Nuo pat mažens vaikams stebint aplinką formuojasi suvokimas apie save ir juos supantį pasaulį. Taip vaikai įgauna pagrindinius socialinius įgūdžius bei mokosi socialaus elgesio, o tai ateityje tiesiogiai veiks tiek asmeninį, tiek akademinį jų gyvenimą. Todėl ypač svarbu, kad tinkamas socialinis elgesys būtų formuojamas ugdymo įstaigose, kur mažieji praleidžia didžiąją dalį savo kasdienio laiko.
Bendraudami su ikimokyklinių įstaigų pedagogais, pastebėjome, kad jie dažnai susiduria situacijomis, kuomet vaikai bando ribas, sunkiai pasiduoda drausminimui, turi savireguliacijos problemų, nemoka valdyti stiprių emocijų, tokių kaip pyktis ar agresija. Neretai grupės auklėtojus tai išmuša iš vėžių ir trikdo visą ugdymo(si) procesą.
Konferencijos pranešimai:
- Psichologė psichoterapeutė, VU Psichologijos instituto dėstytoja Doc. dr. Dalia Nasvytienė - „Kodėl ir kada vaikai (ne)klauso?"
- Vaikų linijos psichologė, Vilniaus universiteto doktorantė Jurgita Smiltė Jasiulionė - „Kaip stiprinti vaikų savireguliaciją kasdienių veiklų ir žaidimų metu?“
- Edukologė, specialiojo lopšelio-darželio socialinė pedagogė Benedikta Dikavičiūtė - „Elgesio modeliavimas dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais“
- Individualiosios psichologijos instituto psichologė Silvestra Markuckienė - „Apie vaikų pyktį“ (video pranešimas)
- Psichologė, individualiosios psichologijos analitikė Erika Kern - „Padrąsinimai ir pagyrimai“
- LVJC neformaliojo ugdymo organizatorė, „Nykštukų mokyklėlės“ įkūrėja Irena Sadauskienė - „Šeimos ir pedagogų sąveika – viena pagrindinių sąlygų, nulemiančių ikimokyklinukų ugdymo sėkmę“
Mokymas sudaro 17 ak. val.
Mokymo akreditacija galioja iki 2021.05.28