Ugdymo įstaigų vadovų ir pavaduotojų vadovavimo ir lyderystės kompetencijų gilinimas (40 val.) | Pedagogas.lt

Ugdymo įstaigų vadovų ir pavaduotojų vadovavimo ir lyderystės kompetencijų gilinimas (40 val.)

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

1 MODULIS. 1 dalis

1/58

00:00:10

Jei tapai vadovu savo kolegoms

2/58

00:03:30

Įžanga

00:04:39

Vadovo pagrindinės funkcijos ir asmeninės savybės

00:01:06

Ką reiškia vadovauti?

00:12:27

Lyderystės apibrėžimas

00:02:51

Lyderystei būtinos asmeninės savybės

00:12:50

Vadovavimo stiliai

00:12:03

Dalies reziumė

00:01:38

Vadovo galimybių įvertinimas (testas)

00:07:01

Personalo motyvacija

00:04:03

Maslovo motyvacijos teorija

00:08:40

Hercbergo motyvacijos teorija

00:09:11

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Siekimas - Vengimas

00:07:07

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Vidinė - Išorinė referencija

00:03:15

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Procesas – Rezultatas

00:03:40

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Procedūros - Galimybės

00:05:32

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Turinys - Aplinka

00:02:45

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Vienišius - Vadovas - Komandos žmogus

00:04:29

Dalies reziumė

00:05:06

Individualiosios motyvacijos nustatymo užduotys

00:08:00

Tinkamos vadybinės komunikacijos taikymas

00:00:56

Vadybinės komunikacijos funkcijos

00:13:31

Vadybinė komunikacija priklausomai nuo struktūros

00:04:22

Vadybinė komunikacija priklausomai nuo distancijos

00:07:16

Vadybinė komunikacija priklausomai nuo pavaldinių mąstymo lygmens

00:06:05

Vadybinė komunikacija, taikant koučingo elementus

00:04:05

Vadybinė komunikacija, taikant sankcijas

00:05:07

Probleminų situacijų su pavaldiniais modeliavimas, analizavimas ir aptarimas

00:07:16

Dalies reziumė

00:04:36

Mokymo santrauka

00:11:32

1 MODULIS. 2 dalis

3/58

00:00:10

Nepopuliarūs vadovo sprendimai: emocinis intelektas padeda ar trukdo?

4/58

00:21:47

1 MODULIS. 3 dalis

5/58

00:00:10

Kaip užtikrinti, kad proto ir jausmų centrai veiktų vieningai ir padėtų priimti geriausius sprendimus

6/58

00:25:47

1 MODULIS. 4 dalis

7/58

00:00:10

Pasitikėjimo savimi ugdymas

8/58

00:49:48

1 MODULIS. 5 dalis

9/58

00:00:10

Susirinkimų valdymas

10/58

00:01:50

Įžanga

00:01:49

SUSIRINKIMO ORGANIZAVIMAS

00:03:31

KLIŪTYS PROBLEMŲ SPRENDIMUI - EFEKTYVIAM DARBO ORGANIZAVIMUI

00:05:54

KAIP SUSIRINKIMĄ PADARYTI VEIKSMINGĄ?

00:07:13

SUSIRINKIMŲ TIPAI

00:00:29

Informacinis susirinkimas

00:02:06

Komandos formavimo susirinkimas

00:02:42

Problemos sprendimo susirinkimas

00:01:42

SUSIRINKIMO PROCEDŪRA

00:00:40

Pasisakymo parengimo planas

00:03:23

Idėjų generavimas, atranka ir įvertinimas

00:07:07

ĮVAIRIAPUSIŠKŲ SPRENDIMŲ SKATINIMAS

00:05:17

PASITARIMAI STOVINT: JŲ RENGIMO TIKSLAI IR PATARIMAI

00:06:53

ATMINTINĖ SUSIRINKIMO VADOVUI

00:05:39

Mokymo santrauka

00:07:26

1 MODULIS. 6 dalis

11/58

00:00:10

4 produktyvumo strategijos

12/58

00:05:40

Produktyvumo iššūkiai

00:03:21

1 strategija: įžvelgti, kas svarbiausia

00:00:30

Svarba vs Skuba: Būtinumo kvadrantas

00:01:00

Svarba vs Skuba: Kokybės ir asmeninės lyderystės kvadrantas

00:01:03

Svarba vs Skuba: Apgaulės kvadrantas

00:02:15

Svarba vs Skuba: Švaistymo kvadrantas

00:01:48

Ką daryti su kiekviena veiklų kategorija?

00:01:52

Savo veiklų identifikavimas

00:03:16

Skirtingų žmonių skirtinga veiklos vertė ir paskirtis

00:01:22

Sąrašas "Aš nedarau"

00:04:22

Praktinis metodas: „Sėkmės faktorių analizė“

00:02:22

Praktinis metodas: „Vienas vienintelis“

00:02:37

Strategijos reziume

00:01:43

2 strategija: Sustabdytas srautas

00:00:10

Ar darote vienu metu skirtingas užduotis?

00:01:32

EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 1 dalis

00:02:14

EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 2 dalis

00:01:12

Tarpinė eksperimento rezultatų apžvalga

00:00:50

EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 3 dalis

00:03:14

Eksperimento rezultatai

00:05:28

Ar lengva išlaikyti dėmesį?

00:01:43

Pomodoro metodas: pasiruošimas ir priemonės

00:05:06

Pomodoro metodas: pagrindiniai pricipai

00:04:15

Pomodoro metodas: kritika

00:04:56

Pomodoro metodas: praktiniai patarimai

00:05:50

Strategijos reziume

00:01:03

3 strategija: minučių skaičiavimas

00:00:10

Kaip praeina diena: asmeninė dienos anatomija

00:02:06

Dienos nuotrauka: metodas skirtas suprasti savo dieną ir laiko panaudojimo įpročius

00:05:23

Kai kiekviena mintuė skaitosi: kas nutinka tada?

00:03:47

Asmeninio eksperimento istorija

00:06:07

Strategijos reziume

00:01:55

4 strategija: užduočių valdymo sistema

00:01:54

Sprendimas: užduočių srauto valdymo sistema

00:02:57

Greitas AT-reagavimas: blogiausias įprotis

00:01:48

Pagrindiniai užduočių srauto valdymo principai

00:01:46

Pagrindinai užduočių sistemos naudojimo etapai

00:05:09

Praktiniai užduočių srauto valdymo sistemos naudojimo patarimai

00:01:43

Pagrindiniai darbų sąrašai, kuriuos galite naudoti

00:06:17

Kaip naudoti

00:02:29

Strategijos reziume

00:01:33

Mokymo santrauka

00:04:10

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

13/58

2 MODULIS: 1 dalis

14/58

00:00:10

Ugdymo sėkmė – komandos formavimas

15/58

00:34:28

2 MODULIS: 2 dalis

16/58

00:00:10

Vadovo įtaka komandos efektyvumui: ką ir kaip treniruoti?

17/58

00:47:28

2 MODULIS: 3 dalis

18/58

00:00:10

Kaip įkvėpti save ir kitus darbui?

19/58

00:01:56

Įžanga

00:02:36

AR TIKRAI PRASMINGAI GYVENU IR DIRBU

00:10:48

KĄ REIKIA ŽINOTI APIE DARBĄ SU ĮKVĖPIMU?

00:09:02

GREITI BŪDAI PAKELTI MOTYVACIJĄ

00:00:10

Pasiruošimas darbui

00:17:40

Mano veiksmai

00:11:56

Komandos veiksmai

00:24:10

KAIP GREITAI ATSIGAUTI PO STRESO?

00:15:01

ĮKVĖPIMAS GYVENIMUI

00:04:41

Mokymo santrauka

00:08:56

2 MODULIS: 4 dalis

20/58

00:00:10

Vadovo empatijos ir emocinių poreikių užtikrinimo galia,kuriant saugią aplinką mokykloje

21/58

00:34:26

2 MODULIS: 5 dalis

22/58

00:00:10

Įtaka ir manipuliacijos tarpasmeniniuose tarnybiniuose santykiuose

23/58

00:01:14

Įžanga

00:01:33

Įtaka bendravime

00:00:10

Kodėl vieni žmonės yra įtakingi, o kiti ne

00:04:38

Įtakos ir charizmos sąsajos

00:04:43

Įtakos priemonių arsenalas

00:11:03

Kaip aš kasdienineje veikloje susiduriu su manipuliacijomis

00:02:47

Pasipriešinimo manipuliacijai strategijos ir technikos

00:00:10

Tiesioginis amortizavimas su papildančiu prisiderinimu

00:02:00

Tiesioginis amortizavimas su užslėptuoju prisiderinimu

00:02:41

Atidėtas amortizavimas

00:00:40

Kontramanipuliavimas

00:00:09

Anglų profesorius

00:00:46

Strateginis priėjimas

00:05:18

Konkretizavimas

00:01:40

Savo emocijų verbalizavimas

00:03:09

Partnerio emocijų verbalizavimas

00:01:40

Metaforinis verbalizavimas

00:01:05

Įsižeidimo kupavimas

00:07:34

Dėkingumas už bjaurumą

00:02:30

Grojanti plokštelė

00:06:49

Miglos pūtimas

00:07:34

Konstruktyvus ultimatumas

00:03:32

PRAKTINĖ UŽDUOTIS. Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas?

00:00:07

Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas?

00:03:43

Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas? Užduoties aptarimas.

00:06:42

Tarnybinio bendravimo ypatumai

00:00:10

Įtaka pedagoginėje veikloje

00:16:26

Kaip pagerinti savo daromą įtaką

00:05:05

Asertyvūs bendravimas

00:05:02

Manipuliacijos tarpasmeniniuose santykiuose

00:00:10

Kas yra psichologinė manipuliacija?

00:10:57

Manipuliavimo psichologinis mechanizmas

00:07:15

Manipuliavimo variantai

00:10:55

Kaip atpažinti klientų, bendradarbių, partnerių manipuliacijas.

00:04:01

Psichologinė klausa

00:03:43

PRAKTINĖ UŽDUOTIS. Kaip pagerinti savo daromą įtaką.

00:00:07

Kaip pagerinti savo daromą įtaką – praktinės užduoties pristatymas

00:01:08

Kaip pagerinti savo daromą įtaką – praktinės užduoties aptarimas

00:02:59

Mokymo santrauka

00:03:11

2 MODULIS: 6 dalis

24/58

00:00:10

Profesinių santykių konsultavimas - supervizija. Ar sugebame kurti organizacinę kultūrą kurios norime?

25/58

00:25:31

2 MODULIS: 7 dalis

26/58

00:00:10

Kaip dirbti su sudėtingomis asmenybėmis?

27/58

00:28:44

2 MODULIS: 8 dalis

28/58

00:00:10

Koučingas ugdymo įstaigoje - būdas didinti sąmoningumą

29/58

00:33:07

2 MODULIS: 9 dalis

30/58

00:00:10

Pedagogų motyvacija ir įsitraukimas

31/58

00:30:49

3 MODULIS: 1 dalis

32/58

00:00:10

Kur link? Geros mokyklos pažangos naratyvas

33/58

00:44:00

3 MODULIS: 2 dalis

34/58

00:00:10

Mokyklos strategija: prioritetų pasirinkimo laisvė ir atsakomybė

35/58

00:29:24

3 MODULIS: 3 dalis

36/58

00:00:10

Dialoginis santykis mokykloje

37/58

00:29:52

3 MODULIS: 4 dalis

38/58

00:00:10

Socialinės medijos komunikacijos ir Jūsų mokykla: (ne)suderinama?

39/58

00:27:49

3 MODULIS: 5 dalis

40/58

00:00:10

Mokinys, mokytojas, bendruomenė. Psichologinio klimato gerinimas, streso ir konfliktų įveika

41/58

00:43:55

3 MODULIS: 6 dalis

42/58

00:00:10

Kartų dialogas ugdymo procese (Pateikiama "Neformaliojo švietimo poreikio ir vertinimo" tyrimo rezultatų nuoroda)

43/58

00:35:19

3 MODULIS: 7 dalis

44/58

00:00:10

Draugystė už mokyklos sienų – kaip verslas, bendruomenė, tėvai gali mums padėti?

45/58

00:31:45

3 MODULIS: 8 dalis

46/58

00:00:10

Kaip sukurti mokyklos sėkmės istoriją?

47/58

00:26:23

3 MODULIS: 9 dalis

48/58

00:00:10

Partnerinių ryšių su išore palaikymas: kaip padaryti, kad mokykla išsiskirtų?

49/58

00:20:15

3 MODULIS: 10 dalis

50/58

00:00:10

Suinteresuotų šalių valdymas. Praktinis aspektas

51/58

00:27:06

3 MODULIS: 11 dalis

52/58

00:00:10

Tėvai mokyklos bendruomenėje

53/58

00:33:27

3 MODULIS: 12 dalis

54/58

00:00:10

Vienas + vienas = trys?

55/58

00:19:38

3 MODULIS: 13 dalis

56/58

00:00:10

Diskriminacijos problema švietimo ir mokslo srityje: reglamentavimas, charakteringi skundai, statistika, pavyzdžiai

57/58

00:17:59

Testas

58/58

00:00:00

Dėmesio! Ši programa yra skirta vieno asmens kvalifikacijos kėlimui, t.y. išrašomas tik vienas akredituotas pažymėjimas vienam pirkėjui. Norėdami įsigyti galimybę apmokyti didesnę grupę žmonių, prašome kreiptis - [email protected] arba telefonu 8 622 10010.

Programos tikslas:

Didinti ugdymo įstaigos vadovaujančio personalo asmeninio efektyvumo, lyderystės, vadovavimo, personalo valdymo ir strateginio planavimo kompetencijas. 

Programos uždaviniai:

  • Palyginti vadovavimo stilius ir padėti pasirinkti tinkamiausią; 
  • Stiprinti vadovo/lyderio pasitikėjimą savimi ir savo sprendimais;
  • Išmokyti efektyvių dienotvarkės planavimo principų;
  • Padėti sukurti efektyvias komunikacijos su įstaigos personalu gaires;
  • Parodyti, kaip viso ugdymo įstaigos personalo veikla siejasi su įstaigos lyderių ir vadovų veikla;
  • Suteikti efektyvaus komandos formavimo žinių;
  • Parodyti būdus, kaip ugdymo įstaigos lyderiai galėtų pasiekti savo tikslų įtraukdama bendruomenės narius;
  • Paaiškinti metodus ir parodyti gerąsias praktikas formuojant ilgalaikę įstaigos augimo kryptį ir strategiją.

1 modulis: Vadovavimas ir asmeninis efektyvumas. Šiame modulyje aptariami esminiai vadovavimo principai tapus vadovu, vadovo emocinio intelekto lavinimas bei svarba, asmeninio efektyvumo bei produktyvumo strategijos.

2 modulis: Efektyvus komandos formavimas ir bendravimo psichologija. Modulyje komandos formavimo ir vadovavimo žmonėms kompetencijos.

3 modulis: Kokybiškos ugdymo įstaigos kūrimas. Vadovavimo sričių kompetencijų gilinimas.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys

Atsiliepimai