Žaidimo svarba vaiko ugdyme TD'26 | Pedagogas.lt

Žaidimo svarba vaiko ugdyme TD'26

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/10

00:04:05

Žaidimo samprata ir reikšmė vaiko ugdymosi procese

2/10

00:00:40

Kodėl sakoma , kad svarbiausias mažo vaiko „darbas” yra žaidimas?

00:01:18

Kada atsirado žaidimas?

00:01:21

Pirmieji vaikų žaidimai pasaulyje

00:00:21

Ar buvo žaidimas senosiose civilizacijose?

00:00:36

Ar pr. Kr. žaidė Kinijos ir Graikijos vaikai?

00:01:06

Žaidimas kaip kultūrinė ir socialinė praktika

00:02:50

Laisvas vaidmeninis žaidimas -esminė ir nepakeičiama ikimokyklinio amžiaus vaikų veikla

00:06:09

Žaidimas turi struktūrą

00:08:49

Žaidimas

00:06:19

Kokia žaidimo reikšmė vaiko raidai?

3/10

00:03:35

Kaip galima paaiškinti vaikų žaidimo veiklą?

00:01:25

Ikimokyklinio amžiaus vaikui žaisti natūralu ir būtina- tai jo teisė

00:01:51

Ką mums sako ikimokyklinio ugdymo programa?

00:01:52

Kaip organizuojamas ugdymo(si) procesas?

00:03:29

Ikimokyklinio ugdymosi sritys - „Kuriu ir išreiškiu“

00:07:47

Kokie žaidimų tipai yra svarbiausi ikimokykliniame ugdyme?

4/10

00:09:57

Kaip per žaidimą ugdyti skirtingas kompetencijas?

5/10

00:01:35

Komunikavimo kompetencija

00:03:40

Pažinimo kompetencija

00:03:32

Kūrybiškumo kompetencija

00:03:26

Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija

00:03:29

Skaitmeninė kompetencija

00:10:12

Kultūrinė kompetencija

00:04:12

Pilietiškumo kompetencija

00:02:20

Kokia ugdymo(si) aplinka reikalinga šiuolaikiniam vaikui?

6/10

00:05:16

Žaidimas ir vaiko pasiekimų vertinimas

7/10

00:02:55

Klausimų - atsakymų sesija

8/10

00:18:01

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

9/10

Testas

10/10

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
Mokymo medžiaga

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '26" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Žaidimas – tai pagrindinė vaiko veikla, per kurią jis pažįsta pasaulį, kuria ryšius su aplinka, lavina savo gebėjimus ir formuoja vertybines nuostatas. Remiantis atnaujinta priešmokyklinio ugdymo programa ir ikimokyklinio ugdymo gairėmis, žaidimas laikomas esmine ugdymo forma, leidžiančia vaikui mokytis natūraliai, įtraukiamai ir prasmingai. Tinkamai organizuotas žaidimas padeda kurti visapusiškai palankią ugdymosi aplinką, skatina vaiko savarankiškumą, kūrybiškumą, socialinius ir emocinius įgūdžius.

 

Mokymo metu dalyviai:

  • susipažins su žaidimo samprata ir reikšme vaiko ugdymosi procese pagal atnaujintas ugdymo nuostatas;

  • sužinos, kokie žaidimo tipai yra svarbiausi įvairiais ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus tarpsniais;

  • išmoks atpažinti vaikų žaidimų galimybes ugdymui;

  • susipažins, kaip per žaidimą ugdyti skirtingas kompetencijas (pažinimo, komunikavimo, kūrybiškumo ir kt.);

  • įgis praktinių žinių apie aplinkos kūrimą ir mokytojo vaidmenį skatinant vaiko žaidybinę raišką.

 

Po mokymo dalyviai:

  • gebės taikyti žaidimo metodus kasdienėje ugdomojoje veikloje, atsižveldami į vaikų poreikius ir individualius gebėjimus;

  • reflektuos apie savo praktikas ir stiprins gebėjimą planuoti vaiką įtraukiantį ugdymo procesą per žaidimą.

Atsiliepimai