Vaikų ir paauglių elgesio sutrikimai: kodėl jų atsiranda, kaip bendrauti su šių sutrikimų turinčiais vaikais ir kuo gali padėti pedagogas

  • 1.
    Anonsas
    0:00:40
  • 2.
    Įžanga
    0:00:27
  • 3.
    Vaikų psichikos, emocijų ir elgesio sutrikimai
    0:06:34
  • 4.
    Netinkamai gali elgtis ir vaikai, kurie...
    0:02:31
  • 5.
    Prieraišumo teorija
    0:00:14
  • 6.
    Kodėl pedagogams svarbu žinoti apie prieraišumo teoriją?
    0:00:28
  • 7.
    Prieraišumo teorijos sukūrimo istorija
    0:02:56
  • 8.
    Kaip formuojasi prieraišumas
    0:03:29
  • 9.
    Prieraišumo tipai
    0:00:44
  • 10.
    Saugus ryšys
    0:01:13
  • 11.
    Nesaugus ryšys
    0:03:14
  • 12.
    Saugaus ryšio svarba
    0:03:02
  • 13.
    Prie ko prisideda nausaugus ryšys
    0:03:27
  • 14.
    Suaugusiųjų prieraišumo tipai
    0:02:29
  • 15.
    Elgesio sutrikimai
    0:14:31
  • 16.
    Prieštaraujančio neklusnumo sutrikimas
    0:04:21
  • 17.
    Emocijų sutrikimas
    0:01:21
  • 18.
    Nesocializuotas ir Socializuotas elgesio sutrikimai
    0:03:05
  • 19.
    Elgesio sutrikimų pasekmės
    0:06:30
  • 20.
    Elgesio sutrikimų priežastys
    0:00:14
  • 21.
    Organiniai veiksniai
    0:08:43
  • 22.
    Asmenybiniai veiksniai
    0:05:15
  • 23.
    Tarpasmeniniai veiksniai
    0:08:38
  • 24.
    Santykių su bendraamžiais įtaka
    0:03:52
  • 25.
    Socialiniai veiksniai
    0:03:11
  • 26.
    Apsauginiai veiksniai
    0:08:23
  • 27.
    Vidiniai vaiko su elgesio sutrikimais išgyvenimai
    0:00:14
  • 28.
    Kaip jaustųsi kiekvienas iš mūsų...
    0:04:25
  • 29.
    Vaiko su elgesio sutrikimais gyvenimo istorija
    0:03:09
  • 30.
    Ankstyvosios vaikų su elgesio sutrikimais schemos
    0:00:14
  • 31.
    Buvimo paliktam/nestabilumo
    0:02:32
  • 32.
    Nepasitikėjimo/išnaudojimo
    0:00:56
  • 33.
    Emocinės deprivacijos
    0:02:07
  • 34.
    Defektyvumo/gėdos
    0:01:42
  • 35.
    Socialinės izoliacijos/susvetimėjimo
    0:01:01
  • 36.
    Nesėkmės
    0:00:45
  • 37.
    Grandioziškumo/nusipelnymo
    0:02:19
  • 38.
    Nepakankamos savikontrolės/savidisciplinos
    0:00:50
  • 39.
    Kaip išvengti elgesio sutrikimų
    0:08:13
  • 40.
    Kaip padėti vaikams su elgesio sutrikimais
    0:22:33
  • 41.
    Knygų ir filmų rekomendacijos
    0:02:59
  • 42.
    Įkvepianti istorija
    0:05:22
  • 43.
    Mokymo santrauka
    0:00:47
  • 44.
    Testas (5 klausimų)

Priskirti mokymą

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Vaikai, turintys elgesio sutrikimų – iššūkis kiekvienam iš specialistų, kurie su jais dirba. Pikti, neklusnūs, įžūlūs, besityčiojantys iš kitų, besikeikiantys ir, atrodytų, nieko nebijantys – tokius galime šiuos vaikus pamatyti, vos tik su jais susidūrę. Tačiau po šiurkščiais „spygliais“ visada glūdi kažkuriuo savo gyvenimo etapu įskaudintas, paliktas ir nesuprastas vaikas, kurio meilės ir dėmesio poreikis virto tokiu sudėtingu ir provokuojančiu elgesiu.

Kaip „sunkiame“ paauglyje pamatyti tokį nuskriaustą vaiką? Kaip prie jo prieiti, nepaisant jo keiksmų ir neretai – šiurkštaus atstūmimo? Ar išvis tai įmanoma? Ką gali pedagogas ir ar realu padėti tokiam vaikui, jeigu esate „vieni karo lauke“?

Kam skirtas mokymas?

Mokymas skirtas pedagogams, dirbantiems su įvairaus amžiaus vaikais, norintiems daugiau sužinoti apie tai, kas dedasi vaiko ar paauglio, turinčio elgesio sutrikimų, viduje, kodėl jis reaguoja vienaip ar kitaip, kaip rasti su juo ryšį ir kaip būtų galima jam padėti


Mokymo metu sužinosite:

  • Kodėl vaikai gali elgtis netinkamai, ar tai susiję su jų „prastais genais“, ar gali būti svarbu ir tai, ką vaikas patiria savo gyvenime;
  • Apie ką pasakoja prieraišumo teorija, kokia yra ryšio įtaka vaiko bendravimui su aplinkiniais ir kuo gali padėti pedagogai, jei vaikas pasaulyje jaučiasi nesaugiai;
  • Kodėl svarbu padėti vaikams kuo anksčiau, nelaukiant, kol netinkamas elgesys „susitvarkys savaime“ arba stiprės;
  • Kaip atpažįstame elgesio sutrikimus, kokia jų įvairovė;
  • Elgesio sutrikimų formavimosi priežastys;
  • Kas gali padėti vaikui užaugti geru žmogumi, nepaisant jo sunkios gyvenimo pradžios;
  • Kaip viduje jaučiasi vaikai, kurie išoriškai atrodo tiesiog „blogi“;
  • Kas padėtų išvengti elgesio sutrikimų atsiradimo;
  • Kaip būtų galima padėti vaikams ir paaugliams su elgesio sutrikimais;


Po mokymo gebėsite:

  • Geriau suprasti, kas dedasi vaikų ir paauglių su elgesio sutrikimais viduje, o tai labai svarbu, kad galėtumėte užmegzti su jais ugdantį ir keičiantį ryšį;
  • Padėti vaikams iš savo, pedagogo, pusės.

Vertinimų komentarai

Neringa

Danutė
Ačiū. Naudingi esminiai dalykai perteikti paprastai ir su įkvepiančiais pavyzdžiais.

Inga

Irena

JOLANTA
Ačiū

Ana

Anželika

Rita

Jurita

Giedrė

Edita

Alicija
Ačiū labai. Labai įdomi paskaita. Daug įdomios ir vertingos informacijos.

6 ak. val. + papildoma medžiaga + testai + klausimai lektoriui
(4.93/45 balsai)

KOMENTARAI
45
PERŽIŪROS
2227

Dalia Mickevičiūtė

dalia mickeviciute

LEKTORĖ

gydytoja psichoterapeutė, vaikų ir paauglių psichiatrė, dirbanti psichoterapinį darbą su suaugusiaisiais, vaikais ir paaugliais, konsultuojanti tėvus įvairiais bendravimo su vaikais klausimais.

Mokymai
3

Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

lietuvos vaiku ir jaunimo centras
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras – valstybės biudžetinė, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikianti švietimo įstaiga.