Socialaus elgesio ugdymas darželyje

  • 1.
    Anonsas
    0:01:01
  • 2.
    Kodėl ir kada vaikai (ne)klauso? | Doc. dr. Dalia Nasvytienė
    0:58:39
  • 3.
    Kaip stiprinti vaikų savireguliaciją kasdienių veiklų ir žaidimų metu? | Jurgita Smiltė Jasiulionė
    0:49:08
  • 4.
    Elgesio modeliavimas dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais | Benedikta Dikavičiūtė
    0:51:54
  • 5.
    Apie vaikų pyktį (video pranešimas) | Silvestra Markuckienė
    0:29:59
  • 6.
    Padrąsinimai ir pagyrimai | Erika Kern
    0:52:03
  • 7.
    Šeimos ir pedagogų sąveika – viena pagrindinių sąlygų, nulemiančių ikimokyklinukų ugdymo sėkmę | Irena Sadauskienė
    0:31:54
  • 8.
    Testas (11 klausimų)

Priskirti mokymą

Nuo pat mažens vaikams stebint aplinką formuojasi suvokimas apie save ir juos supantį pasaulį. Taip vaikai įgauna pagrindinius socialinius įgūdžius bei mokosi socialaus elgesio, o tai ateityje tiesiogiai veiks tiek asmeninį, tiek akademinį jų gyvenimą. Todėl ypač svarbu, kad tinkamas socialinis elgesys būtų formuojamas ugdymo įstaigose, kur mažieji praleidžia didžiąją dalį savo kasdienio laiko.

Bendraudami su ikimokyklinių įstaigų pedagogais, pastebėjome, kad jie dažnai susiduria situacijomis, kuomet vaikai bando ribas, sunkiai pasiduoda drausminimui, turi savireguliacijos problemų, nemoka valdyti stiprių emocijų, tokių kaip pyktis ar agresija. Neretai grupės auklėtojus tai išmuša iš vėžių ir trikdo visą ugdymo(si) procesą.

Konferencijos pranešimai:

  • Psichologė psichoterapeutė, VU Psichologijos instituto dėstytoja Doc. dr. Dalia Nasvytienė - „Kodėl ir kada vaikai  (ne)klauso?"
  • Vaikų linijos psichologė, Vilniaus universiteto doktorantė Jurgita Smiltė Jasiulionė - „Kaip stiprinti vaikų savireguliaciją kasdienių veiklų ir žaidimų metu?“
  • Edukologė, specialiojo lopšelio-darželio socialinė pedagogė Benedikta Dikavičiūtė - „Elgesio modeliavimas dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais“
  • Individualiosios psichologijos instituto psichologė Silvestra Markuckienė - „Apie vaikų pyktį“ (video pranešimas)
  • Psichologė, individualiosios psichologijos analitikė Erika Kern - „Padrąsinimai ir pagyrimai“
  • LVJC neformaliojo ugdymo organizatorė, „Nykštukų mokyklėlės“ įkūrėja Irena Sadauskienė - „Šeimos ir pedagogų sąveika – viena pagrindinių sąlygų, nulemiančių ikimokyklinukų ugdymo sėkmę“ 

Mokymas sudaro 17 ak. val.

Vertinimų komentarai

Kupiškio
Todėl, kad labai konkretūs pranešimai liečiantis darbą. Daug patarimų, kuriuos galėsiu pritaikyti savo darbe. Ačiū.

Erika

Alytaus

Jūratė

Rima

TATJANA

Linutė

Vitalija

Anželika

Ukmergės

Ina

Eglė

4 val 34 min + papildoma medžiaga + praktinės užduotys + testai + klausimai lektoriui

49,00 23,00
(4.67/57 balsai)

KOMENTARAI
57
PERŽIŪROS
1540

Silvestra Markuckienė

silvestra markuckiene

PRANEŠĖJAS

Organizacijos „Gelbėkit vaikus“ psichologė

Mokymai
3

Irena Sadauskienė

irena sadauskiene

PRANEŠĖJAS

LVJC neformaliojo ugdymo organizatorė, „Nykštukų mokyklėlės“ įkūrėja

Erika Kern

erika kern

PRANEŠĖJAS

Psichologė, individualiosios psichologijos analitikė

Dalia Nasvytienė

dalia nasvytiene

PRANEŠĖJAS

Psichologė psichoterapeutė, VU Psichologijos instituto dėstytoja

Benedikta Dikavičiūtė

benedikta dikaviciute

PRANEŠĖJAS

Edukologė, specialiojo lopšelio-darželio socialinė pedagogė

Jurgita Smiltė Jasiulionė

jurgita smilte jasiulione

PRANEŠĖJAS

Vaikų linijos psichologė, Vilniaus universiteto doktorantė

Gyvenimo Universitetas LT, VšĮ

gyvenimo universitetas lt, vsi
„Gyvenimo Unviersiteto“ rengiami bei filmuojami seminarai aprėpia visas įmanomas mokymų laisvalaikiui, asmenybei bei šeimai sritis, todėl kiekvienam savišvieta ar profesiniu tobulėjimu suinteresuotam asmeniui ar grupei žmonių atrasime įdomių bei dar

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.