Šis mokymas yra ilgalaikės akredituotos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos „Įtraukusis ugdymas: kaip pasirengti ir organizuoti?“ (212000013) dalis.
Vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių kasmet daugėja, todėl vis dažniau kalbame apie įtraukujį ugdymą – kokybišką ugdymą kiekvienam mokiniui. Įžengus pro mokyklos duris vaikui, turinčiam vienokių ar kitokių specialiųjų poreikių, dažnai pasireiškia nerimas, baimė, nežinomybės jausmas. Toks vaikas neretai gali turėti kalbos ir komunikacijos, elgesio, sensorinių, o taip pat ir judesio ir padėties iššūkių, kurie gali apsunkinti, o labai dažnai ir visai apriboti mokymąsi. Toks mokinys labai dažnu atveju pats negali susitvarkyti su jį kamuojančiomis problemomis, todėl jam reikia papildomos pagalbos iš aplinkinių. Mokymai pradinių klasių mokytojams suteiks praktinių žinių apie aplinkos pritaikymą specialiųjų poreikių vaikams, bei ugdymo metodų pasirinkimą ir tikslingą taikymą.
Mokymo metu sužinosite:
Po mokymo gebėsite: