Vaikų pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose | Pedagogas.lt

Vaikų pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Vaikų pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje

1/4

00:04:01

Vaikų pasiekimų vertinimas

00:00:39

Kas yra vaikų vertinimas?

00:01:56

Vaikų vertinimo formos

00:01:48

Vertinimo svarba

00:03:51

Vaikų pasiekimų vertinimo reikalavimai

00:00:22

Kuo remiantis vertinami vaikai?

00:03:26

Vaikų vertinimo pagrindiniai aspektai

00:07:26

Iškylantys keblumai vertinant vaikus

00:01:56

Vaikų įsivertinimas

00:02:59

Kas yra vaikų įsivertinimas?

00:03:25

Įsivertinimo svarba

00:01:23

Vaikų įsivertinimo formos ir būdai

00:01:30

Vaikai gali įsivertinti savo veiklas tokiais būdais

00:02:03

Vaikų įsivertinimo nauda

00:05:29

Pasirengimas vaikų vertinimui

00:00:21

Susipažinimas su vertinimo formomis

00:01:22

Nepaisant to, kokia yra vertinimo forma, įstaigos remiasi:

00:01:29

Vaiko pasiekimų išskyrimas

00:00:43

Laikas vaikų stebėjimui

00:01:17

Vaikų vertinimų pildymas

00:02:59

Vaikų vertinimo pavyzdys

00:07:16

Vertiname vaiką

00:00:50

Vaikų stebėjimas kasdienėje veikloje

00:02:24

Vaikų stebėjimas pedagogo inicijuotoje veikloje

00:02:23

Individualus darbas su vaiku ir jo vertinimas

00:02:09

Duomenų ir pastabų užfiksavimas

00:00:46

Pokalbis su vaiku

00:00:34

Pokalbis su vaiko tėvais arba darželio administracija (esant poreikiui)

00:01:44

Klausimų atsakymų sesija

00:08:53

Vaikų pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo kriterijai

2/4

00:02:19

Vertinimas darželyje

00:02:40

Kokie yra vertinimo kriterijų minusai?

00:02:26

Vertinimo kriterijų pliusai

00:01:42

Kaip įvertinti vaiko pažangą?

00:08:56

Kas svarbiausia vertinant?

00:02:27

Priešmokyklinis ugdymas

00:03:31

Kas svarbiausia?

00:00:59

Praktiniai vaikų vertinimo pavyzdžiai

00:00:51

Kasdieninio gyvenimo įgūdžiai

00:02:46

Mandagumas- viena iš vertybių, kurias ugdome drauge su tėvais

00:02:28

Fizinis aktyvumas (1 dalis)

00:05:27

Sveika gyvensena

00:01:46

Fizinio aktyvumo vertinimas

00:03:21

Fizinis aktyvumas (2 dalis)

00:03:01

Emocijų suvokimas ir raiška

00:04:23

Savireguliacija ir savikontrolė

00:08:20

Savivoka ir savigarba

00:04:35

Santykiai su suaugusiais

00:02:56

Santykiai su bendraamžiais

00:03:33

Sakytinė kalba

00:06:22

Rašytinė kalba

00:05:33

Aplinkos pažinimas

00:07:36

Skaičiavimas ir matavimas

00:04:33

Meninė raiška

00:03:38

Estetinis suvokimas

00:03:00

Iniciatyvumas ir atkaklumas

00:02:51

Tyrinėjimas

00:01:49

Problemų sprendimas

00:03:54

Kūrybiškumas

00:03:19

Mokėjimas mokytis

00:03:19

Klausimų atsakymų sesija

00:10:08

Testas

3/4

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

4/4

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Vertinimas, individualizavimas, diferencijavimas ir savivaldus mokymasis ikimokykliniame ugdyme“ 1 modulis. Šį seminarą sudaro video medžiaga ir savarnakiško darbo užduotys - iš viso  13 valandų.


Keičiasi vaikų kartos ir jų charakterių ypatumai, mokymo(si) būdai bei metodai, taip pat – švietimo įstaigų orientacija ir požiūris į vaiką. Šiandien vertinami nebe visos grupės, bet kiekvieno vaiko asmeniniai gabumai ir pasiekimai, lyginant ugdytinį ne su bendraamžiais, o su pačiu savimi, vertinant asmeninę pažangą. Tik ar visi mokame tai daryti tinkamai, suprasdami, ką ir į ką atsižvelgdami vertiname? Juk ir tėvai mūsų klausia, kodėl vaikas vertinamas taip, o ne kitaip.

Tad mokymų metu bus suteikta teorinių bei praktinių žinių, kaip vertinti skirtingas vaikų pasiekimų sritis. Šie praktiniai mokymai – tai pagalba pedagogams įgyti praktinių įgūdžių, reikalingų kokybiškam vaikų vertinimui, sėkmingam vaikų įsivertinimo taikymui. 

Praktiniai mokymai susideda iš dviejų dalių: teorinės, skirtos suprasti vaikų vertinimo svarbą teoriniu aspektu, bei praktinės, kurioje bus pateikiami praktiniai pavyzdžiai, pristatomos metodinės priemonės, žaidimai bei veiklos, skirtos skirtingoms amžiaus grupėms - nuo lopšelio iki priešmokyklinukų, vertinti skirtingoms vaikų pasiekimų sritims. 

Šių mokymų tikslas:


-  Supažindinti, kas yra vaikų vertinimas ir kokia jo svarba;
-  Suteikti teorinių bei praktinių žinių, kaip vertinti skirtingas vaikų pasiekimų sritis;
- Padėti įgyti praktinių įgūdžių, padedančių atlikti kokybišką vaikų vertinimą bei taikyti vaikų įsivertinimą.

Mokymų sudedamosios dalys ir temos:


1)  Vaikų pasiekimų vertinimas
2)  Vaikų pasiekimų vertinimo reikalavimai
3)  Vaikų įsivertinimas  
4)  Pasirengimas vaikų vertinimui
5)  Vertiname vaiką
6)  Vaikų vertinimas pagal pasiekimų sritis

 

Jūsų taip pat laukia DOVANA - vaikų pasiekimų vertinimo formos KIEKVIENAI PASIEKIMŲ SRIČIAI!

Lektoriai

Dovilė Leknickienė

Dovilė Leknickienė

Pedagogas.lt lektorė, ikimokyklinio ugdymo pedagogė praktikė.

Vilė Černiuvienė

Vilė Černiuvienė

Ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja, lektorė.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys

Atsiliepimai