Ugdymo įstaigų vadovų ir pavaduotojų vadovavimo ir lyderystės kompetencijų gilinimas

  • 1.
    1 MODULIS. 1 dalis
    0:00:10
  • 2.
    Jei tapai vadovu savo kolegoms
    0:03:30
  • 3.
    Įžanga
    0:04:39
  • 4.
    Vadovo pagrindinės funkcijos ir asmeninės savybės
    0:01:06
  • 5.
    Ką reiškia vadovauti?
    0:12:27
  • 6.
    Lyderystės apibrėžimas
    0:02:51
  • 7.
    Lyderystei būtinos asmeninės savybės
    0:12:50
  • 8.
    Vadovavimo stiliai
    0:12:03
  • 9.
    Dalies reziumė
    0:01:38
  • 10.
    Vadovo galimybių įvertinimas (testas)
    0:07:01
  • 11.
    Personalo motyvacija
    0:04:03
  • 12.
    Maslovo motyvacijos teorija
    0:08:40
  • 13.
    Hercbergo motyvacijos teorija
    0:09:11
  • 14.
    Individualiosios motyvacijos nustatymas: Siekimas - Vengimas
    0:07:07
  • 15.
    Individualiosios motyvacijos nustatymas: Vidinė - Išorinė referencija
    0:03:15
  • 16.
    Individualiosios motyvacijos nustatymas: Procesas – Rezultatas
    0:03:40
  • 17.
    Individualiosios motyvacijos nustatymas: Procedūros - Galimybės
    0:05:32
  • 18.
    Individualiosios motyvacijos nustatymas: Turinys - Aplinka
    0:02:45
  • 19.
    Individualiosios motyvacijos nustatymas: Vienišius - Vadovas - Komandos žmogus
    0:04:29
  • 20.
    Dalies reziumė
    0:05:06
  • 21.
    Individualiosios motyvacijos nustatymo užduotys
    0:08:00
  • 22.
    Tinkamos vadybinės komunikacijos taikymas
    0:00:56
  • 23.
    Vadybinės komunikacijos funkcijos
    0:13:31
  • 24.
    Vadybinė komunikacija priklausomai nuo struktūros
    0:04:22
  • 25.
    Vadybinė komunikacija priklausomai nuo distancijos
    0:07:16
  • 26.
    Vadybinė komunikacija priklausomai nuo pavaldinių mąstymo lygmens
    0:06:05
  • 27.
    Vadybinė komunikacija, taikant koučingo elementus
    0:04:05
  • 28.
    Vadybinė komunikacija, taikant sankcijas
    0:05:07
  • 29.
    Probleminų situacijų su pavaldiniais modeliavimas, analizavimas ir aptarimas
    0:07:16
  • 30.
    Dalies reziumė
    0:04:36
  • 31.
    Mokymo santrauka
    0:11:32
  • 32.
    1 MODULIS. 2 dalis
    0:00:10
  • 33.
    Nepopuliarūs vadovo sprendimai: emocinis intelektas padeda ar trukdo?
    0:21:47
  • 34.
    1 MODULIS. 3 dalis
    0:00:10
  • 35.
    Kaip užtikrinti, kad proto ir jausmų centrai veiktų vieningai ir padėtų priimti geriausius sprendimus
    0:25:47
  • 36.
    1 MODULIS. 4 dalis
    0:00:10
  • 37.
    Pasitikėjimo savimi ugdymas
    0:49:48
  • 38.
    1 MODULIS. 5 dalis
    0:00:10
  • 39.
    Susirinkimų valdymas
    0:01:50
  • 40.
    Įžanga
    0:01:49
  • 41.
    SUSIRINKIMO ORGANIZAVIMAS
    0:03:31
  • 42.
    KLIŪTYS PROBLEMŲ SPRENDIMUI - EFEKTYVIAM DARBO ORGANIZAVIMUI
    0:05:54
  • 43.
    KAIP SUSIRINKIMĄ PADARYTI VEIKSMINGĄ?
    0:07:13
  • 44.
    SUSIRINKIMŲ TIPAI
    0:00:29
  • 45.
    Informacinis susirinkimas
    0:02:06
  • 46.
    Komandos formavimo susirinkimas
    0:02:42
  • 47.
    Problemos sprendimo susirinkimas
    0:01:42
  • 48.
    SUSIRINKIMO PROCEDŪRA
    0:00:40
  • 49.
    Pasisakymo parengimo planas
    0:03:23
  • 50.
    Idėjų generavimas, atranka ir įvertinimas
    0:07:07
  • 51.
    ĮVAIRIAPUSIŠKŲ SPRENDIMŲ SKATINIMAS
    0:05:17
  • 52.
    PASITARIMAI STOVINT: JŲ RENGIMO TIKSLAI IR PATARIMAI
    0:06:53
  • 53.
    ATMINTINĖ SUSIRINKIMO VADOVUI
    0:05:39
  • 54.
    Mokymo santrauka
    0:07:26
  • 55.
    1 MODULIS. 6 dalis
    0:00:10
  • 56.
    4 produktyvumo strategijos
    0:05:40
  • 57.
    Produktyvumo iššūkiai
    0:03:21
  • 58.
    1 strategija: įžvelgti, kas svarbiausia
    0:00:30
  • 59.
    Svarba vs Skuba: Būtinumo kvadrantas
    0:01:00
  • 60.
    Svarba vs Skuba: Kokybės ir asmeninės lyderystės kvadrantas
    0:01:03
  • 61.
    Svarba vs Skuba: Apgaulės kvadrantas
    0:02:15
  • 62.
    Svarba vs Skuba: Švaistymo kvadrantas
    0:01:48
  • 63.
    Ką daryti su kiekviena veiklų kategorija?
    0:01:52
  • 64.
    Savo veiklų identifikavimas
    0:03:16
  • 65.
    Skirtingų žmonių skirtinga veiklos vertė ir paskirtis
    0:01:22
  • 66.
    Sąrašas "Aš nedarau"
    0:04:22
  • 67.
    Praktinis metodas: „Sėkmės faktorių analizė“
    0:02:22
  • 68.
    Praktinis metodas: „Vienas vienintelis“
    0:02:37
  • 69.
    Strategijos reziume
    0:01:43
  • 70.
    2 strategija: Sustabdytas srautas
    0:00:10
  • 71.
    Ar darote vienu metu skirtingas užduotis?
    0:01:32
  • 72.
    EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 1 dalis
    0:02:14
  • 73.
    EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 2 dalis
    0:01:12
  • 74.
    Tarpinė eksperimento rezultatų apžvalga
    0:00:50
  • 75.
    EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 3 dalis
    0:03:14
  • 76.
    Eksperimento rezultatai
    0:05:28
  • 77.
    Ar lengva išlaikyti dėmesį?
    0:01:43
  • 78.
    Pomodoro metodas: pasiruošimas ir priemonės
    0:05:06
  • 79.
    Pomodoro metodas: pagrindiniai pricipai
    0:04:15
  • 80.
    Pomodoro metodas: kritika
    0:04:56
  • 81.
    Pomodoro metodas: praktiniai patarimai
    0:05:50
  • 82.
    Strategijos reziume
    0:01:03
  • 83.
    3 strategija: minučių skaičiavimas
    0:00:10
  • 84.
    Kaip praeina diena: asmeninė dienos anatomija
    0:02:06
  • 85.
    Dienos nuotrauka: metodas skirtas suprasti savo dieną ir laiko panaudojimo įpročius
    0:05:23
  • 86.
    Kai kiekviena mintuė skaitosi: kas nutinka tada?
    0:03:47
  • 87.
    Asmeninio eksperimento istorija
    0:06:07
  • 88.
    Strategijos reziume
    0:01:55
  • 89.
    4 strategija: užduočių valdymo sistema
    0:01:54
  • 90.
    Sprendimas: užduočių srauto valdymo sistema
    0:02:57
  • 91.
    Greitas AT-reagavimas: blogiausias įprotis
    0:01:48
  • 92.
    Pagrindiniai užduočių srauto valdymo principai
    0:01:46
  • 93.
    Pagrindinai užduočių sistemos naudojimo etapai
    0:05:09
  • 94.
    Praktiniai užduočių srauto valdymo sistemos naudojimo patarimai
    0:01:43
  • 95.
    Pagrindiniai darbų sąrašai, kuriuos galite naudoti
    0:06:17
  • 96.
    Kaip naudoti
    0:02:29
  • 97.
    Strategijos reziume
    0:01:33
  • 98.
    Mokymo santrauka
    0:04:10
  • 99.
    2 MODULIS: 1 dalis
    0:00:10
  • 100.
    Ugdymo sėkmė – komandos formavimas
    0:34:28
  • 101.
    2 MODULIS: 2 dalis
    0:00:10
  • 102.
    Vadovo įtaka komandos efektyvumui: ką ir kaip treniruoti?
    0:47:28
  • 103.
    2 MODULIS: 3 dalis
    0:00:10
  • 104.
    Kaip įkvėpti save ir kitus darbui?
    0:01:56
  • 105.
    Įžanga
    0:02:36
  • 106.
    AR TIKRAI PRASMINGAI GYVENU IR DIRBU
    0:10:48
  • 107.
    KĄ REIKIA ŽINOTI APIE DARBĄ SU ĮKVĖPIMU?
    0:09:02
  • 108.
    GREITI BŪDAI PAKELTI MOTYVACIJĄ
    0:00:10
  • 109.
    Pasiruošimas darbui
    0:17:40
  • 110.
    Mano veiksmai
    0:11:56
  • 111.
    Komandos veiksmai
    0:24:10
  • 112.
    KAIP GREITAI ATSIGAUTI PO STRESO?
    0:15:01
  • 113.
    ĮKVĖPIMAS GYVENIMUI
    0:04:41
  • 114.
    Mokymo santrauka
    0:08:56
  • 115.
    2 MODULIS: 4 dalis
    0:00:10
  • 116.
    Vadovo empatijos ir emocinių poreikių užtikrinimo galia,kuriant saugią aplinką mokykloje
    0:34:26
  • 117.
    2 MODULIS: 5 dalis
    0:00:10
  • 118.
    Įtaka ir manipuliacijos tarpasmeniniuose tarnybiniuose santykiuose
    0:01:14
  • 119.
    Įžanga
    0:01:33
  • 120.
    Įtaka bendravime
    0:00:10
  • 121.
    Kodėl vieni žmonės yra įtakingi, o kiti ne
    0:04:38
  • 122.
    Įtakos ir charizmos sąsajos
    0:04:43
  • 123.
    Įtakos priemonių arsenalas
    0:11:03
  • 124.
    Kaip aš kasdienineje veikloje susiduriu su manipuliacijomis
    0:02:47
  • 125.
    Pasipriešinimo manipuliacijai strategijos ir technikos
    0:00:10
  • 126.
    Tiesioginis amortizavimas su papildančiu prisiderinimu
    0:02:00
  • 127.
    Tiesioginis amortizavimas su užslėptuoju prisiderinimu
    0:02:41
  • 128.
    Atidėtas amortizavimas
    0:00:40
  • 129.
    Kontramanipuliavimas
    0:00:09
  • 130.
    Anglų profesorius
    0:00:46
  • 131.
    Strateginis priėjimas
    0:05:18
  • 132.
    Konkretizavimas
    0:01:40
  • 133.
    Savo emocijų verbalizavimas
    0:03:09
  • 134.
    Partnerio emocijų verbalizavimas
    0:01:40
  • 135.
    Metaforinis verbalizavimas
    0:01:05
  • 136.
    Įsižeidimo kupavimas
    0:07:34
  • 137.
    Dėkingumas už bjaurumą
    0:02:30
  • 138.
    Grojanti plokštelė
    0:06:49
  • 139.
    Miglos pūtimas
    0:07:34
  • 140.
    Konstruktyvus ultimatumas
    0:03:32
  • 141.
    PRAKTINĖ UŽDUOTIS. Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas?
    0:00:07
  • 142.
    Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas?
    0:03:43
  • 143.
    Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas? Užduoties aptarimas.
    0:06:42
  • 144.
    Tarnybinio bendravimo ypatumai
    0:00:10
  • 145.
    Įtaka pedagoginėje veikloje
    0:16:26
  • 146.
    Kaip pagerinti savo daromą įtaką
    0:05:05
  • 147.
    Asertyvūs bendravimas
    0:05:02
  • 148.
    Manipuliacijos tarpasmeniniuose santykiuose
    0:00:10
  • 149.
    Kas yra psichologinė manipuliacija?
    0:10:57
  • 150.
    Manipuliavimo psichologinis mechanizmas
    0:07:15
  • 151.
    Manipuliavimo variantai
    0:10:55
  • 152.
    Kaip atpažinti klientų, bendradarbių, partnerių manipuliacijas.
    0:04:01
  • 153.
    Psichologinė klausa
    0:03:43
  • 154.
    PRAKTINĖ UŽDUOTIS. Kaip pagerinti savo daromą įtaką.
    0:00:07
  • 155.
    Kaip pagerinti savo daromą įtaką – praktinės užduoties pristatymas
    0:01:08
  • 156.
    Kaip pagerinti savo daromą įtaką – praktinės užduoties aptarimas
    0:02:59
  • 157.
    Mokymo santrauka
    0:03:11
  • 158.
    2 MODULIS: 6 dalis
    0:00:10
  • 159.
    Profesinių santykių konsultavimas - supervizija. Ar sugebame kurti organizacinę kultūrą kurios norime?
    0:25:31
  • 160.
    2 MODULIS: 7 dalis
    0:00:10
  • 161.
    Kaip dirbti su sudėtingomis asmenybėmis?
    0:28:44
  • 162.
    2 MODULIS: 8 dalis
    0:00:10
  • 163.
    Koučingas ugdymo įstaigoje - būdas didinti sąmoningumą
    0:33:07
  • 164.
    2 MODULIS: 9 dalis
    0:00:10
  • 165.
    Pedagogų motyvacija ir įsitraukimas
    0:30:49
  • 166.
    3 MODULIS: 1 dalis
    0:00:10
  • 167.
    Kur link? Geros mokyklos pažangos naratyvas
    0:44:00
  • 168.
    3 MODULIS: 2 dalis
    0:00:10
  • 169.
    Mokyklos strategija: prioritetų pasirinkimo laisvė ir atsakomybė
    0:29:24
  • 170.
    3 MODULIS: 3 dalis
    0:00:10
  • 171.
    Dialoginis santykis mokykloje
    0:29:52
  • 172.
    3 MODULIS: 4 dalis
    0:00:10
  • 173.
    Socialinės medijos komunikacijos ir Jūsų mokykla: (ne)suderinama?
    0:27:49
  • 174.
    3 MODULIS: 5 dalis
    0:00:10
  • 175.
    Mokinys, mokytojas, bendruomenė. Psichologinio klimato gerinimas, streso ir konfliktų įveika
    0:43:55
  • 176.
    3 MODULIS: 6 dalis
    0:00:10
  • 177.
    Kartų dialogas ugdymo procese (Pateikiama "Neformaliojo švietimo poreikio ir vertinimo" tyrimo rezultatų nuoroda)
    0:35:19
  • 178.
    3 MODULIS: 7 dalis
    0:00:10
  • 179.
    Draugystė už mokyklos sienų – kaip verslas, bendruomenė, tėvai gali mums padėti?
    0:31:45
  • 180.
    3 MODULIS: 8 dalis
    0:00:10
  • 181.
    Kaip sukurti mokyklos sėkmės istoriją?
    0:26:23
  • 182.
    3 MODULIS: 9 dalis
    0:00:10
  • 183.
    Partnerinių ryšių su išore palaikymas: kaip padaryti, kad mokykla išsiskirtų?
    0:20:15
  • 184.
    3 MODULIS: 10 dalis
    0:00:10
  • 185.
    Suinteresuotų šalių valdymas. Praktinis aspektas
    0:27:06
  • 186.
    3 MODULIS: 11 dalis
    0:00:10
  • 187.
    Tėvai mokyklos bendruomenėje
    0:33:27
  • 188.
    3 MODULIS: 12 dalis
    0:00:10
  • 189.
    Vienas + vienas = trys?
    0:19:38
  • 190.
    3 MODULIS: 13 dalis
    0:00:10
  • 191.
    Diskriminacijos problema švietimo ir mokslo srityje: reglamentavimas, charakteringi skundai, statistika, pavyzdžiai
    0:17:59
  • 192.
    Testas (40 klausimų)

Priskirti mokymą

Dėmesio! Ši programa yra skirta vieno asmens kvalifikacijos kėlimui, t.y. išrašomas tik vienas akredituotas pažymėjimas vienam pirkėjui. Norėdami įsigyti galimybę apmokyti didesnę grupę žmonių, prašome kreiptis - [email protected]t arba telefonu 8 622 10010.

Programos tikslas:

Didinti ugdymo įstaigos vadovaujančio personalo asmeninio efektyvumo, lyderystės, vadovavimo, personalo valdymo ir strateginio planavimo kompetencijas. 

Programos uždaviniai:

  • Palyginti vadovavimo stilius ir padėti pasirinkti tinkamiausią; 
  • Stiprinti vadovo/lyderio pasitikėjimą savimi ir savo sprendimais;
  • Išmokyti efektyvių dienotvarkės planavimo principų;
  • Padėti sukurti efektyvias komunikacijos su įstaigos personalu gaires;
  • Parodyti, kaip viso ugdymo įstaigos personalo veikla siejasi su įstaigos lyderių ir vadovų veikla;
  • Suteikti efektyvaus komandos formavimo žinių;
  • Parodyti būdus, kaip ugdymo įstaigos lyderiai galėtų pasiekti savo tikslų įtraukdama bendruomenės narius;
  • Paaiškinti metodus ir parodyti gerąsias praktikas formuojant ilgalaikę įstaigos augimo kryptį ir strategiją.

1 modulis: Vadovavimas ir asmeninis efektyvumas. Šiame modulyje aptariami esminiai vadovavimo principai tapus vadovu, vadovo emocinio intelekto lavinimas bei svarba, asmeninio efektyvumo bei produktyvumo strategijos.

2 modulis: Efektyvus komandos formavimas ir bendravimo psichologija. Modulyje komandos formavimo ir vadovavimo žmonėms kompetencijos.

3 modulis: Kokybiškos ugdymo įstaigos kūrimas. Vadovavimo sričių kompetencijų gilinimas.

 

Programa JAU yra akredituota! Akreditacija galioja iki 2022.04.16

Vertinimų komentarai

Laura

Ernesta

Ausra
Programa labai patiko. Padėjo "perkrauti" mintis, atnaujinti žinias bei užtvirtinti tai kas jau žinoma. Ačiū.

Vilniaus

Šakių

Ilona

Lilija

Vincas

Verutė

Liliana

Violeta
Įdomu, naudinga ir šiuolaikiškai pateikta.Ačiū

Vilniaus

40 ak. val. + papildoma medžiaga + praktinės užduotys + testai + klausimai lektoriui
(4.89/37 balsai)

KOMENTARAI
37
PERŽIŪROS
6642