Bendradarbiavimas su tėvais per tinkamą komunikaciją | Pedagogas.lt

Bendradarbiavimas su tėvais per tinkamą komunikaciją

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/20

00:00:31

Ryšio kūrimo svarba

2/20

00:00:24

Bendradarbiavimo nauda

3/20

00:00:55

Dėl ko komunikacija gali būti apsunkinta

4/20

00:01:34

Kokia tinkama komunikacija tarp pedagogo ir tėvų turėtų būti?

5/20

00:01:03

Komunikacijos gairės

6/20

00:02:02

Komunikavimo su tėvais įrankiai

7/20

00:01:01

Registracijos žurnalas

8/20

00:01:59

Pastabų, rekomendacijų teikimas nuotoliu

9/20

00:04:01

Atsakymo struktūra atsakant į tėvų e-laišką

10/20

00:06:45

Praktinis darbas

11/20

00:07:38

Komunikacija telefonu

12/20

00:02:27

Telefoninio pokalbio struktūra

13/20

00:02:57

Atsakymų šablonai

14/20

00:04:22

Grįžtamojo ryšio priėmimas

15/20

00:02:03

Konfliktų valdymas nuotolinio bendravimo metu

16/20

00:01:26

Klausimai savirefleksijai po bendravimo su tėvais

17/20

00:02:21

Klausimų - atsakymų sesija

18/20

00:04:53

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

19/20

Testas

20/20

Informacija

DĖMESIO! Norėdami gauti papildomą mokymo medžiagą EPAMOKĄ, ieškokite dalijamosios medžiagos dokumento DOVANA ir sekite instrukcijas.

Mokymo medžiaga

Informacija

Mokymai skirti švietimo įstaigų klasių vadovams bei visiems pedagogams, kuriems aktualu įgyti svarbiausių aktyvios lyderystės kompetencijų, organizuoti savo kasdienę veiklą, planuoti darbus bei deleguoti užduotis.

Švietimo įstaigų pedagogai neretai susiduria su problema, kad tėvai nėra linkę bendradarbiauti, tikisi, jog mokytojas pats susitvarkys su ugdymo iššūkiais, ir formalus dalyvavimo būtinuose susitikimuose daugiau nei pakaks. O štai iš tėvų girdime, kad dažniausiai su mokytojais tenka bendrauti tik ne itin maloniais klausimais. Tad konstruktyvus bendradarbiavimas lieka siekiamybe. 


Seminare aiškinsimės, kaip tokią situaciją keisti į gerąją pusę, ir apsirūpinsime praktiniais įrankiais, leisiančiais konstruktyvaus bendradarbiavimo norus paversti realybe. 


Šiame mokyme sužinosite:

  • kodėl svarbu įtraukti tėvus ne tik į bendravimą, bet ir bendradarbiavimą;
  • praktines rekomendacijas efektyviam bendravimui su tėvais;
  • kaip bendrauti su tėvais el. paštu, telefonu, kad jie nesijaustų gynybiškai;
  • kada nustatyti bendravimo ribas ir kaip jas laiku brėžti.


Po mokymo gebėsite:

  • kurti unikalų ryšį su tėvais siekiant konstruktyvaus bendradarbiavimo;
  • taikyti efektyvius el. laiškų rašymo ir bendravimo telefonu metodus;
  • aiškiai ir tiksliai formuluoti pastabas ir pastebėjimus;
  • spręsti kylančias ugdymo problemas efektyviai ir palankiausiai mokinio gerovei.

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Klasės vadovo metai '24" (40 val.,) dalis. Registruojantis į visą programą – pigiau! Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 8 val. KT pažymas. 

Lektoriai

Simona Rimkuvienė

Simona Rimkuvienė

Kauno „Saulės“ gimnazijos psichologė, turinti pedagoginį išsilavinimą bei karjeros specialistės kvalifikaciją. Veda mokymus ir patyrimines grupes paaugliams komandos formavimo, tarpasmeninių santykių, socioemocinio ugdymo temomis.

Atsiliepimai