Specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų aplinkos ir mokymo metodų pritaikymas praktikoje (6 val.K212000013)

  • 1.
    Įžanga
    0:01:55
  • 2.
    Kas yra specialieji poreikiai?
    0:00:29
  • 3.
    Kaip jie skirstomi?
    0:08:19
  • 4.
    Intelekto sutrikimas
    0:03:07
  • 5.
    Kaip padėti?
    0:07:14
  • 6.
    Judesio padėties ir neurologiniai sutrikimai
    0:02:03
  • 7.
    Aplinkos pritaikymas
    0:05:16
  • 8.
    Rekomendacijos
    0:04:45
  • 9.
    Autizmo spektro sutrikimas
    0:01:08
  • 10.
    Kaip padėti?
    0:09:22
  • 11.
    Elgesio ir emocijų sutrikimo požymiai
    0:00:44
  • 12.
    Kaip padėti?
    0:00:30
  • 13.
    Nuo ko pradėti? Santykio su vaiku kūrimas
    0:05:20
  • 14.
    Elgesio iššūkiai ir jų sprendimo būdai
    0:04:03
  • 15.
    Mokinio netinkamo elgesio ignoravimas - gerai ar blogai?
    0:03:08
  • 16.
    Tikslingas vaiko gyrimas
    0:06:12
  • 17.
    Fizinės aplinkos pritaikymas
    0:05:46
  • 18.
    Dienotvarkės
    0:06:31
  • 19.
    Žetonų sistema
    0:04:37
  • 20.
    Apibendrinimas
    0:02:27
  • 21.
    Klausimų - atsakymų sesija
    0:05:58
  • 22.
    Testas (4 klausimų)

Priskirti

Šis mokymas yra ilgalaikės akredituotos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos „Įtraukusis ugdymas: kaip pasirengti ir organizuoti?“ (212000013) dalis.

Vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių kasmet daugėja, todėl vis dažniau kalbame apie įtraukujį ugdymą – kokybišką ugdymą kiekvienam mokiniui. Įžengus pro mokyklos duris vaikui, turinčiam vienokių ar kitokių specialiųjų poreikių, dažnai pasireiškia nerimas, baimė, nežinomybės jausmas. Toks vaikas neretai gali turėti kalbos ir komunikacijos, elgesio, sensorinių, o taip pat ir judesio ir padėties iššūkių, kurie gali apsunkinti, o labai dažnai ir visai apriboti mokymąsi. Toks mokinys labai dažnu atveju pats negali susitvarkyti su jį kamuojančiomis problemomis, todėl jam reikia papildomos pagalbos iš aplinkinių. Mokymai pradinių klasių mokytojams suteiks praktinių žinių apie aplinkos pritaikymą specialiųjų poreikių vaikams, bei ugdymo metodų pasirinkimą ir tikslingą taikymą.

Mokymo metu sužinosite:

  • kas ir kokie yra specialieji ugdymosi poreikiai?
  • nuo ko ir kaip pradėti sėkmingą specialiųjų poreikių vaikų ugdymą?
  • kaip galima pritaikyti fizinę aplinką vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių?
  • kaip sumažinti vaikų elgesio iššūkius atsirandančius pamokų metu?

Po mokymo gebėsite:

  • atpažinti specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų skirtumus ir panašumus;
  • individualizuoti ugdymo programą pagal vaiko stipriąsias ir silpnąsias puses;
  • pritaikyti aplinką ir mokymo metodus specialiųjų poreikių vaikams;
  • pritaikyti elgesio koregavimo metodus kasdienėse situacijose.

Vertinimų komentarai

Giedrė

VIKTORIJA

Jekaterina

Dalė
Labai naudingi mokymai. Ačiū.

Rita
Ačiū, sužinota naudingų dalykų. Trumpai, aiškiai dėstomos žinios :)

Odeta

Lina

Jūratė
Labai ačiū už praktinius patarimus!

Eglė

Daiva
dekoju

Janina
Ačiū, buvo įdomu.

Inga
Ačiū, buvo labai naudinga. Viskas labai trumpai, aiškiai ir be išvedžiojimų.

6 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Klausimai lektoriui
(4.89/19 Balsai)

Komentarai
19
Peržiūros
537

Lukas Kamarauskas

lukas kamarauskas

Lektorius

Ergoterapeutas

Mokymai
2

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.