STEAM: patyriminės veiklos, keičiančios tradicines pamokas

  • 1.
    Įžanga
    0:02:59
  • 2.
    STEAM ugdymas
    0:00:38
  • 3.
    STEAM – kas tai?
    0:04:43
  • 4.
    Kaip STEAM siūlo mokytis?
    0:07:23
  • 5.
    Savaiminis mokymasis
    0:03:24
  • 6.
    STEAM ir mokslinis metodas.
    0:03:49
  • 7.
    Dalies reziumė
    0:00:55
  • 8.
    Inžinerija raidžių STEAM konsepcijoje
    0:02:41
  • 9.
    Kokia yra inžinerija mokykloje?
    0:04:14
  • 10.
    Inžinerijos ugdomos kompetencijos
    0:04:07
  • 11.
    Dalies reziumė: Kodėl tai, kas atrodo STEAM, ne visada yra STEAM
    0:00:51
  • 12.
    Ar tikrai tai veikia taip, kaip parašyta vadovėlyje? Tyrinėkike aplinką.
    0:00:59
  • 13.
    Orų stebėjimai. Vėjas, krituliai, temperatūra...
    0:05:53
  • 14.
    Eksperimentai virtuvėje: spalvotas maistas, ledai be šaldytuvo ir t.t.
    0:04:29
  • 15.
    Prietaisų kūrimas = mokslas + inžinerija
    0:03:44
  • 16.
    Energijos tyrimai: saulė, vanduo ir vėjas.
    0:03:59
  • 17.
    Važiuoja, plaukia, skrenda.
    0:04:47
  • 18.
    Žaidimas = mokslas + kūryba.
    0:02:45
  • 19.
    Dalies reziumė: patirti, įprasminti – žinoti.
    0:01:16
  • 20.
    Testas (6 klausimų)

Priskirti mokymą

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Dažnam suaugusiajam kyla klausimas – ką nuveikti su vaiku, kad tas laikas būtų kupinas neišdildomų įspūdžių ir nepakartojamų mokymosi patirčių. Kokius klausimas kelti, kaip atsakyti į klausimus, kurie leistų į jus supantį pasaulį pažvelgti kitaip, paprasčiau, o gal išmintingiau, kaip daro mokslininkai ir inžinieriai.
STEAM, o tiksliau šia filosofija grįstos pažintinės veiklos, sudaro vaikui kuo daugiau progų įsiklausyti, apmąstyti ir suvokti savo ir kitų įžvalgas, kodėl vyksta viena ar kita. Taip gimsta pirmosios hipotezės ir pirmieji moksliniai tyrimai.

Tai puiki galimybė įdomiai ir prasmingai organizuoti veiklas besibaigiant mokslo metams, kai mokymosi programa įvykdyta, mokiniai yra pavargę ir sunkiai besusikaupia sėdėdami mokykliniame suole. Įtvirtinti žinias praktikoje, įsivertinti ir pasitikti vasaros atostogas.
Šiuo metu, kai yra organizuojamas nuotolinis mokymas, tai saugus ir įdomus mokymasis šeimoje. Skirtingo amžiaus vaikai ir tėveliai turi skirtingas patirtis ir žinias apie supantį pasaulį. Dirbdami drauge jie mokosi vienas iš kito: vieni gauna naujas žinias, kiti jas įtvirtina, randa naujus pritaikymus. Šeima iš naujo savyje pažįsta komandą.

Kam skirtas mokymas?

Mokymas skirtas pradinių klasių pedagogams, o taip pat tėveliams, senialiams ir visiems, kurie siekia aktyviai, žaismingai ir tikslingai organizuoti vaikų pažintinę veiklą.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kas yra STEAM mokykloje ir kaip jis moko mokytis?
  • Kas yra savaiminis mokymasis ir kuo ypatingas mokslinis metodas?
  • Ar tikrai tai veikia taip, kaip parašyta vadovėlyje?
  • Kodėl svarbu kurti norint pažinti supantį pasaulį?
  • Ar gali nesėkmė virsti sėkme?

Po mokymo gebėsite:

  • Įgysite žinių apie tyrimais ir technine kūryba grįstas vaikų veiklas.
  • Organizuoti pažintines STEAM filosofija ir pažinimu grįstas veiklas.

Vertinimų komentarai

Karina
Ačiū

Erika

Jolanta

Eglė

Inga

Indrė

Alma

Vilniaus

Akvilija

Dalia

Gražina

Giedrė

4 ak. val. + papildoma medžiaga + testai + klausimai lektoriui
(4.83/76 balsai)

KOMENTARAI
76
PERŽIŪROS
1783

Ingrida Donielienė

ingrida donieliene

LEKTORĖ

Šiaulių Ragainės progimnazijos inžinerijos mokytoja, STEAM veiklų koordinatorė, Šiaulių universiteto Edukologijos instituto lektorė, Lietuvos vaikų ir jaunimo centro lektorė.

Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

lietuvos vaiku ir jaunimo centras
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras – valstybės biudžetinė, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikianti švietimo įstaiga.