Vaikų adaptacija darželyje - kaip padėti vaikams?

  • 1.
    Įžanga
    0:02:41
  • 2.
    Psichologinė mokymo dalis
    0:02:18
  • 3.
    Apie mus
    0:01:00
  • 4.
    ADAPTACIJOS PROCESAS
    0:01:33
  • 5.
    A. H. Maslow poreikių hierarchijos koncepcija
    0:02:45
  • 6.
    Adaptacija ugdymo įstaigoje
    0:03:09
  • 7.
    Vaiko adaptacijos ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje procesas (pagal J.Brown)
    0:03:14
  • 8.
    KLAUSIMAI, Į KURIUOS NORISI TURĖTI ATSAKYMĄ
    0:03:30
  • 9.
    ADAPTACIJOS FAZĖS (pagal Boller 2012), kurios palengvina vaiko adaptaciją grupėje
    0:00:59
  • 10.
    IKI ATVYKIMO Į DARŽELĮ: TĖVŲ PARUOŠIMAS
    0:01:55
  • 11.
    Ruošimasis mokymosi įstaigai
    0:01:19
  • 12.
    Svarbiausia pasiruošimo darželiui dalis
    0:01:11
  • 13.
    AUKLĖTOJO INDĖLIS Į ADAPTACIJĄ – NORMALIZUOTI adaptacijos metu vykstančius dalykus
    0:01:41
  • 14.
    TĖVAMS KYLANTYS KLAUSIMAI, VAIKUI PRADĖJUS LANKYTI UGDYMO ĮSTAIGAS
    0:02:46
  • 15.
    TĖVŲ IŠGYVENIMAI, VAIKĄ IŠLEIDŽIANT Į DARŽELĮ
    0:04:32
  • 16.
    KĄ TURIME ŽINOTI APIE NERIMĄ?
    0:02:09
  • 17.
    Kaip suprasti nerimastingas mamas?
    0:03:19
  • 18.
    VAIKO ATSISKYRIMO NUO TĖVŲ PROCESAS
    0:01:07
  • 19.
    Kodėl vaikas, pradėjęs lankyti darželį...
    0:00:39
  • 20.
    PRIERAIŠUMO TIPAI
    0:03:11
  • 21.
    Į grupę ateina vaikas su saugaus tipo prisirišimu
    0:00:52
  • 22.
    Kai į grupę ateina vaikas su nesaugiu vengimo tipo prieraišumu...
    0:01:18
  • 23.
    Kai į grupę ateina vaikas su nesaugiu ambivalentiško tipo prieraišumu...
    0:01:37
  • 24.
    Kai į grupę ateina vaikas su nesaugiu dezorganizuoto tipo prieraišumu...
    0:02:39
  • 25.
    AUKLĖTOJO SAVIJAUTA, PRADĖJUS NAUJUS MOKSLO METUS
    0:01:29
  • 26.
    Kaip auklėtojui įveikti stresines situacijas?
    0:01:43
  • 27.
    KUO DAUGIAU TURĖSIME ĮVAIRIŲ „ĮRANKIŲ“, KAIP IŠKĘSTI STRESINES APLINKYBES, TUO BUS MUMS LENGVIAU: „TIRP“
    0:01:02
  • 28.
    Temperatūra
    0:02:05
  • 29.
    Intensyvus pajudėjimas
    0:01:36
  • 30.
    Ritmiškas kvėpavimas
    0:00:44
  • 31.
    Progresuojanti raumenų relaksacija
    0:01:17
  • 32.
    Gali prireikti specialisto pagalbos, jei...
    0:02:09
  • 33.
    Praktinė mokymo dalis
    0:02:15
  • 34.
    Labai svarbu tinkama informacija, kai sutinkami nauji tėveliai
    0:03:23
  • 35.
    Kas turėtų būti padaryta iki atvedant vaiką į darželį?
    0:05:28
  • 36.
    Kas labai palengvintų adaptaciją?
    0:05:10
  • 37.
    Susitarimai su tėvais
    0:03:07
  • 38.
    Problemų sprendimas
    0:02:08
  • 39.
    Bendravimo ypatumai
    0:05:29
  • 40.
    Apie save – mokytojo savijauta ir savipagalba
    0:04:30
  • 41.
    Ko nerimaujama, bijoma ir liūdima?
    0:05:03
  • 42.
    Kas apsunkina adaptacinį laikotarpį?
    0:01:16
  • 43.
    Kas apsunkina?
    0:00:20
  • 44.
    Sunkumai, su kuriais susiduriama
    0:02:18
  • 45.
    Kiek laiko vyksta adaptacija?
    0:02:21
  • 46.
    Vaiko adaptacijos darželyje procesas vyksta keliais etapais
    0:00:39
  • 47.
    Prieraišumo sindromas – svarbus emocinis ryšys
    0:00:16
  • 48.
    Apie vaiką. Kaip išgyventi darželyje?
    0:01:08
  • 49.
    Sėkmingo prisitaikymo taisyklės
    0:00:58
  • 50.
    Prisitaikymo laikotarpiai pagal amžius
    0:03:06
  • 51.
    Apie mus
    0:01:32
  • 52.
    Kaip nesudegti?
    0:00:43
  • 53.
    Žinokite pačios sau
    0:01:12
  • 54.
    Klausimų - atsakymų sesija
    0:11:30
  • 55.
    Testas (5 klausimų)

Priskirti

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Adaptacinio periodo darželyje sunkumai ir jų įveikimo metodai", kuri parengta bendradarbiaujant su VšĮ Trakų švietimo centras, dalis. Dalyviai gaus akredituotus 10 val. kvalifikacijos kėlimo pažymėjimus.

Artėjant rugsėjo pirmajai ne tik džiugiai rengiamės sutikti naujus ugdytinius. Ne mažiau svarbūs ir opūs klausimai: kokie vaikai ateis? Kaip seksis užmegzti kontaktą su jais bei jų tėvais? Ką kalbėti su tėveliais pirmojo susirinkimo metu, ko prašyti ir kaip pakviesti bendradarbiauti siekiant kuo lengvesnės vaiko adaptacijos grupėje?

Mokymai skirti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams bei visiems, susiduriantiems su vaikų adaptacijos, bendradarbiavimo su tėvais bei lyderystės grupėje sunkumais.

Mokymus veda didelę patirtį turinčios lektorės – psichologė Rūta Misiulienė bei ikimokyklinio ugdymo pedagogė-praktikė Vilė Černiuvienė.

Mokymo metu lektorės aptars tris pagrindines temas:

  • adaptacijos procesas: kas tai, kiek trunka, kokia normali adaptacijos eiga ir kada vertėtų suklusti; tėvų išgyvenimai, vaikui pradėjus lankyti ikimokyklinio ugdymo įstaigą: nerimas ir baimė, liūdesys ir tuštuma; nerimastingi tėvai; lektorė Vilė Černiuvienė pasidalins praktiniais patarimais ir pasidalins lankstinuko pavyzdžiu, kurį galėsite naudoti  pasidalinant su tėveliais ir siekiant bendradarbiauti;
  •  prieraišumo psichologija: vaiko atsiskyrimo nuo tėvų procesas. Praktiniai aspektai, kaip auklėtoja gali padėti vaikui grupėje išgyventi adaptacinį laikotarpį;
  •  auklėtojo savijauta ir savipagalba: kaip pasirengti psicholigiškai prieš pradedant naujus mokslo metus? Psichologės Rūtos Misiulienės patarimai bei ikimokyklinio ugdymo mokytojos Vilės Černiuvienės, kaip mokytojos, patirtis, kas padeda auklėtojui sunkiu metu.

Vertinimų komentarai

Agne
Ačiū

Vaida

Rimantė
Viskas puiku. Tik norėjosi pavyzdžių iš praktikos, kokios veiklos, žaidimai padeda vaikams nurimti.

Asta
Iformacija aiški, išsami. Ačiū.

Jolita
Ačiū buvo įdomu ir naudinga :)

10 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Klausimai lektoriui
(4.80/5 Balsai)

Komentarai
5
Peržiūros
434

Rūta Misiulienė

ruta misiuliene

Lektorė

Psichologė, konsultantė

Mokymai
9

Vilė Černiuvienė

vile cerniuviene

Lektorė

Ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja, lektorė.

Mokymai
48

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.