Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS: SAUGUMAS INTERNETE IR SKAITMENINĖJE ERDVĖJE
1/46
00:00:03
Asmens duomenų apsauga ir kibernetinis saugumas.
2/46
00:00:39
Įžanga
3/46
00:00:30
Asmens teisės į privatumą turinio elementai
00:13:29
Kas laikoma asmens duomenimis?
00:06:04
Kada galima tvarkyti asmens duomenis?
00:17:23
Socialiniai tinklai
00:07:41
Amens duomenų apsauga mokykloje. Ką svarbu žinoti?
00:08:46
Nuotolinio mokymosi organizavimo ir vykdymo proceso žingsniai
00:05:31
Kibernetinis saugumas
00:01:35
Kaip užtikrinti kibernetinį saugumą?
00:01:26
Socialinė inžinierija
00:04:41
Kaip veikia socialinė inžinerija?
00:06:06
Kaip susikurti saugų slaptažodį?
00:04:23
Kelių žingsnių autentifikavimas
00:01:26
Patyčios el. erdvėje
00:07:05
Tapatybės vagystė el. erdvėje
00:02:02
Prevencijos patyčioms ir tapatybės vagystėms el. erdvėje
00:02:03
Mokymo santrauka
4/46
00:00:56
Asmens duomenų apsauga praktiniai patarimai
5/46
00:00:03
Slapukai
00:05:01
Naudinga žinoti
00:01:33
Google paskyra. Duomenys ir suasmeninimas
00:12:14
Google paskyra. Sauga
00:11:44
Ekrano užrakinimas
00:02:04
Išlikite budrūs
00:00:48
Programinės ir aparatinės įrangos apsauga
6/46
00:00:03
Rizika ir grėsmės kylančios internete
00:02:38
Kenkėjiškos programos
00:01:44
Šnipinėjimo programos
00:04:46
Apsauga nuo šnipinėjimo programų
00:11:59
Įrankiai pasitikrinti saugumui
00:02:09
Kompiuteriniai virusai
00:01:53
Dažniausiai sutinkami virusai
00:02:29
Apsaugos programos
00:04:31
Kiek saugus Jūsų slaptažodis?
00:00:30
Patikrinkite savo slaptažodžio stiprumą
00:01:58
Antivirusinės programos atsisiuntimas
00:14:35
Apsauginių užkardų įjungimas
00:01:13
Viešojo ir privataus tinklo funkcija
00:02:23
Kaip bendrauti su pradinių klasių mokiniais apie saugumą?
7/46
00:02:11
Grėsmių internete klasifikacija
00:03:28
Grėsmių prevencijai svarbiausia pokalbiai su vaikais
00:00:45
Pamoka pradinukams apie saugumą
00:01:28
Klausimai vaikams – pradžia diskusijai apie saugumą internete
00:05:27
Kas yra internetas ir ar jame vaikas jaučiasi saugus
00:10:04
Kas yra žalingas turinys
00:09:46
Neteisėtas turinys Lietuvoje
00:01:50
Žalingas turinys Lietuvoje
00:00:29
Interneto karštosios linijos „Švarus internetas“ pristatymas
00:04:24
Kur ir kaip bendraujama internete
00:08:24
Ką daryti susidūrus su patyčiomis?
00:02:44
Asmeniniai duomenys. Nuotraukų skelbimas internete
00:06:04
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
8/46
Mokymo santrauka
9/46
00:01:34
Sveikatos ir aplinkos saugojimas
10/46
00:00:03
Darbo kompiuteriu sauga
00:04:05
Kaip saugoti sveikatą dirbant kompiuteriu?
00:10:27
Kaip darbas kopiuteriu prisideda prie aplinkos išsaugojimo?
00:04:28
2 MODULIS: Skaitmeninis mokymas ir mokymasis
11/46
00:00:05
Kaip ieškoti patikimos informacijos internete ir ugdyti kritinį mąstymą ?
12/46
00:04:34
Įžanga
13/46
00:01:26
Kas yra „melagienos“?
14/46
00:00:34
Istorija
00:04:13
Sąvokos
00:01:43
Tikslas
00:04:31
Kokią visuomenės dalį „melagienos“ paveikia labiausiai?
00:02:56
Veikimo/plitimo būdai
00:07:22
Dalies reziumė
00:01:19
Propagandos technikos ir bruožai
15/46
00:00:39
Juodoji, pilkoji ir baltoji propaganda
00:02:24
Pirmoji technika – „etikečių klijavimas“
00:01:07
Antroji technika – „blizgantys apibendrinimai“
00:01:10
Trečioji technika - „perkėlimas“
00:00:33
Ketvirtoji techinika – „ekspertų rekomendacijos“
00:01:56
Penktoji technika – „tautos vardu“
00:01:17
Šeštoji technika – „bandos jausmo“
00:00:43
Septintoji technika – „faktų parinkimas“
00:00:48
Dalies reziumė
00:01:20
Šaltinių atranka
16/46
00:01:42
Kaip suprasti ar šaltinis patikimas?
00:07:31
Informacijos patikimumas
00:06:24
Dalies reziumė
00:00:48
Pavyzdžiai viešojoje erdvėje
17/46
00:00:20
Pandemija
00:05:56
Deep fake
00:03:03
Kariuomenės tema
00:03:17
Istorija
00:03:37
Dalies reziumė
00:01:30
Kaip kovoti su netikromis naujienomis?
18/46
00:00:33
Švietimas ir edukacija
00:03:30
Kaip tai pritaikyti pamokose?
19/46
00:00:45
Temos įtraukimas į turinį
00:04:58
Šiuolaikiškos turinio pateikimo formos ir pavyzdžiai
00:04:00
Praktiniai patarimai
00:02:52
5 pagrindiniai žingsniai
00:01:34
Praktiniai pavyzdžiai: kur ieškoti patikimos informacijos internete?
20/46
00:20:17
HP5 – mokymosi objektams kurti
21/46
00:00:03
H5P paskirtis ir galimybės
00:11:46
HP5 mokymosi objektų kūrimas
00:10:09
H5P užduočių įterpimas
00:03:28
Book creator - interaktyvių skaitmeninių knygų kūrimo programa
22/46
00:00:03
Book Creator programa ir vartotojo sukūrimas
00:01:55
Book creator darbo įrankiai.
00:09:13
Kaip įterpti vaizdinę ir tekstinę užduotį mokiniams?
00:02:15
Kaip bendrinti užduotis mokiniams?
00:02:40
Kaip pateikti komentarus ir vertinimus mokiniams?
00:03:40
Piešimo galimybės knygoje.
00:00:39
Sukurtos knygos peržiūra ir redagavimas.
00:01:38
Sukurtos knygos viešinimas
00:00:39
EdrawMax-minčių žemėlapio kūrimas
23/46
00:00:03
EdrawMax programos paskirtis ir įdiegimas
00:02:12
EdrawMax. Įrankiai ir šablonai
00:04:44
Mokomajam dalykui skirtų minčių žemėlapių kūrimas
00:02:58
Eclipse Corssword - interaktyvaus kryžiažodžio kūrimas
24/46
00:00:03
Eclipse Crossword Programos paskirtis ir galimybės
00:03:11
Eclipse Crossword programos įdiegimas
00:01:11
Kryžiažodžio kūrimas Eclipse Crossword programa
00:06:49
Kryžiažodžio išsaugojimas ir dalijimasis
00:05:28
TedEd platformos panaudojimas vertinimui
25/46
00:00:03
TedEd naudotojo sukūrimas, programos teikiamos galimybės
00:04:40
TedEd pamokos, paremtos vaizdo medžiaga sukūrimas ir dalijimasis su mokiniais
00:09:01
Quizalize programos panaudojimas vertinimui
26/46
00:00:03
Quizalize programa ir jos paskirtis. Vartotojo sukūrimas
00:02:53
Klasių kūrimas Quzalize programoje bei mokinių priskyrimas klasei.
00:04:52
Užduočių kūrimas Quzalize programoje
00:04:17
Užduočių redagavimas ir priskyrimas klasei
00:05:31
Užduoties peržiūra mokinio aplinkoje
00:02:55
Užduoties paskyrimo mokiniams būdai
00:02:37
Užduočių diferencijavimas skirtingų gebėjimų mokiniams
00:03:02
Mokinių pasiekimų peržiūra ir analizė
00:04:29
Kitų autorių sukurtų testų pritaikymas savo klasei
00:01:53
Mentimeter įrankio panaudojimas vertinimui
27/46
00:00:03
Registracija
00:02:13
Naudotojo paskyra ir galimybės
00:01:54
Interaktyvaus pristatymo rengimas: temos, turinys, pritaikymas
00:08:55
Interaktyvaus pristatymo pateikimas klasei
00:07:31
Ką mato bei kaip Mentimeter parengtoje pamokoje dalyvauja mokiniai
00:05:21
Google Classroom platforma
28/46
00:00:03
Kas yra Google Classroom?
00:03:36
Kaip sukurti Google Classroom?
00:05:46
Kaip įtraukti mokinius į Google Classroom?
00:02:24
Kaip sukurti temas?
00:02:07
Kaip įkelti užduotis?
00:05:57
Kaip įkelti medžiagą?
00:02:07
Kaip įvertinti ir grąžinti rezultatą?
00:04:21
Kaip išsiųsti pasirinktiems mokiniams el.laišką, naudojant Google Classroom?
00:01:15
Kaip pašalinti mokinius iš Google Classroom?
00:00:37
Kaip sukurti dalyko kopiją?
00:01:34
3 MODULIS: Skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas
29/46
00:00:17
Techninių problemų sprendimas
30/46
00:00:34
Kaip vadinti visas fizines kompiuterio dalis? Pagrindinės sąvokos
00:08:51
Kaip diagnozuoti jūsų kompiuterio problemą?
00:04:34
Ką daryti kai neįsijungia kompiuteris?
00:04:01
Ką daryti kai neveikia klaviatūra?
00:05:15
Ką daryti kai neveikia spausdintuvas?
00:01:53
Ką daryti kai neveikia USB jungtis?
00:02:21
Ką daryti kai neveikia internetas?
00:01:36
Kaip išjungti pakibusią programą, neperkraunant kompiuterio?
00:01:18
Patarimai kaip paspartinti jūsų kompiuterio darbą
00:05:43
Skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimas
31/46
00:00:05
Skaitmeninių komptencijų įsivertinimas
32/46
00:11:16
Bendradarbiavimo internete įgūdžių barometras
00:06:47
Pasitikrinkite IT žinias
00:07:21
Kritinio mąstymo indekso testas
00:03:01
MENTEP pristatymas
00:08:15
MENTEP registracija
00:09:05
MENTEP įrankio naudojimas skaitmeninių kompetencijų įsivertinimui
00:08:31
Švietimo įstaigų įsivertinimo priemonės
33/46
00:00:05
Selfi mokykloms
00:09:15
Saugios E erdvės ženklelis
00:10:42
DigCompEdu testas
00:07:48
Profesinis tobulėjimas
34/46
00:00:05
Įvadas
00:12:22
„Pedagogas.lt“ mokymai
00:05:37
„Draugiškas internetas“ mokymai
00:05:57
„eTwinning“ programa
00:08:23
STEM mokyklos ženklelis
00:11:37
Europos mokyklų tinklo akademija
00:10:29
Prisijungimas prie EMTA mokymo
00:12:13
Poreikių ir technologinių sprendimų nustatymas
35/46
00:00:05
Skaitmeninių priemonių pasirinkimas
00:05:14
Interaktyvių technologijų pasirinkimas
00:10:53
Lektorės prisistatymas
36/46
00:01:30
Įvadas apie programą
37/46
00:03:28
Classroomscreen
38/46
00:00:03
Kas yra Classroomscreen?
00:03:18
Kaip susikurti nemokamą mokytojo paskyrą?
00:01:24
Kaip panaudoti Classroomscreen nuotoliniam ugdymui?
00:03:23
Kaip susikurti naują darbalaukį?
00:02:22
Kaip personalizuoti darbalaukį?
00:03:51
Valdiklių valdymas
39/46
00:05:27
Kaip pasirinkti foną?
00:03:46
Kaip nusistatyti „Pasirinkite vardą“ valdiklį?
00:05:20
Kaip nustatyti „Kauliukų“ valdiklį?
00:01:22
Kaip naudoti „Garso lygis“ valdiklį?
00:02:18
Kam naudoti „Žiniasklaida“ valdiklį?
00:04:16
Kaip susikurti greitąjį QR kodą?
00:03:13
Kaip išnaudoti „Piešimas“ valdiklį?
00:03:34
Kaip naudojamas „Teksto rašymas“ valdiklis?
00:02:39
Kaip įjungti „Darbo simboliai“ valdiklį?
00:01:06
Kada naudingas valdiklis „Šviesoforas“?
00:01:44
Kaip nustatyti valdiklį „Laikmatis“?
00:02:09
Kaip nustatyti chronometrą?
00:01:05
Kaip koreguoti laikrodžio parametrus?
00:01:03
Kaip koreguoti kalendoriaus parametrus?
00:00:43
Apklausų kūrimas
40/46
00:00:55
Kokie yra 3 skirtingi klausimų tipai?
00:06:42
Kaip išsisaugoti apklausos rezultatus?
00:01:54
Grupių sudarymas
41/46
00:00:49
Kaip susikurti sąrašą?
00:00:53
Kaip sudaryti grupes ir suskirstyti mokinius?
00:00:57
Kaip pergrupuoti mokinius?
00:00:39
Kaip „prisegti“ mokinius?
00:01:40
Kaip „išskirti“ mokinius?
00:02:11
Kaip užvadinti grupes?
00:01:07
Modulio reziume
00:02:56
QR kodai
42/46
00:00:03
Kas yra QR kodas?
00:02:37
Kur ir kaip naudojami QR kodai ugdyme(si)?
00:04:54
Kokios yra QR kodų generavimo programos?
00:01:19
Su kokiomis programomis galima nuskaityti QR kodus?
00:02:25
Kaip nusistatyti lietuvių kalbą programoje https://free-qr.com
00:00:48
Kokią informaciją galima užkoduoti?
00:02:35
Kaip keisti QR kodo spalvas, dydį, kokybę?
00:04:03
Kaip išsisaugoti QR kodą?
00:01:08
Wordart
43/46
00:00:02
Wordart- kas tai? Kokie yra pagrindiniai programos įrankiai?
00:04:09
Kaip pradėti kurti žodžių debesį ir jį pavadinti?
00:01:17
Kaip suvesti/importuoti reikiamus žodžius/tesktą?
00:02:17
Kaip pakeisti žodžių debesies formą?
00:02:59
Kaip pakeisti teksto šriftus?
00:02:37
Kaip parinkti teksto išdėstymą?
00:03:22
Kaip stilizuoti žodžių debesį?
00:02:30
Kaip parsisiųsti žodžių debesį?
00:00:46
Kaip panaudoti emociukus?
00:03:04
Plickers
44/46
00:00:03
Kas tai- plickers?
00:02:09
Kaip užsiregistruoti nemokamai versijai?
00:01:13
Kaip susikurti klases ir suvesti mokinius?
00:05:27
Kaip sukurti klausimus ir turinį?
00:03:22
Kaip koreguoti sukurtą informaciją?
00:03:01
Kaip susikurti klausimų rinkinius ir priskirti jiems klausimus?
00:02:56
Iš kur gauti plickers korteles?
00:03:22
Kaip parsisiųsti plickers programėlę?
00:00:49
Kaip plickers naudoti klasėje?
45/46
00:00:02
Kaip prisijumgti į programėlę plickers?
00:00:54
Kaip pradėti plickers apklausą?
00:01:23
Kaip skanuoti mokinių atsakymus?
00:02:16
Kaip pamatyti pateiktus mokinių atsakymus?
00:03:15
Kaip susirasti kortelių ir priskirtų mokinių sąrašus?
00:02:00
Testas
46/46
00:00:00
Skaitmeninis raštingumas mokytojams: saugumas, skaitmeninis mokymas ir mokymasis, skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas (49 val., 213003339)
Bendra trukmė 15h 02m
Mokymų dalių viduje: 251
Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS: SAUGUMAS INTERNETE IR SKAITMENINĖJE ERDVĖJE
1/46
00:00:03
Asmens duomenų apsauga ir kibernetinis saugumas.
2/46
00:00:39
Įžanga
3/46
00:00:30
Asmens teisės į privatumą turinio elementai
00:13:29
Kas laikoma asmens duomenimis?
00:06:04
Kada galima tvarkyti asmens duomenis?
00:17:23
Socialiniai tinklai
00:07:41
Amens duomenų apsauga mokykloje. Ką svarbu žinoti?
00:08:46
Nuotolinio mokymosi organizavimo ir vykdymo proceso žingsniai
00:05:31
Kibernetinis saugumas
00:01:35
Kaip užtikrinti kibernetinį saugumą?
00:01:26
Socialinė inžinierija
00:04:41
Kaip veikia socialinė inžinerija?
00:06:06
Kaip susikurti saugų slaptažodį?
00:04:23
Kelių žingsnių autentifikavimas
00:01:26
Patyčios el. erdvėje
00:07:05
Tapatybės vagystė el. erdvėje
00:02:02
Prevencijos patyčioms ir tapatybės vagystėms el. erdvėje
00:02:03
Mokymo santrauka
4/46
00:00:56
Asmens duomenų apsauga praktiniai patarimai
5/46
00:00:03
Slapukai
00:05:01
Naudinga žinoti
00:01:33
Google paskyra. Duomenys ir suasmeninimas
00:12:14
Google paskyra. Sauga
00:11:44
Ekrano užrakinimas
00:02:04
Išlikite budrūs
00:00:48
Programinės ir aparatinės įrangos apsauga
6/46
00:00:03
Rizika ir grėsmės kylančios internete
00:02:38
Kenkėjiškos programos
00:01:44
Šnipinėjimo programos
00:04:46
Apsauga nuo šnipinėjimo programų
00:11:59
Įrankiai pasitikrinti saugumui
00:02:09
Kompiuteriniai virusai
00:01:53
Dažniausiai sutinkami virusai
00:02:29
Apsaugos programos
00:04:31
Kiek saugus Jūsų slaptažodis?
00:00:30
Patikrinkite savo slaptažodžio stiprumą
00:01:58
Antivirusinės programos atsisiuntimas
00:14:35
Apsauginių užkardų įjungimas
00:01:13
Viešojo ir privataus tinklo funkcija
00:02:23
Kaip bendrauti su pradinių klasių mokiniais apie saugumą?
7/46
00:02:11
Grėsmių internete klasifikacija
00:03:28
Grėsmių prevencijai svarbiausia pokalbiai su vaikais
00:00:45
Pamoka pradinukams apie saugumą
00:01:28
Klausimai vaikams – pradžia diskusijai apie saugumą internete
00:05:27
Kas yra internetas ir ar jame vaikas jaučiasi saugus
00:10:04
Kas yra žalingas turinys
00:09:46
Neteisėtas turinys Lietuvoje
00:01:50
Žalingas turinys Lietuvoje
00:00:29
Interneto karštosios linijos „Švarus internetas“ pristatymas
00:04:24
Kur ir kaip bendraujama internete
00:08:24
Ką daryti susidūrus su patyčiomis?
00:02:44
Asmeniniai duomenys. Nuotraukų skelbimas internete
00:06:04
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
8/46
Mokymo santrauka
9/46
00:01:34
Sveikatos ir aplinkos saugojimas
10/46
00:00:03
Darbo kompiuteriu sauga
00:04:05
Kaip saugoti sveikatą dirbant kompiuteriu?
00:10:27
Kaip darbas kopiuteriu prisideda prie aplinkos išsaugojimo?
00:04:28
2 MODULIS: Skaitmeninis mokymas ir mokymasis
11/46
00:00:05
Kaip ieškoti patikimos informacijos internete ir ugdyti kritinį mąstymą ?
12/46
00:04:34
Įžanga
13/46
00:01:26
Kas yra „melagienos“?
14/46
00:00:34
Istorija
00:04:13
Sąvokos
00:01:43
Tikslas
00:04:31
Kokią visuomenės dalį „melagienos“ paveikia labiausiai?
00:02:56
Veikimo/plitimo būdai
00:07:22
Dalies reziumė
00:01:19
Propagandos technikos ir bruožai
15/46
00:00:39
Juodoji, pilkoji ir baltoji propaganda
00:02:24
Pirmoji technika – „etikečių klijavimas“
00:01:07
Antroji technika – „blizgantys apibendrinimai“
00:01:10
Trečioji technika - „perkėlimas“
00:00:33
Ketvirtoji techinika – „ekspertų rekomendacijos“
00:01:56
Penktoji technika – „tautos vardu“
00:01:17
Šeštoji technika – „bandos jausmo“
00:00:43
Septintoji technika – „faktų parinkimas“
00:00:48
Dalies reziumė
00:01:20
Šaltinių atranka
16/46
00:01:42
Kaip suprasti ar šaltinis patikimas?
00:07:31
Informacijos patikimumas
00:06:24
Dalies reziumė
00:00:48
Pavyzdžiai viešojoje erdvėje
17/46
00:00:20
Pandemija
00:05:56
Deep fake
00:03:03
Kariuomenės tema
00:03:17
Istorija
00:03:37
Dalies reziumė
00:01:30
Kaip kovoti su netikromis naujienomis?
18/46
00:00:33
Švietimas ir edukacija
00:03:30
Kaip tai pritaikyti pamokose?
19/46
00:00:45
Temos įtraukimas į turinį
00:04:58
Šiuolaikiškos turinio pateikimo formos ir pavyzdžiai
00:04:00
Praktiniai patarimai
00:02:52
5 pagrindiniai žingsniai
00:01:34
Praktiniai pavyzdžiai: kur ieškoti patikimos informacijos internete?
20/46
00:20:17
HP5 – mokymosi objektams kurti
21/46
00:00:03
H5P paskirtis ir galimybės
00:11:46
HP5 mokymosi objektų kūrimas
00:10:09
H5P užduočių įterpimas
00:03:28
Book creator - interaktyvių skaitmeninių knygų kūrimo programa
22/46
00:00:03
Book Creator programa ir vartotojo sukūrimas
00:01:55
Book creator darbo įrankiai.
00:09:13
Kaip įterpti vaizdinę ir tekstinę užduotį mokiniams?
00:02:15
Kaip bendrinti užduotis mokiniams?
00:02:40
Kaip pateikti komentarus ir vertinimus mokiniams?
00:03:40
Piešimo galimybės knygoje.
00:00:39
Sukurtos knygos peržiūra ir redagavimas.
00:01:38
Sukurtos knygos viešinimas
00:00:39
EdrawMax-minčių žemėlapio kūrimas
23/46
00:00:03
EdrawMax programos paskirtis ir įdiegimas
00:02:12
EdrawMax. Įrankiai ir šablonai
00:04:44
Mokomajam dalykui skirtų minčių žemėlapių kūrimas
00:02:58
Eclipse Corssword - interaktyvaus kryžiažodžio kūrimas
24/46
00:00:03
Eclipse Crossword Programos paskirtis ir galimybės
00:03:11
Eclipse Crossword programos įdiegimas
00:01:11
Kryžiažodžio kūrimas Eclipse Crossword programa
00:06:49
Kryžiažodžio išsaugojimas ir dalijimasis
00:05:28
TedEd platformos panaudojimas vertinimui
25/46
00:00:03
TedEd naudotojo sukūrimas, programos teikiamos galimybės
00:04:40
TedEd pamokos, paremtos vaizdo medžiaga sukūrimas ir dalijimasis su mokiniais
00:09:01
Quizalize programos panaudojimas vertinimui
26/46
00:00:03
Quizalize programa ir jos paskirtis. Vartotojo sukūrimas
00:02:53
Klasių kūrimas Quzalize programoje bei mokinių priskyrimas klasei.
00:04:52
Užduočių kūrimas Quzalize programoje
00:04:17
Užduočių redagavimas ir priskyrimas klasei
00:05:31
Užduoties peržiūra mokinio aplinkoje
00:02:55
Užduoties paskyrimo mokiniams būdai
00:02:37
Užduočių diferencijavimas skirtingų gebėjimų mokiniams
00:03:02
Mokinių pasiekimų peržiūra ir analizė
00:04:29
Kitų autorių sukurtų testų pritaikymas savo klasei
00:01:53
Mentimeter įrankio panaudojimas vertinimui
27/46
00:00:03
Registracija
00:02:13
Naudotojo paskyra ir galimybės
00:01:54
Interaktyvaus pristatymo rengimas: temos, turinys, pritaikymas
00:08:55
Interaktyvaus pristatymo pateikimas klasei
00:07:31
Ką mato bei kaip Mentimeter parengtoje pamokoje dalyvauja mokiniai
00:05:21
Google Classroom platforma
28/46
00:00:03
Kas yra Google Classroom?
00:03:36
Kaip sukurti Google Classroom?
00:05:46
Kaip įtraukti mokinius į Google Classroom?
00:02:24
Kaip sukurti temas?
00:02:07
Kaip įkelti užduotis?
00:05:57
Kaip įkelti medžiagą?
00:02:07
Kaip įvertinti ir grąžinti rezultatą?
00:04:21
Kaip išsiųsti pasirinktiems mokiniams el.laišką, naudojant Google Classroom?
00:01:15
Kaip pašalinti mokinius iš Google Classroom?
00:00:37
Kaip sukurti dalyko kopiją?
00:01:34
3 MODULIS: Skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas
29/46
00:00:17
Techninių problemų sprendimas
30/46
00:00:34
Kaip vadinti visas fizines kompiuterio dalis? Pagrindinės sąvokos
00:08:51
Kaip diagnozuoti jūsų kompiuterio problemą?
00:04:34
Ką daryti kai neįsijungia kompiuteris?
00:04:01
Ką daryti kai neveikia klaviatūra?
00:05:15
Ką daryti kai neveikia spausdintuvas?
00:01:53
Ką daryti kai neveikia USB jungtis?
00:02:21
Ką daryti kai neveikia internetas?
00:01:36
Kaip išjungti pakibusią programą, neperkraunant kompiuterio?
00:01:18
Patarimai kaip paspartinti jūsų kompiuterio darbą
00:05:43
Skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimas
31/46
00:00:05
Skaitmeninių komptencijų įsivertinimas
32/46
00:11:16
Bendradarbiavimo internete įgūdžių barometras
00:06:47
Pasitikrinkite IT žinias
00:07:21
Kritinio mąstymo indekso testas
00:03:01
MENTEP pristatymas
00:08:15
MENTEP registracija
00:09:05
MENTEP įrankio naudojimas skaitmeninių kompetencijų įsivertinimui
00:08:31
Švietimo įstaigų įsivertinimo priemonės
33/46
00:00:05
Selfi mokykloms
00:09:15
Saugios E erdvės ženklelis
00:10:42
DigCompEdu testas
00:07:48
Profesinis tobulėjimas
34/46
00:00:05
Įvadas
00:12:22
„Pedagogas.lt“ mokymai
00:05:37
„Draugiškas internetas“ mokymai
00:05:57
„eTwinning“ programa
00:08:23
STEM mokyklos ženklelis
00:11:37
Europos mokyklų tinklo akademija
00:10:29
Prisijungimas prie EMTA mokymo
00:12:13
Poreikių ir technologinių sprendimų nustatymas
35/46
00:00:05
Skaitmeninių priemonių pasirinkimas
00:05:14
Interaktyvių technologijų pasirinkimas
00:10:53
Lektorės prisistatymas
36/46
00:01:30
Įvadas apie programą
37/46
00:03:28
Classroomscreen
38/46
00:00:03
Kas yra Classroomscreen?
00:03:18
Kaip susikurti nemokamą mokytojo paskyrą?
00:01:24
Kaip panaudoti Classroomscreen nuotoliniam ugdymui?
00:03:23
Kaip susikurti naują darbalaukį?
00:02:22
Kaip personalizuoti darbalaukį?
00:03:51
Valdiklių valdymas
39/46
00:05:27
Kaip pasirinkti foną?
00:03:46
Kaip nusistatyti „Pasirinkite vardą“ valdiklį?
00:05:20
Kaip nustatyti „Kauliukų“ valdiklį?
00:01:22
Kaip naudoti „Garso lygis“ valdiklį?
00:02:18
Kam naudoti „Žiniasklaida“ valdiklį?
00:04:16
Kaip susikurti greitąjį QR kodą?
00:03:13
Kaip išnaudoti „Piešimas“ valdiklį?
00:03:34
Kaip naudojamas „Teksto rašymas“ valdiklis?
00:02:39
Kaip įjungti „Darbo simboliai“ valdiklį?
00:01:06
Kada naudingas valdiklis „Šviesoforas“?
00:01:44
Kaip nustatyti valdiklį „Laikmatis“?
00:02:09
Kaip nustatyti chronometrą?
00:01:05
Kaip koreguoti laikrodžio parametrus?
00:01:03
Kaip koreguoti kalendoriaus parametrus?
00:00:43
Apklausų kūrimas
40/46
00:00:55
Kokie yra 3 skirtingi klausimų tipai?
00:06:42
Kaip išsisaugoti apklausos rezultatus?
00:01:54
Grupių sudarymas
41/46
00:00:49
Kaip susikurti sąrašą?
00:00:53
Kaip sudaryti grupes ir suskirstyti mokinius?
00:00:57
Kaip pergrupuoti mokinius?
00:00:39
Kaip „prisegti“ mokinius?
00:01:40
Kaip „išskirti“ mokinius?
00:02:11
Kaip užvadinti grupes?
00:01:07
Modulio reziume
00:02:56
QR kodai
42/46
00:00:03
Kas yra QR kodas?
00:02:37
Kur ir kaip naudojami QR kodai ugdyme(si)?
00:04:54
Kokios yra QR kodų generavimo programos?
00:01:19
Su kokiomis programomis galima nuskaityti QR kodus?
00:02:25
Kaip nusistatyti lietuvių kalbą programoje https://free-qr.com
00:00:48
Kokią informaciją galima užkoduoti?
00:02:35
Kaip keisti QR kodo spalvas, dydį, kokybę?
00:04:03
Kaip išsisaugoti QR kodą?
00:01:08
Wordart
43/46
00:00:02
Wordart- kas tai? Kokie yra pagrindiniai programos įrankiai?
00:04:09
Kaip pradėti kurti žodžių debesį ir jį pavadinti?
00:01:17
Kaip suvesti/importuoti reikiamus žodžius/tesktą?
00:02:17
Kaip pakeisti žodžių debesies formą?
00:02:59
Kaip pakeisti teksto šriftus?
00:02:37
Kaip parinkti teksto išdėstymą?
00:03:22
Kaip stilizuoti žodžių debesį?
00:02:30
Kaip parsisiųsti žodžių debesį?
00:00:46
Kaip panaudoti emociukus?
00:03:04
Plickers
44/46
00:00:03
Kas tai- plickers?
00:02:09