Vaikų kalbos sutrikimai – kaip juos įveikti? | Pedagogas.lt

Vaikų kalbos sutrikimai – kaip juos įveikti?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/25

00:00:59

Turinys

2/25

00:02:39

Kam reikia logopedo?

3/25

00:01:09

Priežastys, sąlygojančios kalbos garso tarimo iškraipymus

4/25

00:03:00

Natūrali vaikų kalbos raida

5/25

00:02:18

Kas atsitinka, kai vėluoja kalbos raida

6/25

00:02:13

Vaikų kalba, atmetus buitinį bendravimą, buvo ugdoma žaidimais

7/25

00:03:02

Pratimai paruošiantys garsų tarimui artikuliacinį aparatą

8/25

00:09:42

Kuo skiriasi kietieji ir minkštieji garsai?

9/25

00:03:12

Duslieji ir skardieji priebalsiai

10/25

00:01:52

Garsų Š, Ž paruošiamasis darbas

11/25

00:04:03

Garsų S, Z paruošiamasis darbas

12/25

00:02:28

Garsų K, G paruošiamasis darbas

13/25

00:02:45

Garso L paruošiamasis darbas

14/25

00:02:40

Garso R paruošiamasis darbas

15/25

00:04:40

Klausimų - atsakymų sesija

16/25

00:09:00

Kaip įtraukti nekalbantį vaiką į grupės veiklą

17/25

00:02:52

Kalbos supratimą gerinančios užduotys

18/25

00:03:17

Fonetinė grafika

19/25

00:03:44

Vienodų skiemenų eilės išraiška

20/25

00:07:52

Pasyvi fonetinė grafika

21/25

00:11:28

Judrieji žaidimai

22/25

00:03:31

Klausimų - atsakymų sesija

23/25

00:10:05

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

24/25

Pažymėjimas

25/25

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui

Informacija

Šio mokymo tikslas – supažindinti pedagogus bei specialiuosius pedagogus, mokytojų padėjėjus su ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbiniais sunkumais ir sutrikimais, su kuriais susiduria vaikai, pristatyti metodus bei būdus, kaip šiuos sunkumus įveikti. Į kainą įskaičiuotas mokymo įrašas.

Nekalbantys, švepluojantys bei kitų kalbos sunkumų ar sutrikimų turintys vaikai – ikimokyklinio amžiaus ugdytojų kasdienybė. Pedagogai pastebi didžiulį poreikį lavinti vaikų kalbinius gebėjimus, tačiau rasti įdomių ir, svarbiausia, vaikams naudingų bei pasiteisinusių kalbinius įgūdžius lavinančių veiklų nėra lengva. 


Seminaro metu sužinosite:

  • apie vaikų kalbos sutrikimus;
  • kaip įtraukti į ugdymo procesą nekalbančius vaikus;
  • kaip lavinti vaikų kalbinius gebėjimus dirbant darželio grupėje; 
  • kaip darbe taikyti specifinius kalbos lavinimo būdus.
Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Kalbėjimo, rašymo ir skaitymo gebėjimų ugdymas ikimokykliniame ir priešmokykliniame amžiuje (40 val.)“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 8 val. KT pažymėjimus.

Lektoriai

Eglutė Šliauterienė

Eglutė Šliauterienė

logoterapeutė, socialinių mokslų magistrė

Atsiliepimai