Šiandieninė pamoka su dirbtiniu intelektu: skaitmeninio turinio kūrimas ir pavojai | Pedagogas.lt

Šiandieninė pamoka su dirbtiniu intelektu: skaitmeninio turinio kūrimas ir pavojai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/14

00:02:44

Kaip paaiškinti kas yra dirbtinis intelektas ir mašininis mokymasis? Kaip pristatyti pradinukams suprantamai ir įdomiai?

2/14

00:06:22

Google dirbtinio intelekto eksperimentai

3/14

00:02:44

scroobly.com

00:03:48

Diriguokite orkestrui

00:04:48

AR personažas

00:03:36

Paukščių garsai

00:03:17

Voices for change

00:04:14

Blob Opera

00:00:45

Baguette Sprint

00:01:02

SculptGL

00:06:26

Išlaisvinkite 21-ojo amžiaus mokymosi galimybes naudodami PictoBlox

4/14

00:17:10

Mašininis mokymasis naudojant pozos klasifikatorių blokiniame programavime

5/14

00:01:36

Mašininis mokymas - Vaizdo klasifikatorius, Objektų aptikimas

6/14

00:01:08

Mašininis mokymasis - Teksto klasifikatorius

7/14

00:03:22

Mašininis mokymasis - Garso klasifikatorius

8/14

00:01:58

Lengvai valdykite ir programuokite aparatinę įrangą

9/14

00:01:05

XR aplinka, skirta 3D, AR ir VR

00:01:17

Ar mūsų asmeniniai įrenginiai naudoja DI?

10/14

00:01:24

Di pavojai arba katės ir pelės

11/14

00:01:48

Klausimų - atsakymų sesija

12/14

00:03:54

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

13/14

Testas

14/14

Mokymo medžiaga

Informacija

Šis mokymas yra tęstinės 5 dalių programos „DIRBTINIS INTELEKTAS MOKYTOJUI: praktiniai įrankiai krūvio mažinimui“ dalis. Programa skirta visų amžiaus grupių mokinius ugdantiems pedagogams, norintiems sumažinti darbo krūvį inovatyviai ruoštis pamokoms.


Registruokitės į visą programą  pigiau ČIA! 


Norėtumėte įkvėpti savo mokinius kūrybiškai ir įdomiai mokymosi kelionei? Ieškote būdų, kaip praturtinti savo mokymo metodiką ir įtraukti įvairias sritis – pavyzdžiui, tokius projektus kaip dirbtinio intelekto (AI), mašininio mokymo (ML), praplėstosios realybės (AR), virtualiosios realybės (VR), daiktų interneto (IoT) kūrimą? Apie visa tai ir dar daugiau sužinosite ir išmoksite šiame seminare.


Mokymo metu sužinosite:


  • Kaip įrankis „PictoBlox“ gali padėti įtraukti mokinius į programavimo ir kūrybos procesą?
  • Kaip atrasti ir išnaudoti galimybes kurti projektus AI, ML, AR, VR, IoT srityse?
  • Kaip edukacijoje panaudoti „Google“ AI eksperimentus ir jų taikymą?
  • Kokių pavojų gali slypėti dirbtinio intelekto taikyme?


Po mokymo gebėsite:


  • kurti kūrybiškus ir interaktyvius projektus;
  • rengti pamokas taikant dirbtinį intelektą ir mašininį mokymą;
  • kurti praplėstosios realybės (AR) ir virtualiosios realybės (VR) patirtis;
  • kurti projektus, kuriuose valdomi įvairūs daiktų interneto (IoT) elementai;
  • kurti moksleiviams pritaikytą edukacinį turinį, prisidedantį prie jų aktyvaus mokymosi;
  • mokymo procese praktiškai taikyti „Google“ AI eksperimentus.


Mokymą sudaro:


  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • situacijų analizės.

Lektoriai

Snieguolė Bagočienė

Snieguolė Bagočienė

Informatikos mokytoja ekspertė, NKKM kompiuterių mokyklos ir NKKM mokymų agentūros lektorė bei e.vadovėlių „Koordinačių plokštuma ir figūrų padėtis“, „Microbit ir matematikos integruota pamoka“ autorė. FabLab/ STEAM veiklų koordinatorė.

Atsiliepimai