SUP turinčio vaiko ugdymas: programų individualizavimas ir pritaikymas darželyje | Pedagogas.lt

SUP turinčio vaiko ugdymas: programų individualizavimas ir pritaikymas darželyje

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/4

00:01:28

Kas yra įtraukusis ugdymas?

00:02:15

Kuris mokymas akademine prasme efektyvesnis – grupėje ar individualus?

00:02:00

Kas yra įtraukusis ugdymas?

00:01:36

Kodėl reikalingas įtraukusis ugdymas?

00:08:01

Efektyvaus mokymosi proceso kūrimas

00:04:29

Autistiškų ugdytinių ypatumai

00:00:44

Autistiškų ugdytinių ypatumai (mokytojų akimis)

00:35:15

Į ką mokant būtina akreipti dėmesį

00:06:34

Įgūdžiai, būtini sklandžiam ugdymuisi grupėje

00:04:27

Nuo ko pradėti?

00:00:25

Pasiruošimas įtraukiajam ugdymui

00:03:32

Sėkmingas/efektyvus įtraukusis ugdymas. Kas užtikrina?

00:01:31

Sėkmingas/efektyvus įtraukusis ugdymas. Mokinio padėjėjas

00:03:05

Vaiko „atėjimas“

00:01:37

Vaiko „atėjimas“. Diagnostikos periodas

00:02:07

Individuali vaiko programa

00:01:05

Kaip turi atrodyti pirmosios pamokos?

00:00:32

Ugdymo programos medžiagos pritaikymas

00:00:19

Klausimų - atsakymų sesija

2/4

00:24:12

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

3/4

Pažyma

4/4

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis: įtrauktis, inovacijos, psichologija, (40 val.)“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 2 val. KT pažymas.

Specialiųjų poreikių vaikų ugdymas ir programų pritaikymas tampa tiek mokyklų, tiek ir darželių kasdienybe. Tačiau ne paslaptis, kad, visgi, teoriniai patarimai ir metodai skamba paprasčiau, nei praktinis jos įgyvendinimas. Kaip diferencijuoti užduotis bei rengti individualias programas darželinukams, turintiems specialiųjų ugdymo(si) poreikių – dažnam pedagogui pritrūksta žinių bei praktikos.

Mokymo metu sužinosite:

  • išgirsite praktinių patarimų, į ką atkreipti dėmesį individualizuojant užduotis;
  •  sužinosite, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį rengiant programas SUP vaikams;
  •  sužinosite, kodėl ir kaip reiktų diferencijuoti veiklas.

Po mokymo gebėsite:

  • inicijuoti veiklas, kurios bus diferencijuotos vaikams pagal jų turimus gebėjimus;
  •  parengti vaikams, turintiems specialiųjų poreikių, jų gebėjimus atitinkančias užduotis;
  •  parengti individualias ugdymo programas SUP turintiems vaikams.

Lektoriai

Eglė Kairelytė-Sauliūnienė

Eglė Kairelytė-Sauliūnienė

edukologė, VšĮ „Abos centras“ steigėja ir vadovė

Atsiliepimai