Skaitmeninis raštingumas mokytojams: saugumas, skaitmeninis mokymas ir mokymasis, skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas (49 val. 211001028)

  • 1.
    1 MODULIS: SAUGUMAS INTERNETE IR SKAITMENINĖJE ERDVĖJE
    0:00:03
  • 2.
    Asmens duomenų apsauga ir kibernetinis saugumas.
    0:00:39
  • 3.
    Įžanga
    0:00:30
  • 4.
    Asmens teisės į privatumą turinio elementai
    0:13:29
  • 5.
    Kas laikoma asmens duomenimis?
    0:06:04
  • 6.
    Kada galima tvarkyti asmens duomenis?
    0:17:23
  • 7.
    Socialiniai tinklai
    0:07:41
  • 8.
    Amens duomenų apsauga mokykloje. Ką svarbu žinoti?
    0:08:46
  • 9.
    Nuotolinio mokymosi organizavimo ir vykdymo proceso žingsniai
    0:05:31
  • 10.
    Kibernetinis saugumas
    0:01:35
  • 11.
    Kaip užtikrinti kibernetinį saugumą?
    0:01:26
  • 12.
    Socialinė inžinierija
    0:04:41
  • 13.
    Kaip veikia socialinė inžinerija?
    0:06:06
  • 14.
    Kaip susikurti saugų slaptažodį?
    0:04:23
  • 15.
    Kelių žingsnių autentifikavimas
    0:01:26
  • 16.
    Patyčios el. erdvėje
    0:07:05
  • 17.
    Tapatybės vagystė el. erdvėje
    0:02:02
  • 18.
    Prevencijos patyčioms ir tapatybės vagystėms el. erdvėje
    0:02:03
  • 19.
    Mokymo santrauka
    0:00:56
  • 20.
    Asmens duomenų apsauga praktiniai patarimai
    0:00:03
  • 21.
    Slapukai
    0:05:01
  • 22.
    Naudinga žinoti
    0:01:33
  • 23.
    Google paskyra. Duomenys ir suasmeninimas
    0:12:14
  • 24.
    Google paskyra. Sauga
    0:11:44
  • 25.
    Ekrano užrakinimas
    0:02:04
  • 26.
    Išlikite budrūs
    0:00:48
  • 27.
    Programinės ir aparatinės įrangos apsauga
    0:00:03
  • 28.
    Rizika ir grėsmės kylančios internete
    0:02:38
  • 29.
    Kenkėjiškos programos
    0:01:44
  • 30.
    Šnipinėjimo programos
    0:04:46
  • 31.
    Apsauga nuo šnipinėjimo programų
    0:11:59
  • 32.
    Įrankiai pasitikrinti saugumui
    0:02:09
  • 33.
    Kompiuteriniai virusai
    0:01:53
  • 34.
    Dažniausiai sutinkami virusai
    0:02:29
  • 35.
    Apsaugos programos
    0:04:31
  • 36.
    Kiek saugus Jūsų slaptažodis?
    0:00:30
  • 37.
    Patikrinkite savo slaptažodžio stiprumą
    0:01:58
  • 38.
    Antivirusinės programos atsisiuntimas
    0:14:35
  • 39.
    Apsauginių užkardų įjungimas
    0:01:13
  • 40.
    Viešojo ir privataus tinklo funkcija
    0:02:23
  • 41.
    Kaip bendrauti su pradinių klasių mokiniais apie saugumą?
    0:02:11
  • 42.
    Grėsmių internete klasifikacija
    0:03:28
  • 43.
    Grėsmių prevencijai svarbiausia pokalbiai su vaikais
    0:00:45
  • 44.
    Pamoka pradinukams apie saugumą
    0:01:28
  • 45.
    Klausimai vaikams – pradžia diskusijai apie saugumą internete
    0:05:27
  • 46.
    Kas yra internetas ir ar jame vaikas jaučiasi saugus
    0:10:04
  • 47.
    Kas yra žalingas turinys
    0:09:46
  • 48.
    Neteisėtas turinys Lietuvoje
    0:01:50
  • 49.
    Žalingas turinys Lietuvoje
    0:00:29
  • 50.
    Interneto karštosios linijos „Švarus internetas“ pristatymas
    0:04:24
  • 51.
    Kur ir kaip bendraujama internete
    0:08:24
  • 52.
    Ką daryti susidūrus su patyčiomis?
    0:02:44
  • 53.
    Asmeniniai duomenys. Nuotraukų skelbimas internete
    0:06:04
  • 54.
    Mokymo santrauka
    0:01:34
  • 55.
    Sveikatos ir aplinkos saugojimas
    0:00:03
  • 56.
    Darbo kompiuteriu sauga
    0:04:05
  • 57.
    Kaip saugoti sveikatą dirbant kompiuteriu?
    0:10:27
  • 58.
    Kaip darbas kopiuteriu prisideda prie aplinkos išsaugojimo?
    0:04:28
  • 59.
    2 MODULIS: Skaitmeninis mokymas ir mokymasis
    0:00:05
  • 60.
    Kaip ieškoti patikimos informacijos internete ir ugdyti kritinį mąstymą ?
    0:04:34
  • 61.
    Įžanga
    0:01:26
  • 62.
    Kas yra „melagienos“?
    0:00:34
  • 63.
    Istorija
    0:04:13
  • 64.
    Sąvokos
    0:01:43
  • 65.
    Tikslas
    0:04:31
  • 66.
    Kokią visuomenės dalį „melagienos“ paveikia labiausiai?
    0:02:56
  • 67.
    Veikimo/plitimo būdai
    0:07:22
  • 68.
    Dalies reziumė
    0:01:19
  • 69.
    Propagandos technikos ir bruožai
    0:00:39
  • 70.
    Juodoji, pilkoji ir baltoji propaganda
    0:02:24
  • 71.
    Pirmoji technika – „etikečių klijavimas“
    0:01:07
  • 72.
    Antroji technika – „blizgantys apibendrinimai“
    0:01:10
  • 73.
    Trečioji technika - „perkėlimas“
    0:00:33
  • 74.
    Ketvirtoji techinika – „ekspertų rekomendacijos“
    0:01:56
  • 75.
    Penktoji technika – „tautos vardu“
    0:01:17
  • 76.
    Šeštoji technika – „bandos jausmo“
    0:00:43
  • 77.
    Septintoji technika – „faktų parinkimas“
    0:00:48
  • 78.
    Dalies reziumė
    0:01:20
  • 79.
    Šaltinių atranka
    0:01:42
  • 80.
    Kaip suprasti ar šaltinis patikimas?
    0:07:31
  • 81.
    Informacijos patikimumas
    0:06:24
  • 82.
    Dalies reziumė
    0:00:48
  • 83.
    Pavyzdžiai viešojoje erdvėje
    0:00:20
  • 84.
    Pandemija
    0:05:56
  • 85.
    Deep fake
    0:03:03
  • 86.
    Kariuomenės tema
    0:03:17
  • 87.
    Istorija
    0:03:37
  • 88.
    Dalies reziumė
    0:01:30
  • 89.
    Kaip kovoti su netikromis naujienomis?
    0:00:33
  • 90.
    Švietimas ir edukacija
    0:03:30
  • 91.
    Kaip tai pritaikyti pamokose?
    0:00:45
  • 92.
    Temos įtraukimas į turinį
    0:04:58
  • 93.
    Šiuolaikiškos turinio pateikimo formos ir pavyzdžiai
    0:04:00
  • 94.
    Praktiniai patarimai
    0:02:52
  • 95.
    5 pagrindiniai žingsniai
    0:01:34
  • 96.
    Praktiniai pavyzdžiai: kur ieškoti patikimos informacijos internete?
    0:20:17
  • 97.
    HP5 – mokymosi objektams kurti
    0:00:03
  • 98.
    H5P paskirtis ir galimybės
    0:11:46
  • 99.
    HP5 mokymosi objektų kūrimas
    0:10:09
  • 100.
    H5P užduočių įterpimas
    0:03:28
  • 101.
    Book creator - interaktyvių skaitmeninių knygų kūrimo programa
    0:00:03
  • 102.
    Book Creator programa ir vartotojo sukūrimas
    0:01:55
  • 103.
    Book creator darbo įrankiai.
    0:09:13
  • 104.
    Kaip įterpti vaizdinę ir tekstinę užduotį mokiniams?
    0:02:15
  • 105.
    Kaip bendrinti užduotis mokiniams?
    0:02:40
  • 106.
    Kaip pateikti komentarus ir vertinimus mokiniams?
    0:03:40
  • 107.
    Piešimo galimybės knygoje.
    0:00:39
  • 108.
    Sukurtos knygos peržiūra ir redagavimas.
    0:01:38
  • 109.
    Sukurtos knygos viešinimas
    0:00:39
  • 110.
    EdrawMax-minčių žemėlapio kūrimas
    0:00:03
  • 111.
    EdrawMax programos paskirtis ir įdiegimas
    0:02:12
  • 112.
    EdrawMax. Įrankiai ir šablonai
    0:04:44
  • 113.
    Mokomajam dalykui skirtų minčių žemėlapių kūrimas
    0:02:58
  • 114.
    Eclipse Corssword - interaktyvaus kryžiažodžio kūrimas
    0:00:03
  • 115.
    Eclipse Crossword Programos paskirtis ir galimybės
    0:03:11
  • 116.
    Eclipse Crossword programos įdiegimas
    0:01:11
  • 117.
    Kryžiažodžio kūrimas Eclipse Crossword programa
    0:06:49
  • 118.
    Kryžiažodžio išsaugojimas ir dalijimasis
    0:05:28
  • 119.
    TedEd platformos panaudojimas vertinimui
    0:00:03
  • 120.
    TedEd naudotojo sukūrimas, programos teikiamos galimybės
    0:04:40
  • 121.
    TedEd pamokos, paremtos vaizdo medžiaga sukūrimas ir dalijimasis su mokiniais
    0:09:01
  • 122.
    Quizalize programos panaudojimas vertinimui
    0:00:03
  • 123.
    Quizalize programa ir jos paskirtis. Vartotojo sukūrimas
    0:02:53
  • 124.
    Klasių kūrimas Quzalize programoje bei mokinių priskyrimas klasei.
    0:04:52
  • 125.
    Užduočių kūrimas Quzalize programoje
    0:04:17
  • 126.
    Užduočių redagavimas ir priskyrimas klasei
    0:05:31
  • 127.
    Užduoties peržiūra mokinio aplinkoje
    0:02:55
  • 128.
    Užduoties paskyrimo mokiniams būdai
    0:02:37
  • 129.
    Užduočių diferencijavimas skirtingų gebėjimų mokiniams
    0:03:02
  • 130.
    Mokinių pasiekimų peržiūra ir analizė
    0:04:29
  • 131.
    Kitų autorių sukurtų testų pritaikymas savo klasei
    0:01:53
  • 132.
    Mentimeter įrankio panaudojimas vertinimui
    0:00:03
  • 133.
    Registracija
    0:02:13
  • 134.
    Naudotojo paskyra ir galimybės
    0:01:54
  • 135.
    Interaktyvaus pristatymo rengimas: temos, turinys, pritaikymas
    0:08:55
  • 136.
    Interaktyvaus pristatymo pateikimas klasei
    0:07:31
  • 137.
    Ką mato bei kaip Mentimeter parengtoje pamokoje dalyvauja mokiniai
    0:05:21
  • 138.
    Google Classroom platforma
    0:00:03
  • 139.
    Kas yra Google Classroom?
    0:03:36
  • 140.
    Kaip sukurti Google Classroom?
    0:05:46
  • 141.
    Kaip įtraukti mokinius į Google Classroom?
    0:02:24
  • 142.
    Kaip sukurti temas?
    0:02:07
  • 143.
    Kaip įkelti užduotis?
    0:05:57
  • 144.
    Kaip įkelti medžiagą?
    0:02:07
  • 145.
    Kaip įvertinti ir grąžinti rezultatą?
    0:04:21
  • 146.
    Kaip išsiųsti pasirinktiems mokiniams el.laišką, naudojant Google Classroom?
    0:01:15
  • 147.
    Kaip pašalinti mokinius iš Google Classroom?
    0:00:37
  • 148.
    Kaip sukurti dalyko kopiją?
    0:01:34
  • 149.
    3 MODULIS: Skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas
    0:00:17
  • 150.
    Techninių problemų sprendimas
    0:00:34
  • 151.
    Kaip vadinti visas fizines kompiuterio dalis? Pagrindinės sąvokos
    0:08:51
  • 152.
    Kaip diagnozuoti jūsų kompiuterio problemą?
    0:04:34
  • 153.
    Ką daryti kai neįsijungia kompiuteris?
    0:04:01
  • 154.
    Ką daryti kai neveikia klaviatūra?
    0:05:15
  • 155.
    Ką daryti kai neveikia spausdintuvas?
    0:01:53
  • 156.
    Ką daryti kai neveikia USB jungtis?
    0:02:21
  • 157.
    Ką daryti kai neveikia internetas?
    0:01:36
  • 158.
    Kaip išjungti pakibusią programą, neperkraunant kompiuterio?
    0:01:18
  • 159.
    Patarimai kaip paspartinti jūsų kompiuterio darbą
    0:05:43
  • 160.
    Skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimas
    0:00:05
  • 161.
    Skaitmeninių komptencijų įsivertinimas
    0:11:16
  • 162.
    Bendradarbiavimo internete įgūdžių barometras
    0:06:47
  • 163.
    Pasitikrinkite IT žinias
    0:07:21
  • 164.
    Kritinio mąstymo indekso testas
    0:03:01
  • 165.
    MENTEP pristatymas
    0:08:15
  • 166.
    MENTEP registracija
    0:09:05
  • 167.
    MENTEP įrankio naudojimas skaitmeninių kompetencijų įsivertinimui
    0:08:31
  • 168.
    Švietimo įstaigų įsivertinimo priemonės
    0:00:05
  • 169.
    Selfi mokykloms
    0:09:15
  • 170.
    Saugios E erdvės ženklelis
    0:10:42
  • 171.
    DigCompEdu testas
    0:07:48
  • 172.
    Profesinis tobulėjimas
    0:00:05
  • 173.
    Įvadas
    0:12:22
  • 174.
    „Pedagogas.lt“ mokymai
    0:05:37
  • 175.
    „Draugiškas internetas“ mokymai
    0:05:57
  • 176.
    „eTwinning“ programa
    0:08:23
  • 177.
    STEM mokyklos ženklelis
    0:11:37
  • 178.
    Europos mokyklų tinklo akademija
    0:10:29
  • 179.
    Prisijungimas prie EMTA mokymo
    0:12:13
  • 180.
    Poreikių ir technologinių sprendimų nustatymas
    0:00:05
  • 181.
    Skaitmeninių priemonių pasirinkimas
    0:05:14
  • 182.
    Interaktyvių technologijų pasirinkimas
    0:10:53
  • 183.
    Lektorės prisistatymas
    0:01:30
  • 184.
    Įvadas apie programą
    0:03:28
  • 185.
    Classroomscreen
    0:00:03
  • 186.
    Kas yra Classroomscreen?
    0:03:18
  • 187.
    Kaip susikurti nemokamą mokytojo paskyrą?
    0:01:24
  • 188.
    Kaip panaudoti Classroomscreen nuotoliniam ugdymui?
    0:03:23
  • 189.
    Kaip susikurti naują darbalaukį?
    0:02:22
  • 190.
    Kaip personalizuoti darbalaukį?
    0:03:51
  • 191.
    Valdiklių valdymas
    0:05:27
  • 192.
    Kaip pasirinkti foną?
    0:03:46
  • 193.
    Kaip nusistatyti „Pasirinkite vardą“ valdiklį?
    0:05:20
  • 194.
    Kaip nustatyti „Kauliukų“ valdiklį?
    0:01:22
  • 195.
    Kaip naudoti „Garso lygis“ valdiklį?
    0:02:18
  • 196.
    Kam naudoti „Žiniasklaida“ valdiklį?
    0:04:16
  • 197.
    Kaip susikurti greitąjį QR kodą?
    0:03:13
  • 198.
    Kaip išnaudoti „Piešimas“ valdiklį?
    0:03:34
  • 199.
    Kaip naudojamas „Teksto rašymas“ valdiklis?
    0:02:39
  • 200.
    Kaip įjungti „Darbo simboliai“ valdiklį?
    0:01:06
  • 201.
    Kada naudingas valdiklis „Šviesoforas“?
    0:01:44
  • 202.
    Kaip nustatyti valdiklį „Laikmatis“?
    0:02:09
  • 203.
    Kaip nustatyti chronometrą?
    0:01:05
  • 204.
    Kaip koreguoti laikrodžio parametrus?
    0:01:03
  • 205.
    Kaip koreguoti kalendoriaus parametrus?
    0:00:43
  • 206.
    Apklausų kūrimas
    0:00:55
  • 207.
    Kokie yra 3 skirtingi klausimų tipai?
    0:06:42
  • 208.
    Kaip išsisaugoti apklausos rezultatus?
    0:01:54
  • 209.
    Grupių sudarymas
    0:00:49
  • 210.
    Kaip susikurti sąrašą?
    0:00:53
  • 211.
    Kaip sudaryti grupes ir suskirstyti mokinius?
    0:00:57
  • 212.
    Kaip pergrupuoti mokinius?
    0:00:39
  • 213.
    Kaip „prisegti“ mokinius?
    0:01:40
  • 214.
    Kaip „išskirti“ mokinius?
    0:02:11
  • 215.
    Kaip užvadinti grupes?
    0:01:07
  • 216.
    Modulio reziume
    0:02:56
  • 217.
    QR kodai
    0:00:03
  • 218.
    Kas yra QR kodas?
    0:02:37
  • 219.
    Kur ir kaip naudojami QR kodai ugdyme(si)?
    0:04:54
  • 220.
    Kokios yra QR kodų generavimo programos?
    0:01:19
  • 221.
    Su kokiomis programomis galima nuskaityti QR kodus?
    0:02:25
  • 222.
    Kaip nusistatyti lietuvių kalbą programoje https://free-qr.com
    0:00:48
  • 223.
    Kokią informaciją galima užkoduoti?
    0:02:35
  • 224.
    Kaip keisti QR kodo spalvas, dydį, kokybę?
    0:04:03
  • 225.
    Kaip išsisaugoti QR kodą?
    0:01:08
  • 226.
    Wordart
    0:00:02
  • 227.
    Wordart- kas tai? Kokie yra pagrindiniai programos įrankiai?
    0:04:09
  • 228.
    Kaip pradėti kurti žodžių debesį ir jį pavadinti?
    0:01:17
  • 229.
    Kaip suvesti/importuoti reikiamus žodžius/tesktą?
    0:02:17
  • 230.
    Kaip pakeisti žodžių debesies formą?
    0:02:59
  • 231.
    Kaip pakeisti teksto šriftus?
    0:02:37
  • 232.
    Kaip parinkti teksto išdėstymą?
    0:03:22
  • 233.
    Kaip stilizuoti žodžių debesį?
    0:02:30
  • 234.
    Kaip parsisiųsti žodžių debesį?
    0:00:46
  • 235.
    Kaip panaudoti emociukus?
    0:03:04
  • 236.
    Plickers
    0:00:03
  • 237.
    Kas tai- plickers?
    0:02:09
  • 238.
    Kaip užsiregistruoti nemokamai versijai?
    0:01:13
  • 239.
    Kaip susikurti klases ir suvesti mokinius?
    0:05:27
  • 240.
    Kaip sukurti klausimus ir turinį?
    0:03:22
  • 241.
    Kaip koreguoti sukurtą informaciją?
    0:03:01
  • 242.
    Kaip susikurti klausimų rinkinius ir priskirti jiems klausimus?
    0:02:56
  • 243.
    Iš kur gauti plickers korteles?
    0:03:22
  • 244.
    Kaip parsisiųsti plickers programėlę?
    0:00:49
  • 245.
    Kaip plickers naudoti klasėje?
    0:00:02
  • 246.
    Kaip prisijumgti į programėlę plickers?
    0:00:54
  • 247.
    Kaip pradėti plickers apklausą?
    0:01:23
  • 248.
    Kaip skanuoti mokinių atsakymus?
    0:02:16
  • 249.
    Kaip pamatyti pateiktus mokinių atsakymus?
    0:03:15
  • 250.
    Kaip susirasti kortelių ir priskirtų mokinių sąrašus?
    0:02:00
  • 251.
    Testas (18 klausimų)

Priskirti

Nuolatinė švietimo ir informacinių technologijų pažanga mokymo procese skatina vis dažniau naudoti skaitmenines priemones ir pasitelkti išteklius esančius skaitmeninėje erdvėje. Ši mokymų programa padės įgyti būtinų žinių ir praktinių įgūdžių šiose skaitmeninio raštingumo kompetencijų srityse: skaitmeninis mokymas ir mokymasis, saugumas, skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas.

Ši skaitmeninio raštingumo mokymų programa parengta taip, kad atitiktų LR ŠMM ministro 2007 m. kovo 29 d. įsakymą Nr. ISAK-555 bei Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. birželio 25 d. įsakymą Nr. V-598 redakcija „Reikalavimai mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo programoms“. 

Pedagogams programa gali būti finansuojama iš Švietimo mokslo ir sporto ministerijos mokymo lėšų skirtų skaitmeninio ugdymo plėtrai (Įsakymas Nr.1532, 2020 spalio 9 d.)- mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimui (PKT).

Programa akredituota ir registruota Neformalaus švietimo programų registre. Aikos programos kodas 211001028.

Didesnėms pedagogų grupėms taikomi atidėti/išskaidyti mokėjimai. Dėl to susisiekite [email protected]ogas.lt

Ši programa skirta visų mokomųjų dalykų mokytojams, kurie nori tobulinti skaitmeninio raštingumo kompetenciją.

PROGRAMOS METU ĮGYSITE ŠIŲ ŽINIŲ IR GEBĖJIMŲ:

  • Gebėsite naudotis skirtingomis skaitmeninėmis mokymo ir mokymosi  platformomis.
  • Gebėsite kurti interaktyvų ir įtraukianti skaitmeninio mokymo ir mokymosi turinį.
  • Gebėsite naudoti skaitmenines vertinimo priemones mokinių pasiekimų stebėsenai.
  • Žinosite kaip apsaugoti savo įrenginius nuo kenkėjiškų programų.
  • Žinosite kaip laikytis asmens duomenų teikimo kitiems taisyklių.
  • Atpažinsite dažniausiai pasitaikančius pavojingo turinio ir elgesio internete atvejus.
  • Įgysite praktinių žinių kaip kalbėti su vaikais apie saugumą internete.
  • Gebėsite atpažinti nepatikimus ir patikimus informacijos šaltinius internete.
  • Suteikti žinių kur nuotoliniu būdu pedagogai gali tobulinti savo profesines žinias.
  • Gebėti savarankiškai prisijungti prie internetinių kompetencijų įsivertinimo erdvių ir jomis naudotis.
  • Gebėsite identifikuoti kilusias technines problemas ir jas spręsti.

Mokymų programą sudaro šie moduliai:

I MODULIS. Saugumas internete ir skaitmeninėje erdvėje.

  • Asmens duomenų apsauga.
  • Programinės ir aparatinės įrangos apsauga.
  • Sveikatos ir aplinkos saugojimas.

II MODULIS. Skaitmeninis mokymas ir mokymasis.

  • Kaip ieškoti  patikimos informacijos ir ugdyti kritinį mąstymą?
  • Interaktyvūs mokymosi objektai: „HP5“.
  • Interaktyvūs mokymosi objektai: „Book Creator“.
  • Interaktyvūs mokymosi objektai: „Minčių žemėlapis“.
  • Interaktyvūs mokymosi objektai: „Eclipse Crossword“.
  • Skaitmeninės vertinimo platformos.
  • Google Classroom platforma.

III MODULIS. Skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas. 

Jau prieinamas !

  • Techninių problemų sprendimas.
  • Skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimas.
  • Technologinių sprendimų pasirinkimas.
  • Profesinis tobulėjimas.

Vertinimų komentarai

Jelena

49 val. + papildoma medžiaga + praktinės užduotys + testai + klausimai lektoriui
(5.00/1 balsas)

KOMENTARAI
1
PERŽIŪROS
550

Rasa Karalienė

rasa karaliene

Lektorė

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos atstovė ryšiams su visuomene. Dalyvauja Europos Komisijos „Saugesnio interneto“ projekte, interneto karštosios linijos „Švarus internetas“ atstovė.

Mokymai
2

Marius Laurinaitis

marius laurinaitis

Lektorius-dėstytojas.

Lektorius Marius Laurinaitis yra Mykolo Romerio universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto docentas, dėstytojas.

Mokymai
2

Snieguolė Bagočienė

snieguole bagociene

Lektorius

Snieguolė Bagočienė 2019 m. – paskelbta Inovatyviausia IT mokytoja, taip pat išrinkta „Vilniaus 2020 metų mokytoja“. Šiuo metu lektorė dalyvauja 5-8 klasių informacinių technologijų vadovėlių rengime.

Mokymai
2

Luka Sinevičienė

luka sineviciene

Lektorius

Luka Sinevičienė - Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademijos doktorantė, istorikė, aktyvi visuomenininkė. Šiuo metu istorikė veda LRT radijo laidą Vardan tos. 

Mokymai
2

Justina Balsė

justina balse

Lektorė, mokytoja-praktikė

Lektorė Justina Balsė yra IT profesijos mokytoja metodininkė. 2018 m. projekto "Mokome mokytojus profesdionalių IT kompetencijų" lektorė.

Mokymai
5

Eglė Vaivadienė

egle vaivadiene

Lektorė

Lektorė Eglė Vaivadienė yra Nacionalinės švietimo agentūros, ugdymo turinio rengimo skyriaus metodininkė. Eglė nuolatos dalyvauja įvairiose švietimo tarptautinėse ir Lietuvos konferencijose.

Mokymai
7

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.