniu būdu, praktiniai principai : aplinka, priemonės, dienotvarkė, ugdymo planas?
00:12:56
Ką svarbu žinoti ugdymo turinį perteikiant nuotoliniu būdu, praktiniai principai : kokios gali būti atsiskaitymo ir vertinimo formos?
00:14:55
Mokymo santrauka
00:00:43
Kas yra integracija ir kokia jos svarba?
9/13
00:00:57
Siekiamybė – užaugę vaikai tampa pilnaverčiai bendruomenės nariai. Segregacija
00:07:31
Siekiamybė – užaugę vaikai tampa pilnaverčiai bendruomenės nariai. Integracija
00:04:12
Siekiamybė – užaugę vaikai tampa pilnaverčiai bendruomenės nariai. Įtrauktis
00:10:09
Vaikų, turinčių ASS, individualumas ir skirtingi gebėjimai. Kokia integracijos nauda. Kiekvieno atvejo išskirtinumas. Penkių tikslų hierarchija. Integracijos naudos matavimas remiantis įgyvendintais tikslais. KO SVARBU PAKLAUSTI TĖVŲ?
00:15:30
Vaikų, turinčių ASS, individualumas ir skirtingi gebėjimai. Kokia integracijos nauda. Kiekvieno atvejo išskirtinumas. Penkių tikslų hierarchija. Integracijos naudos matavimas remiantis įgyvendintais tikslais. TIKSLŲ HIERARCHIJA
00:14:39
Bendraamžių, besimokančių su vaiku, turinčiu ASS, gaunama nauda. Empatijos ugdymas, gebėjimas bendradarbiauti. Tolerantiškesnės bendruomenės kūrimas. NAUDA BENDRAAMŽIAMS
00:06:21
Kaip netinkama integracija gali pakenkti bendraamžiams. Kaip netinkama integracija gali pakenkti vaikui, turinčiam ASS. KAIP IŠVENGTI ŽALINGOS ĮTRAUKTIES VAIKUI, TURINČIAM AUTIZMO SPEKTRO SUTRIKIMĄ
00:13:12
Kaip netinkama integracija gali pakenkti bendraamžiams. Kaip netinkama integracija gali pakenkti vaikui, turinčiam ASS. NETINKAMOS ĮTRAUKTIES ŽALA BENDRAAMŽIAMS
00:02:35
Dalies reziumė
00:00:29
Komandinis darbas – kas sudaro už vaiko ugdymą atsakingą komandą?
10/13
00:01:23
Įžanga
00:02:44
Ugdymo įstaigos direktoriaus vaidmuo: integracijos kūrimas, aplinkos be patyčių politika, parama pedagogui, vaiko progreso vertinimas, naujų strategijų kūrimas
00:07:38
Pedagogo vaidmuo: ugdymo programos parengimas, įtraukimas į klasės bendravimą, tolerantiškos atmosferos kūrimas
00:12:55
Pedagogo padėjėjo vaidmuo: pagalba įgyvendinant klasės ir individualius vaiko tikslus, elgesio korekcija, pagalba sutelkiant dėmesį
00:04:33
Vaiko, turinčio ASS, tėvų vaidmuo: vaiko parengimas kiekvienai dienai, papildomos informacijos suteikimas, pagalba ruošiant namų darbus, elgesio programų įgyvendinimas, pastiprinimo parengimas, emocinių problemų valdymas
00:17:00
Psichologų ir terapeutų vaidmuo: pagalba tėvams, pedagogams ir jų padėjėjams, reikiamų įgūdžių ugdymas, mokymas tinkamai elgtis įvairiose situacijose
00:15:30
Vaiko progreso vertinimas. Komandinis problemų sprendimas. Bendras įtraukties strategijų kūrimas. Bendrų tikslų nustatymas
00:10:47
Koks yra tinkamiausias pedagogo padėjėjo vaidmuo?
11/13
00:01:21
Įžanga
00:01:18
Aiškus vaidmenų suformavimas: pedagogas – atsakingas už mokymą, pedagogo padėjėjas tvarko elgesį
00:02:10
Aiškus vaidmenų suformavimas: pedagogas – atsakingas už mokymą, pedagogo padėjėjas tvarko elgesį. Kaip valdyti elgesį?
00:13:22
Aiškus vaidmenų suformavimas: pedagogas – atsakingas už mokymą, pedagogo padėjėjas tvarko elgesį. Kaip gerinti dėmesio koncentraciją?
00:09:07
Aiškus vaidmenų suformavimas: pedagogas – atsakingas už mokymą, pedagogo padėjėjas tvarko elgesį. Kaip skatinti kontaktą su bendraamžiais?
00:13:09
Pedagogo padėjėjo atsitraukimas – įsitraukia tik, kai pagalba būtina. Kaip padėti vaikui neblaškant klasės vaikų.
00:08:04
Pedagogo padėjėjo pagalba bendraamžiams – mokytojo individualus darbas su vaiku, turinčiu ASS
00:05:42
Pedagogo padėjėjo vaidmuo pritaikant užduotis individualiems vaiko, turinčio ASS, poreikiams
00:09:16
Dalies reziumė
00:01:13
Testas
12/13
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
13/13
Sėkminga integracija dirbant su vaikais turinčiais autizmo spektro sutrikimą (45 val.)
Bendra trukmė 11h 20m
Mokymų dalių viduje: 113
Mokymo dalių sąrašas
I MODULIS. Kas yra autizmo spektro sutrikimas?
1/13
00:03:37
Autizmo spektro sutrikimas
2/13
00:01:15
Įžanga
00:00:34
Kaip suprasti diagnozę – TLK-11/DSM5 – problemos socialiniame bendravime ir prisirišimas prie pasikartojimo/ naujovių baimė (diagnozės kriterijai).
00:18:11
Kada pasireiškia ASS – kokią įtaką genai daro neurologinei raidai.
00:07:17
Skirtingi vaikų gebėjimai. Kiekvieno vaiko neurologinės situacijos, aplinka ir progos mokytis atitinkamu būdu.
00:19:24
Vaikas turintis ASS: požymiai iki 1 m
00:11:03
Vaikas turintis ASS: požymiai 1 m. - 2 m.
00:09:30
Vaikas turintis ASS: požymiai 2 m. ir 3 m.
00:05:48
Vaikas turintis ASS: požymiai 4 m. ir 5 m.
00:04:29
Vaikas turintis ASS: požymiai 6 m. - 7 m.
00:02:25
Vaikas turintis ASS: požymiai 7 m. - 8 m.
00:04:01
Vaikas turintis ASS: požymiai paauglystėje.
00:05:33
Vaikas turintis ASS: požymiai suaugusiame žmoguje.
00:03:29
ASS mitai
00:07:13
Dalies reziumė
00:01:20
Kaip vaikas, turintis ASS, reaguoja į klasės aplinką?
3/13
00:01:00
ASS įtaka vaiko pojūčiams, neįprastos aplinkos įtaka nerimui – triukšmas, staigmenos, šviesos, prisilietimai – prisitaikymas
00:03:48
Naujovių keliamas nerimas – staigmenų vengimas, informavimas iš anksto, palaukimas, leidimas prisitaikyti
00:10:10
Žmonių sukeliamas nerimas: nepažįstami, didelės žmonių grupės, netinkamas atstumas, vaiko ar daiktų lietimas
00:09:34
Baimė suklysti tarp vaikų, turinčių ASS – nerimas
00:23:53
Nerimo pasireiškimas keistu elgesiu, baimės
00:02:44
Dalies reziumė
00:00:17
Probleminio vaikų su ASS elgesio valdymas
4/13
00:00:54
Probleminio elgesio priežastys
00:04:35
Probleminio elgesio pasireiškimo priežastis:
00:00:14
Dėmesio reikalavimas
00:00:25
Reikalavimų vengimas
00:00:22
Atlygis
00:00:56
Dėmesio vengimas
00:00:48
Pojučiai
00:01:51
Ką daryti kiekvienu atveju.
00:03:28
Alternatyvus elgesys
00:01:21
Netinkamo elgesio valdymo formulė
00:04:33
Klausimai
00:00:15
Ką darayti jei vaikas nenori rengtis?
00:04:35
Ką daryti jei vaikas vengia atlikti namų darbus?
00:02:42
Pirmokas pertraukų metu spjaudosi. Ką daryti?
00:02:59
Ką daryti, kai vaikas, pamokos metu, vengdamas atlikti užduotį laiką leidžia tualete?
00:02:24
Ką daryti, kai vaikas elgiasi agresyviai kitų atžvilgiu?
00:04:48
Kaip išmokyti vaiką išlaikyti dėmesį?
00:04:34
Kaip padėti, vaikui turinčiam ASS, per ekskursijas?
00:04:43
Ar nepradės vaikas manipuliuoti jam suteikiamomis pertraukėlėmis?
00:02:27
4 m. Berniukui patinka su suaugusiais išeiti į kitas erdves. Ar taikytinas toks būdas?
00:05:02
Kaip teisingai paaiškinti kitiems vaikams, kad vaikas, turintis ASS, gali žaisti kada nori ir yra kitoks?
00:05:39
Kaip informuoti tėvus apie vaiko elgesį, jei tėvai tokios informacijos nenori priimti?
00:04:45
Kaip pritaikyti mokymo strategijas, kad vaikas, turintis ASS, sugebėtų mokytis?
5/13
00:01:09
Įžanga
00:03:35
Vaiko supratimo lygis. Prisitaikymas prie vaiko gebėjimų.
00:10:20
Kaip parinkti tinkamą kalbos vartojimą bendraujant su vaiku? Simbolių pavyzdžiai
00:09:23
Kaip parinkti tinkamą kalbos vartojimą bendraujant su vaiku? Kokie turi būti simboliai ir jų naudojimas
00:12:50
Tvarkaraščių naudojimas. Priežastys naudoti tvarkaraščius.
00:03:54
Tvarkaraščių naudojimas. Kaip tinkamai išmokyti juo naudotis?
00:06:22
Tvarkaraščių naudojimas. Kodėl jie yra veiksmingi?
00:04:25
Tvarkaraščių naudojimas. Tvarkaraščių rūšys
00:09:59
Vietos klasėje parinkimas. Blaškiklių kontroliavimas
00:11:39
Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Motyvacijos rūšys
00:03:24
Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Kas yra pastiprinimas ir koks jis gali būti?
00:12:42
Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Ką suteikia pastiprinimas ir ką svarbu apie jį žinoti?
00:20:26
Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Žetonų sistema
00:08:09
Pozityvaus pastiprinimo naudojimas – žetonai – tinkamo elgesio ir veiklos pastiprinimas. Žetonų privalumai
00:10:41
Kaip mokyti, jei vaikui, turinčiam ASS, reikia palengvintos ugdymo programos?
6/13
00:00:48
Užduočių trumpinimas atsižvelgiant į vaiko gebėjimus
00:11:27
Išmaniųjų technologijų naudojimas ir nauda dirbant su vaikais, turinčiais ASS
00:05:46
Sąvokų mokymas dirbant su vaikais, turinčiais ASS
00:03:41
Kalbos mokymo simboliais seka
00:08:33
Matematikos mokymas vizualiai – taškų kortelės
00:03:56
Matematikos mokymas vizualiai – liniuotinės lazdelės
00:03:42
Dalies reziumė
00:00:39
Kaip vaiką, turintį ASS, tinkamai įtraukti į socialinę aplinką su bendraamžiais ir ugdyti jo socialinius įgūdžius?
7/13
00:01:26
Įžanga
00:00:48
Tolerantiškos, draugiškos ir bendravimu grįstos klasės atmosferos kūrimas. Pedagogo modelis. Veiklų pateikimas. Pagalba ir konkurencija
00:02:40
„Gero draugo” programos įvedimas. Patyčių mažinimas
00:04:19
Vaiko, turinčio ASS, individualių poreikių pristatymas bendraamžiams – supažindinimas su ASS
00:10:50
Vaiko, turinčio ASS, įtraukimas į veiklą bendraamžių pagalba
00:05:23
Vaiko, turinčio ASS, komunikacija pagal gebėjimus
00:06:42
Bendraamžiai mokytojai. Stipresnių pagalba silpnesniems
00:04:11
Tinkamo elgesio mokymas bendraamžių pagalba. Dėmesio atkreipimas per bendraamžius, o ne mokytojo sufleravimas iš tolo. Bendraamžių sufleravimas pertraukų metu
00:05:06
Dalies reziumė
00:01:16
Nuotolinio mokymo pritaikymas vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimą
8/13
00:00:28
Nuotoliniu būdu mokomų ASS turinčių vaikų poreikiai
00:07:42
Ką pedagogui ir tėvams svarbu žinoti ugdant ASS nuotoliniu būdu, praktiniai principai : aplinka, priemonės, dienotvarkė, ugdymo planas?
00:12:56
Ką svarbu žinoti ugdymo turinį perteikiant nuotoliniu būdu, praktiniai principai : kokios gali būti atsiskaitymo ir vertinimo formos?
00:14:55
Mokymo santrauka
00:00:43
Kas yra integracija ir kokia jos svarba?
9/13
00:00:57
Siekiamybė – užaugę vaikai tampa pilnaverčiai bendruomenės nariai. Segregacija
00:07:31
Siekiamybė – užaugę vaikai tampa pilnaverčiai bendruomenės nariai. Integracija
00:04:12
Siekiamybė – užaugę vaikai tampa pilnaverčiai bendruomenės nariai. Įtrauktis
00:10:09
Vaikų, turinčių ASS, individualumas ir skirtingi gebėjimai. Kokia integracijos nauda. Kiekvieno atvejo išskirtinumas. Penkių tikslų hierarchija. Integracijos naudos matavimas remiantis įgyvendintais tikslais. KO SVARBU PAKLAUSTI TĖVŲ?
00:15:30
Vaikų, turinčių ASS, individualumas ir skirtingi gebėjimai. Kokia integracijos nauda. Kiekvieno atvejo išskirtinumas. Penkių tikslų hierarchija. Integracijos naudos matavimas remiantis įgyvendintais tikslais. TIKSLŲ HIERARCHIJA
00:14:39
Bendraamžių, besimokančių su vaiku, turinčiu ASS, gaunama nauda. Empatijos ugdymas, gebėjimas bendradarbiauti. Tolerantiškesnės bendruomenės kūrimas. NAUDA BENDRAAMŽIAMS
00:06:21
Kaip netinkama integracija gali pakenkti bendraamžiams. Kaip netinkama integracija gali pakenkti vaikui, turinčiam ASS. KAIP IŠVENGTI ŽALINGOS ĮTRAUKTIES VAIKUI, TURINČIAM AUTIZMO SPEKTRO SUTRIKIMĄ
00:13:12
Kaip netinkama integracija gali pakenkti bendraamžiams. Kaip netinkama integracija gali pakenkti vaikui, turinčiam ASS. NETINKAMOS ĮTRAUKTIES ŽALA BENDRAAMŽIAMS
00:02:35
Dalies reziumė
00:00:29
Komandinis darbas – kas sudaro už vaiko ugdymą atsakingą komandą?
10/13
00:01:23
Įžanga
00:02:44
Ugdymo įstaigos direktoriaus vaidmuo: integracijos kūrimas, aplinkos be patyčių politika, parama pedagogui, vaiko progreso vertinimas, naujų strategijų kūrimas
00:07:38
Pedagogo vaidmuo: ugdymo programos parengimas, įtraukimas į klasės bendravimą, tolerantiškos atmosferos kūrimas
00:12:55
Pedagogo padėjėjo vaidmuo: pagalba įgyvendinant klasės ir individualius vaiko tikslus, elgesio korekcija, pagalba sutelkiant dėmesį
00:04:33
Vaiko, turinčio ASS, tėvų vaidmuo: vaiko parengimas kiekvienai dienai, papildomos informacijos suteikimas, pagalba ruošiant namų darbus, elgesio programų įgyvendinimas, pastiprinimo parengimas, emocinių problemų valdymas
00:17:00
Psichologų ir terapeutų vaidmuo: pagalba tėvams, pedagogams ir jų padėjėjams, reikiamų įgūdžių ugdymas, mokymas tinkamai elgtis įvairiose situacijose
00:15:30
Vaiko progreso vertinimas. Komandinis problemų sprendimas. Bendras įtraukties strategijų kūrimas. Bendrų tikslų nustatymas
00:10:47
Koks yra tinkamiausias pedagogo padėjėjo vaidmuo?
11/13
00:01:21
Įžanga
00:01:18
Aiškus vaidmenų suformavimas: pedagogas – atsakingas už mokymą, pedagogo padėjėjas tvarko elgesį
00:02:10
Aiškus vaidmenų suformavimas: pedagogas – atsakingas už mokymą, pedagogo padėjėjas tvarko elgesį. Kaip valdyti elgesį?
00:13:22
Aiškus vaidmenų suformavimas: pedagogas – atsakingas už mokymą, pedagogo padėjėjas tvarko elgesį. Kaip gerinti dėmesio koncentraciją?
00:09:07
Aiškus vaidmenų suformavimas: pedagogas – atsakingas už mokymą, pedagogo padėjėjas tvarko elgesį. Kaip skatinti kontaktą su bendraamžiais?
00:13:09
Pedagogo padėjėjo atsitraukimas – įsitraukia tik, kai pagalba būtina. Kaip padėti vaikui neblaškant klasės vaikų.
00:08:04
Pedagogo padėjėjo pagalba bendraamžiams – mokytojo individualus darbas su vaiku, turinčiu ASS
00:05:42
Pedagogo padėjėjo vaidmuo pritaikant užduotis individualiems vaiko, turinčio ASS, poreikiams
00:09:16
Dalies reziumė
00:01:13
Testas
12/13
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
13/13
Įsigykite šį mokymą
1 Prieiga
60,00 €
Populiariausia
1 prieiga
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
Autizmas
Autizmo spektro sutrikimas
Autistiškų vaikų ugdymas
Kas yra autizmas? autistiškų vaikų integracija
Autistiški vaikai mokykloje
Kaip mokyti autistiškus vaikus?