Ikimokyklinio amžiaus vaikų gebėjimų pažinimo svarba: planavimui, stebėsenai ir ugdymo turinio įgyvendinimui | Pedagogas.lt

Ikimokyklinio amžiaus vaikų gebėjimų pažinimo svarba: planavimui, stebėsenai ir ugdymo turinio įgyvendinimui

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/28

00:03:28

0-3 metų socialinė ir emocinė raida

2/28

00:14:48

0-3 metų pažintinė ir fizinė raida

3/28

00:04:56

3-6 metų socialinė ir emocinė raida

4/28

00:01:48

3-6 metų pažintinė ir fizinė raida

5/28

00:03:38

Vaiko raida ir ugdymas

6/28

00:07:51

KONSTRUKTYVISTINĖ teorija

7/28

00:04:15

Žaidimo raidos stadijos

8/28

00:05:43

Patirtinis ar patyriminis?

9/28

00:03:56

Mokymasis per patirtį

10/28

00:03:21

Patirtinis ugdymas integraliuose edukaciniuose kontekstuose:

11/28

00:01:11

Iššūkis ar provokacija?

12/28

00:04:04

Į vaikų ugdymosi rezultatus orientuotas atvirasis ugdomojo proceso planavimas

13/28

00:00:29

Komunikabilus

14/28

00:01:25

Kaip pasiekimai ir ugdymo gairės gali būti pateikiami programoje

15/28

00:01:12

Ugdydami ikimokyklinio amžiaus vaiką, pedagogai turi kelti 3 esminius klausimus

16/28

00:07:52

Atvirasis planas

17/28

00:01:46

Nuo ko prasideda planavimas?

18/28

00:04:43

Pedagogo siūloma idėja vaikų veiklai

19/28

00:01:39

Į vaiką orientuoto ugdymo paradigmą atitinkanti idėja

20/28

00:01:49

Vaikų idėjos ir sumanymai

21/28

00:05:28

PASIEKIMŲ IR PAŽANGOS STEBĖSENA

22/28

00:01:59

Stebėjimas

23/28

00:01:39

Dokumentavimas

24/28

00:02:24

Interpretavimas

25/28

00:02:43

Klausimų - atsakymų sesija

26/28

00:06:17

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

27/28

Testas

28/28

Ikimokyklinis amžius – tai intensyvaus augimo, mokymosi ir socialinių įgūdžių formavimosi laikotarpis, kuris daro ilgalaikę įtaką vaiko raidai. Suprasdami šio amžiaus ypatumus, pedagogai gali efektyviau planuoti ugdymo procesą, skatinti vaikų pažinimo, emocinį bei socialinį vystymąsi ir kurti palankią aplinką jų visapusiškam tobulėjimui.

Mokymas suteiks dalyviams žinių apie ikimokyklinio amžiaus vaikų raidos dėsningumus ir jų išmanymo svarbą planuojant ir įgyvendinant ugdymo turinį, ikimokyklinio amžiaus vaikų pažintinę ir socialinę raidą bei jų darnaus ugdymo svarbą. Dalyviai taip pat ugdysis gebėjimą analizuoti ir reflektuoti praktiškai pritaikant žinias ir įgūdžius kuriant bei įgyvendinant ugdomąsias veiklas su vaikais.

Mokymo metu dalyviai:

  • supras, kodėl yra svarbu išmanyti ikimokyklinio amžiaus vaikų raidą planuojant ir įgyvendinant ugdymo turinį;
  • aptars vaiko emocinės ir pažintinės raidos sąveiką;
  • sužinos, kaip tikslingai modeliuoti ugdymo turinį;
  • išmoks analizuoti ir vertinti ugdymo proceso įgyvendinimo tikslingumą;
  • plės turimas žinias apie vaiko pažintinę ir psichosocialinę raidą.

 

Po mokymo dalyviai:

  • bus susipažinę su skirtingo amžiaus vaikų raidos dėsningumais;
  • bus patobulinę bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, išmokę aktyvaus mokymo(si) metodų;
  • panaudos mokymų metu įgytas kompetencijas organizuodami inovatyvų ir įtraukų ugdymo procesą. 

SVARBU!

Šis seminaras yra akredituotos KT programos Mokinio padėjėjo darželyje mokymų programa (40 val.) dalis. Programą ruošia ir renginius organizuoja VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

 

Visi dalyviai gaus atskiras 5 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Atsiliepimai