Nuo pat mažens vaikams stebint aplinką formuojasi suvokimas apie save ir juos supantį pasaulį. Taip vaikai įgauna pagrindinius socialinius įgūdžius bei mokosi socialaus elgesio, o tai ateityje tiesiogiai veiks tiek asmeninį, tiek akademinį jų gyvenimą. Todėl ypač svarbu, kad tinkamas socialinis elgesys būtų formuojamas ugdymo įstaigose, kur mažieji praleidžia didžiąją dalį savo kasdienio laiko.
Bendraudami su ikimokyklinių įstaigų pedagogais, pastebėjome, kad jie dažnai susiduria situacijomis, kuomet vaikai bando ribas, sunkiai pasiduoda drausminimui, turi savireguliacijos problemų, nemoka valdyti stiprių emocijų, tokių kaip pyktis ar agresija. Neretai grupės auklėtojus tai išmuša iš vėžių ir trikdo visą ugdymo(si) procesą.
Konferencijos pranešimai: