Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymo(si) skirtumai. TD'25 | Pedagogas.lt

Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymo(si) skirtumai. TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/25

00:02:48

Ko reikia, kad galėčiau mokytis

2/25

00:01:38

12 ankstyvų išsireguliavimo ženklų

3/25

00:00:48

6 ženklai, kad vaikas susireguliavęs

4/25

00:00:21

Kaip spaudyti greičio pėdalą

5/25

00:06:02

Koreguliacija

6/25

00:02:18

„Tingi ir nedaro“

7/25

00:04:25

Pastoliavimas = kelias į savarankiškus įgūdžius

8/25

00:11:04

Mokomieji natūralios raidos žaidimai

9/25

00:07:00

Mes kalbame apie jautrias nervų sistemas, kitokios raidos vaikus

10/25

00:00:32

Nerimas ir jo skirtingos išraiškos

11/25

00:06:08

Nerimas ir jo mažinimas skirtingais atvejais

12/25

00:03:55

Kaip pritaikyti ir pradėti naudoti kortelių sistemą, kai vaikas „atrodo nereaguoja“ į jas

13/25

00:03:15

Skirtingi poreikiai rutinai ir struktūrai

14/25

00:02:11

Kalba

15/25

00:06:00

Trumpai apie sensorinius poreikius. Jutimai

16/25

00:16:03

Judėjimo svarba, stambioji motorika

17/25

00:08:00

Mokomieji natūralios raidos žaidimai

18/25

00:01:37

Kodėl taip svarbu yra suprasti ir pritaikyti vaiko ypatinguosius interesus ugdant

19/25

00:02:12

Emociniai išlydžiai

20/25

00:05:24

Rekomendacijos

21/25

00:01:04

Klausimų - atsakymų sesija

22/25

00:11:08

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

23/25

Testas

24/25

Pažymėjimas

25/25

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Specialieji ugdymo(si) poreikiai – tai frazė, kuri dažnai nuskamba kaip išankstinis nuosprendis kiekvienai su tuo susiduriančiai šeimai. Biologiniu aspektu specialiųjų poreikių turintys vaikai apibūdinami pagal išoriškai matomas arba nuspėjamas žymes – elgesį, bendravimo būdą: išryškėja skirtumai tarp įprastos raidos (neurotipinio) ir specialiųjų poreikių žmogaus. Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymas neabejotinai kelia iššūkių ir pedagogams, mat jie turi įvertinti ir stengtis atliepti individualius kiekvieno ugytinio poreikius bei sudaryti tinkamas sąlygas ugdymui(si). 

 

Kas gali padėti šioje situacijoje? Žinoma, pirmiausia – žinios ir supratimas, koks šiame kelyje svarbus bendradarbiavimas ir teisingas situacijos matymas bei sprendimai. Tėvų ir pedagogų kuriamas santykis siekiant pagalbos vaikui gali prasklaidyti net ir tamsiausius debesis ir atnešti daugiau šviesos tiek į šeimos gyvenimą, tiek stengiantis padėti vaikui ir jį ugdyti. Apie tai, kaip tokį santykį kurti ir veiksmingai padėti vaikui ugdymo(si) procese, bus kalbama seminare. 

Seminaras „Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymo(si) skirtumai. TD'25“ skirtas ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojams, mokytojų padėjėjams bei tėvams, kurie patiria sunkumų bei kuriems kyla klausimų, kokie yra specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymo(si) skirtumai bei kaip juos atliepti.

Seminaro metu sužinosite:

  • apie rekomendacijas specialiųjų poreikių vaikų rutinos ir struktūros kūrimui – kaip praktiškai pritaikyti dažniausias VRC rekomendacijas;
  • apie sensorinius vaikų poreikius;
  • apie vaikų patiriamą nerimą ir skirtingus jo raiškos būdus.

 

Po seminaro žinosite:

  • kaip pritaikyti ir pradėti naudoti kortelių sistemą, kai atrodo, kas vaikas į jas „nereaguoja“;
  • kodėl taip svarbu suprasti vaiko ypatinguosius interesus ugdant ir į juos atsižvelgti;
  • kaip taikyti adekvačius reikalavimus vaikui, nesukeliant jo pasipriešinimo ir vengimo.

Atsiliepimai

Atsiliepimai

Mokymo medžiaga