Atnaujintos bendrosios programos: kaip taikysime pradiniame ugdyme? | Pedagogas.lt

Atnaujintos bendrosios programos: kaip taikysime pradiniame ugdyme?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/11

00:01:37

Su kuo jums asocijuojasi žodis kompetencija?

2/11

00:04:35

Ugdymo turinio atnaujinimas

3/11

00:01:11

Atnaujintų bendrųjų programų diegimo etapai

00:00:26

Kas keičiasi?

00:02:47

Kompetencijos

4/11

00:01:18

Komunikavimo kompetencija ir jos "kodavimas" pamokos uždavinyje

5/11

00:03:41

Kaip planuoti kompetencijų plėtojimu grįstą pamoką?

6/11

00:00:57

1 etapas

00:06:01

2 etapas

00:08:38

3 etapas

00:04:30

Planavimo žingsniai

00:00:28

Kaip pamokos uždavinyje "užkoduoti" kompetencijas?

7/11

00:00:55

Uždaviniai

00:15:39

Praktiniai patarimai pamokos uždavinių formulavimui

8/11

00:24:28

Kausimų - atsakymų sesija

9/11

00:05:15

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

10/11

Testas

11/11

Mokymo medžiaga

Šis mokymas yra tęstinės kvalifikacijos tobulinimo programos PRADINIO UGDYMO MOKYTOJŲ AKADEMIJA '24 (40 val.) dalis.
 
Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

Registruokitės į visą programą  pigiau ČIA! 

Mokymo metu dėmesys skiriamas Bendrųjų ugdymo programų atnaujinimui, gilesnei kompetencijų sampratai ir pažinimui.
 

Dalyviai susipažins su praktiniais patarimais, kurie paremti veikla realioje ugdymo įstaigoje. Pateikiami praktiniai pavyzdžiai, KAIP planuoti, organizuoti ir įgyvendinti pamoką pagal atnaujintas Bendrąsias ugdymo programas. Mokymų dalyviai taip pat gaus konkrečius planų pavyzdžius, uždavinių bei tikslų kompetencijų ugdymui pavyzdines formuluotes pagal norimas ugdyti kompetencijas.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kas yra kompetencija ir kaip ją „išpakuoti“ pamokoje?
  • Kaip planuoti kompetencijų plėtote grįstą pamoką?
  • Kaip kurti ir rengti kompetencijų plėtote grįstos pamokos planą?
  • Kokiais žodžiais tikslingiausia „koduoti“ kompetencijas veiklos uždaviniuose?
  • Kuo kompetencijų plėtojimu grįsta pamoka skiriasi nuo klasikinės pamokos?


Po mokymo gebėsite:

  • iš esmės išskirti kompetencijas pagal tam tikrus raiškos požymius;
  • greitai ir tikslingai „užkoduoti“ kompetencijų ugdymo galimybes veiklos uždaviniuose;
  • efektyviai planuoti kompetencijų plėtojimu grįstą pamoką;
  • kūrybiškai įgyvendinti kompetencijų ugdymą įvairių dalykų pamokose

 

 

Lektoriai

Aurelija Macijauskienė

Aurelija Macijauskienė

Aurelija Macijauskienė - Klaipėdos Vydūno gimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė.

Atsiliepimai