Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS. VAIKŲ PASIEKIMŲ VERTINIMAS IR ĮSIVERTINIMAS IKIMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGOJE
1/17
00:04:01
Vaikų pasiekimų vertinimas
00:00:39
Kas yra vaikų vertinimas?
00:01:56
Vaikų vertinimo formos
00:01:48
Vertinimo svarba
00:03:51
Vaikų pasiekimų vertinimo reikalavimai
00:00:22
Kuo remiantis vertinami vaikai?
00:03:26
Vaikų vertinimo pagrindiniai aspektai
00:07:26
Iškylantys keblumai vertinant vaikus
00:01:56
Vaikų įsivertinimas
00:02:59
Kas yra vaikų įsivertinimas?
00:03:25
Įsivertinimo svarba
00:01:23
Vaikų įsivertinimo formos ir būdai
00:01:30
Vaikai gali įsivertinti savo veiklas tokiais būdais
00:02:03
Vaikų įsivertinimo nauda
00:05:29
Pasirengimas vaikų vertinimui
00:00:21
Susipažinimas su vertinimo formomis
00:01:22
Nepaisant to, kokia yra vertinimo forma, įstaigos remiasi:
00:01:29
Vaiko pasiekimų išskyrimas
00:00:43
Laikas vaikų stebėjimui
00:01:17
Vaikų vertinimų pildymas
00:02:59
Vaikų vertinimo pavyzdys
00:07:16
Vertiname vaiką
00:00:50
Vaikų stebėjimas kasdienėje veikloje
00:02:24
Vaikų stebėjimas pedagogo inicijuotoje veikloje
00:02:23
Individualus darbas su vaiku ir jo vertinimas
00:02:09
Duomenų ir pastabų užfiksavimas
00:00:46
Pokalbis su vaiku
00:00:34
Pokalbis su vaiko tėvais arba darželio administracija (esant poreikiui)
00:01:44
Klausimų atsakymų sesija
00:08:53
Vaikų pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
2/17
00:02:19
Vertinimas darželyje
00:02:40
Kokie yra vertinimo kriterijų minusai?
00:02:26
Vertinimo kriterijų pliusai
00:01:42
Kaip įvertinti vaiko pažangą?
00:08:56
Kas svarbiausia vertinant?
00:02:27
Priešmokyklinis ugdymas
00:03:31
Kas svarbiausia?
00:00:59
Praktiniai vaikų vertinimo pavyzdžiai
00:00:51
Kasdieninio gyvenimo įgūdžiai
00:02:46
Mandagumas- viena iš vertybių, kurias ugdome drauge su tėvais
00:02:28
Fizinis aktyvumas (1 dalis)
00:05:27
Sveika gyvensena
00:01:46
Fizinio aktyvumo vertinimas
00:03:21
Fizinis aktyvumas (2 dalis)
00:03:01
Emocijų suvokimas ir raiška
00:04:23
Savireguliacija ir savikontrolė
00:08:20
Savivoka ir savigarba
00:04:35
Santykiai su suaugusiais
00:02:56
Santykiai su bendraamžiais
00:03:33
Sakytinė kalba
00:06:22
Rašytinė kalba
00:05:33
Aplinkos pažinimas
00:07:36
Skaičiavimas ir matavimas
00:04:33
Meninė raiška
00:03:38
Estetinis suvokimas
00:03:00
Iniciatyvumas ir atkaklumas
00:02:51
Tyrinėjimas
00:01:49
Problemų sprendimas
00:03:54
Kūrybiškumas
00:03:19
Mokėjimas mokytis
00:03:19
Klausimų atsakymų sesija
00:10:08
2 MODULIS. VEIKLŲ INDIVIDUALIZAVIMAS IR DIFERENCIJAVIMAS DARŽELYJE
3/17
00:01:41
Vaikų veiklų diferencijavimas
00:01:16
Kas yra veiklų diferencijavimas?
00:00:36
Kam reikalinga diferencijuoti veiklas?
00:01:25
Diferencijavimo taikymas
00:00:20
Diferencijavimo taikymas koreguojant ugdymo turinį
00:02:16
Diferencijavimo taikymas keičiant mokymo/-si metodus
00:01:18
Diferencijavimo taikymas taikant skirtingus vertinimo būdus
00:02:09
Diferencijuojamo ugdymo turinys
00:00:18
Ugdymo turinio sandara
00:02:28
Ugdymo turinio proceso tikslas
00:01:06
Reikalavimai kuriant diferencijuotą ugdymo turinį
00:06:31
Vaikų veiklų individualizavimas
00:00:10
Veiklų individualizavimas
00:00:43
Individualizavimo reikšmė
00:01:41
Individualizavimo funkcijos
00:03:12
Praktiniai ugdymo turinio diferencijavimo ir individualizavimo pavyzdžiai
00:00:24
Rašant ilgalaikį planą
00:00:42
Ilgalaikio plano pavyzdys
00:01:19
Rašant savaičių planus
00:02:47
Individualizavimo ir diferencijavimo pavyzdžiai su mažyliais
00:00:19
Darbas grupelėse diferencijuojant pagal gabumus - Eksperimentas
00:01:23
Darbas grupelėse diferencijuojant pagal gabumus - Skaičiuojame ir rūšiuojame
00:03:35
Vaikai kopijuoja mus suaugusius
00:01:38
Darbas grupelėse diferencijuojant pagal gabumus - Klijuojame atvirutes savarankiškai pasirenkant priemones
00:00:30
Darbas grupelėse diferencijuojant pagal gabumus - Mokomės pažinti emocijas
00:02:33
Individualaus darbo esmė
00:01:55
Savo priemonių paketas individualism darbui
00:02:06
Ta pati veikla su papildymu
00:01:10
Padeda vaikui geriau pamatyti savo sunkumus
00:01:37
Padeda mokytis naujų sąvokų
00:01:20
Gebėjimas kartoti, kurti, interpretuoti
00:02:48
Gerina savarankiškumo, kasdienio gyvenimo įgūdžius, socialinius gebėjimus
00:01:23
Įvertinti vaiko gebėjimus
00:03:36
Visko galima išmokti
00:04:19
Sunkumai kuriant individualizuotą ir diferencijuotą sistemą
00:10:21
Žaidimo valandėlė
00:03:46
Diferencijavimas ir individualizavimas vienu metu
00:02:24
Temų kartojimui
00:00:57
Smulkiajai motorikai
00:01:13
Fantazijai, kūrybiškumui ir naratyviam ugdymui
00:01:29
Meninė raiška, skaičiavimas, rišlioji kalba
00:01:24
Stambiajai motorikai lavinti ir atidumui ugdyti
00:00:39
Tas pats takas kita puse
00:02:02
Stambioji motorika, smulkioji motorika, skaičiavimas/matavimas arba kitaip
00:01:55
Individualią veiklą perdarome į grupinę
00:01:06
Kai priemonė universali
00:02:42
Individualus drabas/grupinė veikla
00:01:06
Miško priemonės veikloms
00:01:10
Laukia meškinas medaus
00:00:53
Individuali/grupinė veikla
00:01:03
Priemonė, kurią galima pasidaryti
00:01:31
Traukinukai veža viską
00:00:36
Varlių lapai
00:00:47
Mieliausia priemonė
00:00:54
Kai priemones iš nieko pasidaro vaikai
00:00:40
Priemonės, kurios lavina vaiką
00:00:53
Vaikas gamtoje
00:00:45
Atminkite
00:00:51
Klausimai - atsakymai
00:09:56
3 MOUDLIS. Savivaldaus ugdymo praktinis pritaikymas darželinukams
4/17
00:00:57
Ar žinojote?
00:04:52
Esminis dalykas, kurį dažnas pamiršta
00:04:34
SAVIVALDUS UGDYMAS – kas tai?
00:01:03
Savivaldus mokymas(is) neįmanomas be
00:02:27
Savivaldaus mokymosi reikšmė vaikui
00:05:30
Planas, kaip padėti vaikui išmokti mokytis
00:00:49
Darbelių sąrašas
00:00:51
Darbeliai, kuriuos vaikas turėtų gebėti pagal savo amžių: 2-3 metai
00:02:07
Darbeliai, kuriuos vaikas turėtų gebėti pagal savo amžių: 4-5 metai
00:02:06
Darbeliai, kuriuos vaikas turėtų gebėti pagal savo amžių: 6-7 metai
00:00:39
Darbelių lentelių pavyzdžiai
00:02:17
Darželyje leiskite vaikui turėti atsakomybių
00:01:52
Svarbu laikytis ritmo
00:03:23
Video dienotvarkės pavyzdys „kaip darželyje eina dienelė?“
00:01:50
Svarbiausia – atrasti laiko pokalbiams
00:01:41
Kūrybiškumo, žaidimo ir aplinkos svarba kuriant savivaldų ugdymą
5/17
00:01:36
„Savivaldus“ reikšmė – veiklus
00:01:00
„Savivaldus“ – savarankiškas
00:02:25
Ar reikia stebėti vaiką ir siūlyti veiklas?
00:03:24
Taigi kaip išmokyti vaiką veikti savivaldžiai, kad iš to būtų rezultatas?
00:01:42
Kokie ikimokyklinio ugdymo mokytojo tikslai?
00:00:25
Kai žaidimas – pirmoji mokykla
00:01:39
Kai kūrybiškumas – svarbiausias kriterijus
00:00:50
Palanki aplinka ir sąlygos
00:02:24
Praktiniai savivaldaus mokymo(si) pavyzdžiai
00:22:46
Svarbu tėvams, bet naudinga ir pedagogams
00:06:06
Klausimų - atsakymų sesija
00:25:19
4 MODULIS. Specialiųjų poreikių (elgesio-emocijų sutrikimų) koregavimas darželyje
6/17
00:02:29
Mūsų vaikai tiesiog skirtingi
7/17
00:00:36
Netinkamai besielgiantys vaikai
8/17
00:02:47
Pagalbininkas auklėtojui: SEP modelio pritaikymas darbe
9/17
00:02:37
Kodėl vaikai elgiasi netinkamai?
10/17
00:02:25
1. Kai vaiko tikslas – dėmesys
11/17
00:00:50
Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas - dėmesys
00:01:56
Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas
00:05:25
Kaip elgtis, kai vaikas siekia dėmesio?
00:04:02
Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia dėmesio?
00:02:08
Jei skyrus dėmesį, netinkamas vaiko elgesys nesibaigia?
00:00:38
2. Kai vaikas nori kontroliuoti
12/17
00:00:24
Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas - kontrolė
00:01:29
Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas
00:02:07
Kai vaiko tikslas - kontrolė
00:01:05
Vaiko reakcija į mokytojo netinkamo elgesio koregavimą
00:00:21
Kaip elgtis, kai vaikas siekia kontroliuoti?
00:03:49
Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia kontroliuoti?
00:01:33
3. Kai vaikas siekia išvengti
13/17
00:00:48
Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas - išvengti
00:01:13
Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas
00:01:20
Kai vaiko tikslas - išvengti
00:01:20
Vaiko reakcija į mokytojo netinkamo elgesio koregavimą
00:00:35
Kaip elgtis, kai vaikas siekia išvengti?
00:05:47
Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia išvengti?
00:01:15
4. Kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti
14/17
00:00:37
Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas – (netinkamu būdu) bendrauti
00:01:13
Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas
00:01:32
Kai vaiko tikslas – (netinkamu būdu) bendrauti
00:01:50
Kaip elgtis, kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti?
00:02:37
Situacija: Ką daryti, kai vaikas kandžiojasi?
00:05:35
Kaip elgtis, kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti?
00:01:43
Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti?
00:02:09
Klausimų - atsakymų sesija
15/17
00:14:55
Testas
16/17
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
17/17
Vertinimas, individualizavimas, diferencijavimas ir savivaldus mokymasis ikimokykliniame ugdyme
Bendra trukmė 8h 23m
Mokymų dalių viduje: 185
Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS. VAIKŲ PASIEKIMŲ VERTINIMAS IR ĮSIVERTINIMAS IKIMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGOJE
1/17
00:04:01
Vaikų pasiekimų vertinimas
00:00:39
Kas yra vaikų vertinimas?
00:01:56
Vaikų vertinimo formos
00:01:48
Vertinimo svarba
00:03:51
Vaikų pasiekimų vertinimo reikalavimai
00:00:22
Kuo remiantis vertinami vaikai?
00:03:26
Vaikų vertinimo pagrindiniai aspektai
00:07:26
Iškylantys keblumai vertinant vaikus
00:01:56
Vaikų įsivertinimas
00:02:59
Kas yra vaikų įsivertinimas?
00:03:25
Įsivertinimo svarba
00:01:23
Vaikų įsivertinimo formos ir būdai
00:01:30
Vaikai gali įsivertinti savo veiklas tokiais būdais
00:02:03
Vaikų įsivertinimo nauda
00:05:29
Pasirengimas vaikų vertinimui
00:00:21
Susipažinimas su vertinimo formomis
00:01:22
Nepaisant to, kokia yra vertinimo forma, įstaigos remiasi:
00:01:29
Vaiko pasiekimų išskyrimas
00:00:43
Laikas vaikų stebėjimui
00:01:17
Vaikų vertinimų pildymas
00:02:59
Vaikų vertinimo pavyzdys
00:07:16
Vertiname vaiką
00:00:50
Vaikų stebėjimas kasdienėje veikloje
00:02:24
Vaikų stebėjimas pedagogo inicijuotoje veikloje
00:02:23
Individualus darbas su vaiku ir jo vertinimas
00:02:09
Duomenų ir pastabų užfiksavimas
00:00:46
Pokalbis su vaiku
00:00:34
Pokalbis su vaiko tėvais arba darželio administracija (esant poreikiui)
00:01:44
Klausimų atsakymų sesija
00:08:53
Vaikų pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
2/17
00:02:19
Vertinimas darželyje
00:02:40
Kokie yra vertinimo kriterijų minusai?
00:02:26
Vertinimo kriterijų pliusai
00:01:42
Kaip įvertinti vaiko pažangą?
00:08:56
Kas svarbiausia vertinant?
00:02:27
Priešmokyklinis ugdymas
00:03:31
Kas svarbiausia?
00:00:59
Praktiniai vaikų vertinimo pavyzdžiai
00:00:51
Kasdieninio gyvenimo įgūdžiai
00:02:46
Mandagumas- viena iš vertybių, kurias ugdome drauge su tėvais
00:02:28
Fizinis aktyvumas (1 dalis)
00:05:27
Sveika gyvensena
00:01:46
Fizinio aktyvumo vertinimas
00:03:21
Fizinis aktyvumas (2 dalis)
00:03:01
Emocijų suvokimas ir raiška
00:04:23
Savireguliacija ir savikontrolė
00:08:20
Savivoka ir savigarba
00:04:35
Santykiai su suaugusiais
00:02:56
Santykiai su bendraamžiais
00:03:33
Sakytinė kalba
00:06:22
Rašytinė kalba
00:05:33
Aplinkos pažinimas
00:07:36
Skaičiavimas ir matavimas
00:04:33
Meninė raiška
00:03:38
Estetinis suvokimas
00:03:00
Iniciatyvumas ir atkaklumas
00:02:51
Tyrinėjimas
00:01:49
Problemų sprendimas
00:03:54
Kūrybiškumas
00:03:19
Mokėjimas mokytis
00:03:19
Klausimų atsakymų sesija
00:10:08
2 MODULIS. VEIKLŲ INDIVIDUALIZAVIMAS IR DIFERENCIJAVIMAS DARŽELYJE
3/17
00:01:41
Vaikų veiklų diferencijavimas
00:01:16
Kas yra veiklų diferencijavimas?
00:00:36
Kam reikalinga diferencijuoti veiklas?
00:01:25
Diferencijavimo taikymas
00:00:20
Diferencijavimo taikymas koreguojant ugdymo turinį
00:02:16
Diferencijavimo taikymas keičiant mokymo/-si metodus
00:01:18
Diferencijavimo taikymas taikant skirtingus vertinimo būdus
00:02:09
Diferencijuojamo ugdymo turinys
00:00:18
Ugdymo turinio sandara
00:02:28
Ugdymo turinio proceso tikslas
00:01:06
Reikalavimai kuriant diferencijuotą ugdymo turinį
00:06:31
Vaikų veiklų individualizavimas
00:00:10
Veiklų individualizavimas
00:00:43
Individualizavimo reikšmė
00:01:41
Individualizavimo funkcijos
00:03:12
Praktiniai ugdymo turinio diferencijavimo ir individualizavimo pavyzdžiai
00:00:24
Rašant ilgalaikį planą
00:00:42
Ilgalaikio plano pavyzdys
00:01:19
Rašant savaičių planus
00:02:47
Individualizavimo ir diferencijavimo pavyzdžiai su mažyliais
00:00:19
Darbas grupelėse diferencijuojant pagal gabumus - Eksperimentas
00:01:23
Darbas grupelėse diferencijuojant pagal gabumus - Skaičiuojame ir rūšiuojame
00:03:35
Vaikai kopijuoja mus suaugusius
00:01:38
Darbas grupelėse diferencijuojant pagal gabumus - Klijuojame atvirutes savarankiškai pasirenkant priemones
00:00:30
Darbas grupelėse diferencijuojant pagal gabumus - Mokomės pažinti emocijas
00:02:33
Individualaus darbo esmė
00:01:55
Savo priemonių paketas individualism darbui
00:02:06
Ta pati veikla su papildymu
00:01:10
Padeda vaikui geriau pamatyti savo sunkumus
00:01:37
Padeda mokytis naujų sąvokų
00:01:20
Gebėjimas kartoti, kurti, interpretuoti
00:02:48
Gerina savarankiškumo, kasdienio gyvenimo įgūdžius, socialinius gebėjimus
00:01:23
Įvertinti vaiko gebėjimus
00:03:36
Visko galima išmokti
00:04:19
Sunkumai kuriant individualizuotą ir diferencijuotą sistemą
00:10:21
Žaidimo valandėlė
00:03:46
Diferencijavimas ir individualizavimas vienu metu
00:02:24
Temų kartojimui
00:00:57
Smulkiajai motorikai
00:01:13
Fantazijai, kūrybiškumui ir naratyviam ugdymui
00:01:29
Meninė raiška, skaičiavimas, rišlioji kalba
00:01:24
Stambiajai motorikai lavinti ir atidumui ugdyti
00:00:39
Tas pats takas kita puse
00:02:02
Stambioji motorika, smulkioji motorika, skaičiavimas/matavimas arba kitaip
00:01:55
Individualią veiklą perdarome į grupinę
00:01:06
Kai priemonė universali
00:02:42
Individualus drabas/grupinė veikla
00:01:06
Miško priemonės veikloms
00:01:10
Laukia meškinas medaus
00:00:53
Individuali/grupinė veikla
00:01:03
Priemonė, kurią galima pasidaryti
00:01:31
Traukinukai veža viską
00:00:36
Varlių lapai
00:00:47
Mieliausia priemonė
00:00:54
Kai priemones iš nieko pasidaro vaikai
00:00:40
Priemonės, kurios lavina vaiką
00:00:53
Vaikas gamtoje
00:00:45
Atminkite
00:00:51
Klausimai - atsakymai
00:09:56
3 MOUDLIS. Savivaldaus ugdymo praktinis pritaikymas darželinukams
4/17
00:00:57
Ar žinojote?
00:04:52
Esminis dalykas, kurį dažnas pamiršta
00:04:34
SAVIVALDUS UGDYMAS – kas tai?
00:01:03
Savivaldus mokymas(is) neįmanomas be
00:02:27
Savivaldaus mokymosi reikšmė vaikui
00:05:30
Planas, kaip padėti vaikui išmokti mokytis
00:00:49
Darbelių sąrašas
00:00:51
Darbeliai, kuriuos vaikas turėtų gebėti pagal savo amžių: 2-3 metai
00:02:07
Darbeliai, kuriuos vaikas turėtų gebėti pagal savo amžių: 4-5 metai
00:02:06
Darbeliai, kuriuos vaikas turėtų gebėti pagal savo amžių: 6-7 metai
00:00:39
Darbelių lentelių pavyzdžiai
00:02:17
Darželyje leiskite vaikui turėti atsakomybių
00:01:52
Svarbu laikytis ritmo
00:03:23
Video dienotvarkės pavyzdys „kaip darželyje eina dienelė?“
00:01:50
Svarbiausia – atrasti laiko pokalbiams
00:01:41
Kūrybiškumo, žaidimo ir aplinkos svarba kuriant savivaldų ugdymą
5/17
00:01:36
„Savivaldus“ reikšmė – veiklus
00:01:00
„Savivaldus“ – savarankiškas
00:02:25
Ar reikia stebėti vaiką ir siūlyti veiklas?
00:03:24
Taigi kaip išmokyti vaiką veikti savivaldžiai, kad iš to būtų rezultatas?
00:01:42
Kokie ikimokyklinio ugdymo mokytojo tikslai?
00:00:25
Kai žaidimas – pirmoji mokykla
00:01:39
Kai kūrybiškumas – svarbiausias kriterijus
00:00:50
Palanki aplinka ir sąlygos
00:02:24
Praktiniai savivaldaus mokymo(si) pavyzdžiai
00:22:46
Svarbu tėvams, bet naudinga ir pedagogams
00:06:06
Klausimų - atsakymų sesija
00:25:19
4 MODULIS. Specialiųjų poreikių (elgesio-emocijų sutrikimų) koregavimas darželyje
6/17
00:02:29
Mūsų vaikai tiesiog skirtingi
7/17
00:00:36
Netinkamai besielgiantys vaikai
8/17
00:02:47
Pagalbininkas auklėtojui: SEP modelio pritaikymas darbe
9/17
00:02:37
Kodėl vaikai elgiasi netinkamai?
10/17
00:02:25
1. Kai vaiko tikslas – dėmesys
11/17
00:00:50
Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas - dėmesys
00:01:56
Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas
00:05:25
Kaip elgtis, kai vaikas siekia dėmesio?
00:04:02
Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia dėmesio?
00:02:08
Jei skyrus dėmesį, netinkamas vaiko elgesys nesibaigia?
00:00:38
2. Kai vaikas nori kontroliuoti
12/17
00:00:24
Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas - kontrolė
00:01:29
Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas
00:02:07
Kai vaiko tikslas - kontrolė
00:01:05
Vaiko reakcija į mokytojo netinkamo elgesio koregavimą
00:00:21
Kaip elgtis, kai vaikas siekia kontroliuoti?
00:03:49
Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia kontroliuoti?
00:01:33
3. Kai vaikas siekia išvengti
13/17
00:00:48
Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas - išvengti
00:01:13
Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas
00:01:20
Kai vaiko tikslas - išvengti
00:01:20
Vaiko reakcija į mokytojo netinkamo elgesio koregavimą
00:00:35
Kaip elgtis, kai vaikas siekia išvengti?
00:05:47
Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia išvengti?
00:01:15
4. Kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti
14/17
00:00:37
Mokytojo reakcija, kai vaiko tikslas – (netinkamu būdu) bendrauti
00:01:13
Pavyzdys: 5m. Roko elgesio stebėjimas
00:01:32
Kai vaiko tikslas – (netinkamu būdu) bendrauti
00:01:50
Kaip elgtis, kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti?
00:02:37
Situacija: Ką daryti, kai vaikas kandžiojasi?
00:05:35
Kaip elgtis, kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti?
00:01:43
Kaip į pagalbą kviestis tėvus, kai vaikas siekia (netinkamu būdu) bendrauti?
00:02:09
Klausimų - atsakymų sesija
15/17
00:14:55
Testas
16/17
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
17/17
Įsigykite šį mokymą
40,00 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
ikimokyklinis ugdymas
specialiųjų poreikių vaikų ugdymas
individualizavimas
diferencijavimas
įsivertinimas
Vaikų pasiekimų vertinimas
savivaldus mokymas
specialiųjų poreiki