-
1.
1 MODULIS. 1 dalis
0:00:10
-
2.
Jei tapai vadovu savo kolegoms
0:03:30
-
3.
Įžanga
0:04:39
-
4.
Vadovo pagrindinės funkcijos ir asmeninės savybės
0:01:06
-
5.
Ką reiškia vadovauti?
0:12:27
-
6.
Lyderystės apibrėžimas
0:02:51
-
7.
Lyderystei būtinos asmeninės savybės
0:12:50
-
8.
Vadovavimo stiliai
0:12:03
-
9.
Dalies reziumė
0:01:38
-
10.
Vadovo galimybių įvertinimas (testas)
0:07:01
-
11.
Personalo motyvacija
0:04:03
-
12.
Maslovo motyvacijos teorija
0:08:40
-
13.
Hercbergo motyvacijos teorija
0:09:11
-
14.
Individualiosios motyvacijos nustatymas: Siekimas - Vengimas
0:07:07
-
15.
Individualiosios motyvacijos nustatymas: Vidinė - Išorinė referencija
0:03:15
-
16.
Individualiosios motyvacijos nustatymas: Procesas – Rezultatas
0:03:40
-
17.
Individualiosios motyvacijos nustatymas: Procedūros - Galimybės
0:05:32
-
18.
Individualiosios motyvacijos nustatymas: Turinys - Aplinka
0:02:45
-
19.
Individualiosios motyvacijos nustatymas: Vienišius - Vadovas - Komandos žmogus
0:04:29
-
20.
Dalies reziumė
0:05:06
-
21.
Individualiosios motyvacijos nustatymo užduotys
0:08:00
-
22.
Tinkamos vadybinės komunikacijos taikymas
0:00:56
-
23.
Vadybinės komunikacijos funkcijos
0:13:31
-
24.
Vadybinė komunikacija priklausomai nuo struktūros
0:04:22
-
25.
Vadybinė komunikacija priklausomai nuo distancijos
0:07:16
-
26.
Vadybinė komunikacija priklausomai nuo pavaldinių mąstymo lygmens
0:06:05
-
27.
Vadybinė komunikacija, taikant koučingo elementus
0:04:05
-
28.
Vadybinė komunikacija, taikant sankcijas
0:05:07
-
29.
Probleminų situacijų su pavaldiniais modeliavimas, analizavimas ir aptarimas
0:07:16
-
30.
Dalies reziumė
0:04:36
-
31.
Mokymo santrauka
0:11:32
-
32.
1 MODULIS. 2 dalis
0:00:10
-
33.
Nepopuliarūs vadovo sprendimai: emocinis intelektas padeda ar trukdo?
0:21:47
-
34.
1 MODULIS. 3 dalis
0:00:10
-
35.
Kaip užtikrinti, kad proto ir jausmų centrai veiktų vieningai ir padėtų priimti geriausius sprendimus
0:25:47
-
36.
1 MODULIS. 4 dalis
0:00:10
-
37.
Pasitikėjimo savimi ugdymas
0:49:48
-
38.
1 MODULIS. 5 dalis
0:00:10
-
39.
Susirinkimų valdymas
0:01:50
-
40.
Įžanga
0:01:49
-
41.
SUSIRINKIMO ORGANIZAVIMAS
0:03:31
-
42.
KLIŪTYS PROBLEMŲ SPRENDIMUI - EFEKTYVIAM DARBO ORGANIZAVIMUI
0:05:54
-
43.
KAIP SUSIRINKIMĄ PADARYTI VEIKSMINGĄ?
0:07:13
-
44.
SUSIRINKIMŲ TIPAI
0:00:29
-
45.
Informacinis susirinkimas
0:02:06
-
46.
Komandos formavimo susirinkimas
0:02:42
-
47.
Problemos sprendimo susirinkimas
0:01:42
-
48.
SUSIRINKIMO PROCEDŪRA
0:00:40
-
49.
Pasisakymo parengimo planas
0:03:23
-
50.
Idėjų generavimas, atranka ir įvertinimas
0:07:07
-
51.
ĮVAIRIAPUSIŠKŲ SPRENDIMŲ SKATINIMAS
0:05:17
-
52.
PASITARIMAI STOVINT: JŲ RENGIMO TIKSLAI IR PATARIMAI
0:06:53
-
53.
ATMINTINĖ SUSIRINKIMO VADOVUI
0:05:39
-
54.
Mokymo santrauka
0:07:26
-
55.
1 MODULIS. 6 dalis
0:00:10
-
56.
4 produktyvumo strategijos
0:05:40
-
57.
Produktyvumo iššūkiai
0:03:21
-
58.
1 strategija: įžvelgti, kas svarbiausia
0:00:30
-
59.
Svarba vs Skuba: Būtinumo kvadrantas
0:01:00
-
60.
Svarba vs Skuba: Kokybės ir asmeninės lyderystės kvadrantas
0:01:03
-
61.
Svarba vs Skuba: Apgaulės kvadrantas
0:02:15
-
62.
Svarba vs Skuba: Švaistymo kvadrantas
0:01:48
-
63.
Ką daryti su kiekviena veiklų kategorija?
0:01:52
-
64.
Savo veiklų identifikavimas
0:03:16
-
65.
Skirtingų žmonių skirtinga veiklos vertė ir paskirtis
0:01:22
-
66.
Sąrašas "Aš nedarau"
0:04:22
-
67.
Praktinis metodas: „Sėkmės faktorių analizė“
0:02:22
-
68.
Praktinis metodas: „Vienas vienintelis“
0:02:37
-
69.
Strategijos reziume
0:01:43
-
70.
2 strategija: Sustabdytas srautas
0:00:10
-
71.
Ar darote vienu metu skirtingas užduotis?
0:01:32
-
72.
EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 1 dalis
0:02:14
-
73.
EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 2 dalis
0:01:12
-
74.
Tarpinė eksperimento rezultatų apžvalga
0:00:50
-
75.
EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 3 dalis
0:03:14
-
76.
Eksperimento rezultatai
0:05:28
-
77.
Ar lengva išlaikyti dėmesį?
0:01:43
-
78.
Pomodoro metodas: pasiruošimas ir priemonės
0:05:06
-
79.
Pomodoro metodas: pagrindiniai pricipai
0:04:15
-
80.
Pomodoro metodas: kritika
0:04:56
-
81.
Pomodoro metodas: praktiniai patarimai
0:05:50
-
82.
Strategijos reziume
0:01:03
-
83.
3 strategija: minučių skaičiavimas
0:00:10
-
84.
Kaip praeina diena: asmeninė dienos anatomija
0:02:06
-
85.
Dienos nuotrauka: metodas skirtas suprasti savo dieną ir laiko panaudojimo įpročius
0:05:23
-
86.
Kai kiekviena mintuė skaitosi: kas nutinka tada?
0:03:47
-
87.
Asmeninio eksperimento istorija
0:06:07
-
88.
Strategijos reziume
0:01:55
-
89.
4 strategija: užduočių valdymo sistema
0:01:54
-
90.
Sprendimas: užduočių srauto valdymo sistema
0:02:57
-
91.
Greitas AT-reagavimas: blogiausias įprotis
0:01:48
-
92.
Pagrindiniai užduočių srauto valdymo principai
0:01:46
-
93.
Pagrindinai užduočių sistemos naudojimo etapai
0:05:09
-
94.
Praktiniai užduočių srauto valdymo sistemos naudojimo patarimai
0:01:43
-
95.
Pagrindiniai darbų sąrašai, kuriuos galite naudoti
0:06:17
-
96.
Kaip naudoti
0:02:29
-
97.
Strategijos reziume
0:01:33
-
98.
Mokymo santrauka
0:04:10
-
99.
2 MODULIS: 1 dalis
0:00:10
-
100.
Ugdymo sėkmė – komandos formavimas
0:34:28
-
101.
2 MODULIS: 2 dalis
0:00:10
-
102.
Vadovo įtaka komandos efektyvumui: ką ir kaip treniruoti?
0:47:28
-
103.
2 MODULIS: 3 dalis
0:00:10
-
104.
Kaip įkvėpti save ir kitus darbui?
0:01:56
-
105.
Įžanga
0:02:36
-
106.
AR TIKRAI PRASMINGAI GYVENU IR DIRBU
0:10:48
-
107.
KĄ REIKIA ŽINOTI APIE DARBĄ SU ĮKVĖPIMU?
0:09:02
-
108.
GREITI BŪDAI PAKELTI MOTYVACIJĄ
0:00:10
-
109.
Pasiruošimas darbui
0:17:40
-
110.
Mano veiksmai
0:11:56
-
111.
Komandos veiksmai
0:24:10
-
112.
KAIP GREITAI ATSIGAUTI PO STRESO?
0:15:01
-
113.
ĮKVĖPIMAS GYVENIMUI
0:04:41
-
114.
Mokymo santrauka
0:08:56
-
115.
2 MODULIS: 4 dalis
0:00:10
-
116.
Vadovo empatijos ir emocinių poreikių užtikrinimo galia,kuriant saugią aplinką mokykloje
0:34:26
-
117.
2 MODULIS: 5 dalis
0:00:10
-
118.
Įtaka ir manipuliacijos tarpasmeniniuose tarnybiniuose santykiuose
0:01:14
-
119.
Įžanga
0:01:33
-
120.
Įtaka bendravime
0:00:10
-
121.
Kodėl vieni žmonės yra įtakingi, o kiti ne
0:04:38
-
122.
Įtakos ir charizmos sąsajos
0:04:43
-
123.
Įtakos priemonių arsenalas
0:11:03
-
124.
Kaip aš kasdienineje veikloje susiduriu su manipuliacijomis
0:02:47
-
125.
Pasipriešinimo manipuliacijai strategijos ir technikos
0:00:10
-
126.
Tiesioginis amortizavimas su papildančiu prisiderinimu
0:02:00
-
127.
Tiesioginis amortizavimas su užslėptuoju prisiderinimu
0:02:41
-
128.
Atidėtas amortizavimas
0:00:40
-
129.
Kontramanipuliavimas
0:00:09
-
130.
Anglų profesorius
0:00:46
-
131.
Strateginis priėjimas
0:05:18
-
132.
Konkretizavimas
0:01:40
-
133.
Savo emocijų verbalizavimas
0:03:09
-
134.
Partnerio emocijų verbalizavimas
0:01:40
-
135.
Metaforinis verbalizavimas
0:01:05
-
136.
Įsižeidimo kupavimas
0:07:34
-
137.
Dėkingumas už bjaurumą
0:02:30
-
138.
Grojanti plokštelė
0:06:49
-
139.
Miglos pūtimas
0:07:34
-
140.
Konstruktyvus ultimatumas
0:03:32
-
141.
PRAKTINĖ UŽDUOTIS. Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas?
0:00:07
-
142.
Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas?
0:03:43
-
143.
Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas? Užduoties aptarimas.
0:06:42
-
144.
Tarnybinio bendravimo ypatumai
0:00:10
-
145.
Įtaka pedagoginėje veikloje
0:16:26
-
146.
Kaip pagerinti savo daromą įtaką
0:05:05
-
147.
Asertyvūs bendravimas
0:05:02
-
148.
Manipuliacijos tarpasmeniniuose santykiuose
0:00:10
-
149.
Kas yra psichologinė manipuliacija?
0:10:57
-
150.
Manipuliavimo psichologinis mechanizmas
0:07:15
-
151.
Manipuliavimo variantai
0:10:55
-
152.
Kaip atpažinti klientų, bendradarbių, partnerių manipuliacijas.
0:04:01
-
153.
Psichologinė klausa
0:03:43
-
154.
PRAKTINĖ UŽDUOTIS. Kaip pagerinti savo daromą įtaką.
0:00:07
-
155.
Kaip pagerinti savo daromą įtaką – praktinės užduoties pristatymas
0:01:08
-
156.
Kaip pagerinti savo daromą įtaką – praktinės užduoties aptarimas
0:02:59
-
157.
Mokymo santrauka
0:03:11
-
158.
2 MODULIS: 6 dalis
0:00:10
-
159.
Profesinių santykių konsultavimas - supervizija. Ar sugebame kurti organizacinę kultūrą kurios norime?
0:25:31
-
160.
2 MODULIS: 7 dalis
0:00:10
-
161.
Kaip dirbti su sudėtingomis asmenybėmis?
0:28:44
-
162.
2 MODULIS: 8 dalis
0:00:10
-
163.
Koučingas ugdymo įstaigoje - būdas didinti sąmoningumą
0:33:07
-
164.
2 MODULIS: 9 dalis
0:00:10
-
165.
Pedagogų motyvacija ir įsitraukimas
0:30:49
-
166.
3 MODULIS: 1 dalis
0:00:10
-
167.
Kur link? Geros mokyklos pažangos naratyvas
0:44:00
-
168.
3 MODULIS: 2 dalis
0:00:10
-
169.
Mokyklos strategija: prioritetų pasirinkimo laisvė ir atsakomybė
0:29:24
-
170.
3 MODULIS: 3 dalis
0:00:10
-
171.
Dialoginis santykis mokykloje
0:29:52
-
172.
3 MODULIS: 4 dalis
0:00:10
-
173.
Socialinės medijos komunikacijos ir Jūsų mokykla: (ne)suderinama?
0:27:49
-
174.
3 MODULIS: 5 dalis
0:00:10
-
175.
Mokinys, mokytojas, bendruomenė. Psichologinio klimato gerinimas, streso ir konfliktų įveika
0:43:55
-
176.
3 MODULIS: 6 dalis
0:00:10
-
177.
Kartų dialogas ugdymo procese (Pateikiama "Neformaliojo švietimo poreikio ir vertinimo" tyrimo rezultatų nuoroda)
0:35:19
-
178.
3 MODULIS: 7 dalis
0:00:10
-
179.
Draugystė už mokyklos sienų – kaip verslas, bendruomenė, tėvai gali mums padėti?
0:31:45
-
180.
3 MODULIS: 8 dalis
0:00:10
-
181.
Kaip sukurti mokyklos sėkmės istoriją?
0:26:23
-
182.
3 MODULIS: 9 dalis
0:00:10
-
183.
Partnerinių ryšių su išore palaikymas: kaip padaryti, kad mokykla išsiskirtų?
0:20:15
-
184.
3 MODULIS: 10 dalis
0:00:10
-
185.
Suinteresuotų šalių valdymas. Praktinis aspektas
0:27:06
-
186.
3 MODULIS: 11 dalis
0:00:10
-
187.
Tėvai mokyklos bendruomenėje
0:33:27
-
188.
3 MODULIS: 12 dalis
0:00:10
-
189.
Vienas + vienas = trys?
0:19:38
-
190.
3 MODULIS: 13 dalis
0:00:10
-
191.
Diskriminacijos problema švietimo ir mokslo srityje: reglamentavimas, charakteringi skundai, statistika, pavyzdžiai
0:17:59
-
192.
Testas (20 klausimų)