Streso įveikimas: šiandien ir kasdien

  • 1.
    Anonsas
    0:00:43
  • 2.
    Įžanga
    0:00:40
  • 3.
    Kas yra stresas?
    0:02:00
  • 4.
    Kaip stresas kyla
    0:04:14
  • 5.
    Nuo ko priklauso mūsų sąmonės filtras
    0:08:18
  • 6.
    Mūsų smegenys
    0:16:30
  • 7.
    Kas su mumis vyksta streso metu
    0:06:22
  • 8.
    Užtrukęs stresas gali stipriai pakenkti sveikatai
    0:05:30
  • 9.
    Dirgikliai
    0:00:59
  • 10.
    Kaip išmokti būti lankstesniems?
    0:00:10
  • 11.
    Kas būdinga stresui neatspariems žmonėms
    0:12:44
  • 12.
    Kas būdinga stresui atspariems žmonėms
    0:07:29
  • 13.
    Smegenys ir emocijos
    0:04:21
  • 14.
    Kas vyksta tuo metu, kai jaučiame stiprias emocijas
    0:03:20
  • 15.
    Kaip padėti kitam, jei jis stipriai nerimauja ar pyksta
    0:03:24
  • 16.
    Kaip padėti sau, jei stipriai nerimaujame ar pykstame
    0:02:40
  • 17.
    Praktiniai pratimai
    0:00:10
  • 18.
    „Įsižeminimas“ realybėje
    0:04:57
  • 19.
    Kvėpuojamoji meditacija
    0:10:45
  • 20.
    Meditacija „autopiloto“ išjungimui
    0:10:40
  • 21.
    Kaip gyventi, kad būtume ramesni
    0:08:09
  • 22.
    Kaip padėti ramiau jaustis vaikams
    0:03:20
  • 23.
    Šiuolaikinės technologijos, padedančios išlaikyti ramybę
    0:04:13
  • 24.
    Mokymo santrauka
    0:01:10
  • 25.
    Testas (3 klausimų)

Priskirti

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Kam skirtas mokymas?

Mokymas skirtas tėvams, pedagogams, o taip pat visiems, kurie nori sužinoti, kaip suvaldyti savo nerimą ir padėti ramiau jaustis kitiems (vaikams ar suaugusiems).

Įtampa ir nerimas pažįstami kiekvienam iš mūsų: tikriausiai nerastume nei vieno, kuris nebūtų drebėjęs prieš egzaminą ar jaudinęsis pirmą dieną naujame darbe. Šiuo metu įtampa ir nerimas yra įvardijami kaip dažniausi jausmai aplankantys dėl nestabilios padėties viruso metu.

Jei nedidelė įtampa dažnai veikia pozityviai, tai yra, paskatina daugiau pasimokyti ar kruopščiau dirbti, tai nesugebėjus suvaldyti stipraus nerimo gali tapti neįmanoma išvis ką nors daryti. Kaip sakoma apie sportininkus, kurie lemiamu momentu nepataiko į vartus ar į krepšį, nors puikiai galėtų tą padaryti per ne tokias svarbias rungtynes: „Pakišo koją nesugebėjimas suvaldyti streso“.

Taigi mokėjimas nusiraminti yra labai reikalingas ir svarbus įgūdis, nuo kurio priklauso ne tik Jūsų savijauta, bet kartais ir mokymosi ar darbo rezultatai.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kas yra naudingas ir žalingas stresas, kuo kenkia ilgalaikė įtampa;
  • Kodėl į tuos pačius iššūkius reaguojame skirtingai;
  • Kas padeda būti lankstesniems, ramesniems ir iš „citrinų“, kurias kartais pateikia gyvenimas, paruošti „limonadą“; 
  • Kaip save nuraminti, kai jaučiamės įsitempę ir kaip išmokti gyventi neįsitempiant;

Po mokymo gebėsite:

  • Geriau suprasti, kas vyksta su Jūsų kūnu ir protu, kai nerimaujate
  • Išmoksite būdų, kurie padės suvaldyti įtampą, kai to reikės
     


 

Vertinimų komentarai

Diana

Renata

Vilmantė

Inga
Vertinu maksimaliai, nes patiko seminaro aiškumas, ramus pasakojimo tonas, smagu buvo klausytis. Žinios, informacija, praktika..

Gintaras
Sužinojau naujų terminų-emocinis valgymas.Sužinojau kaip ,,įsižeminti". Mąstymo ir emocinių smegenų dalių proporcijų skirtumas ir jų savybės...gera paskaita naudinga,stengsiuosi šias žinias naudoti.

Ilona

Aušra

Loreta

Ita

Aušra

Valdone

Indrė

4 ak. val.
+ Klausimai lektoriui
(4.89/214 Balsai)

Komentarai
214
Peržiūros
8220

Dalia Mickevičiūtė

dalia mickeviciute

Lektorė

Gydytoja psichoterapeutė, vaikų ir paauglių psichiatrė, dirbanti psichoterapinį darbą su suaugusiaisiais, vaikais ir paaugliais, konsultuojanti tėvus įvairiais bendravimo su vaikais klausimais.

Mokymai
5

Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

lietuvos vaiku ir jaunimo centras
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras – valstybės biudžetinė, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikianti švietimo įstaiga.