Emocinių vaiko kompetencijų ugdymas. TD'25 | Pedagogas.lt

Emocinių vaiko kompetencijų ugdymas. TD'25

Emocinių vaiko kompetencijų ugdymas. TD'25

Dalintis

img

103d. 12val. 30min

iki registracijos pabaigos

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskirus 2 val. pažymėjimus už kiekvieną ilgalaikės programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą. 

Socialinis ir emocinis ugdymas yra svarbus ne tik bendravimo įgūdžių stiprinimui – tai yra neatskiriama vaiko gyvenimo ir ugdymo dalis. Yra išskiriama daug emocijų, kurios įprastai vadinamos „geromis“ ir „blogomis“ taip tarsi nurodant, kurias emocijas išgyventi vaikas gali, o kurių ne. O kaip yra iš tiesų, kaip tinkamai reaguoti į vaikų emocijas ir ugdyti jų emocines kompetencijas, bus kalbama seminare.

 

Mokymo metu dalyviai:

  • susipažins su skirtingų emocijų svarba ir supras, kad visos jos yra „geros“;
  • sužinos, iš kur kyla stiprios vaikų emocijos ir kaip tinkamai į jas reaguoti;
  • išmoks tinkamai drausminti vaikus be bausmių ir gąsdinimų;
  • sužinos apie vaikų manipuliacijų ypatumus.

Po mokymo dalyviai:

  • mokės pasigaminti metodines priemones, skirtas vaikų emocinių kompetencijų ugdymui;
  • supras vaikų emocinių kompetencijų ugdymo svarbą ir gebės šį ugdymą įgyvendinti.

Lektoriai

Laura Mačiukaitė

Laura Mačiukaitė

Lektorė, neuromokslininkė. Pastaruosius 15 metų gilinasi į žmogaus emocijų  pažinimą iš neuromokslo ir psichologijos mokslų perspektyvos.  Vaikų stovyklų organizatorė, edukacijų vedėja, kompetencijų ugdymo ekspertė.

Bilietų rezervacija (registracija į renginį)

1 Dalyvis

14,99 €

 / vnt.

Populiariausia

Platininiams nariams

1 prieiga

14,99 €

0,00 €

 / vnt.

Narystės kaina tik 12,00 € 8,82 € / mėn.

Gairės

ikimokyklinis ugdymas

priešmokyklinis ugdymas

vaiko psichologija

vaiko emocinės kompetencijos