Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/28
00:03:28
0-3 metų socialinė ir emocinė raida
2/28
00:14:48
0-3 metų pažintinė ir fizinė raida
3/28
00:04:56
3-6 metų socialinė ir emocinė raida
4/28
00:01:48
3-6 metų pažintinė ir fizinė raida
5/28
00:03:38
Vaiko raida ir ugdymas
6/28
00:07:51
KONSTRUKTYVISTINĖ teorija
7/28
00:04:15
Žaidimo raidos stadijos
8/28
00:05:43
Patirtinis ar patyriminis?
9/28
00:03:56
Mokymasis per patirtį
10/28
00:03:21
Patirtinis ugdymas integraliuose edukaciniuose kontekstuose:
11/28
00:01:11
Iššūkis ar provokacija?
12/28
00:04:04
Į vaikų ugdymosi rezultatus orientuotas atvirasis ugdomojo proceso planavimas
13/28
00:00:29
Komunikabilus
14/28
00:01:25
Kaip pasiekimai ir ugdymo gairės gali būti pateikiami programoje
15/28
00:01:12
Ugdydami ikimokyklinio amžiaus vaiką, pedagogai turi kelti 3 esminius klausimus
16/28
00:07:52
Atvirasis planas
17/28
00:01:46
Nuo ko prasideda planavimas?
18/28
00:04:43
Pedagogo siūloma idėja vaikų veiklai
19/28
00:01:39
Į vaiką orientuoto ugdymo paradigmą atitinkanti idėja
20/28
00:01:49
Vaikų idėjos ir sumanymai
21/28
00:05:28
PASIEKIMŲ IR PAŽANGOS STEBĖSENA
22/28
00:01:59
Stebėjimas
23/28
00:01:39
Dokumentavimas
24/28
00:02:24
Interpretavimas
25/28
00:02:43
Klausimų - atsakymų sesija
26/28
00:06:17
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
27/28
Testas
28/28
Ikimokyklinio amžiaus vaikų gebėjimų pažinimo svarba: planavimui, stebėsenai ir ugdymo turinio įgyvendinimui
Bendra trukmė 1h 40m
Mokymų dalių viduje: 27
Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/28
00:03:28
0-3 metų socialinė ir emocinė raida
2/28
00:14:48
0-3 metų pažintinė ir fizinė raida
3/28
00:04:56
3-6 metų socialinė ir emocinė raida
4/28
00:01:48
3-6 metų pažintinė ir fizinė raida
5/28
00:03:38
Vaiko raida ir ugdymas
6/28
00:07:51
KONSTRUKTYVISTINĖ teorija
7/28
00:04:15
Žaidimo raidos stadijos
8/28
00:05:43
Patirtinis ar patyriminis?
9/28
00:03:56
Mokymasis per patirtį
10/28
00:03:21
Patirtinis ugdymas integraliuose edukaciniuose kontekstuose:
11/28
00:01:11
Iššūkis ar provokacija?
12/28
00:04:04
Į vaikų ugdymosi rezultatus orientuotas atvirasis ugdomojo proceso planavimas
13/28
00:00:29
Komunikabilus
14/28
00:01:25
Kaip pasiekimai ir ugdymo gairės gali būti pateikiami programoje
15/28
00:01:12
Ugdydami ikimokyklinio amžiaus vaiką, pedagogai turi kelti 3 esminius klausimus
16/28
00:07:52
Atvirasis planas
17/28
00:01:46
Nuo ko prasideda planavimas?
18/28
00:04:43
Pedagogo siūloma idėja vaikų veiklai
19/28
00:01:39
Į vaiką orientuoto ugdymo paradigmą atitinkanti idėja
20/28
00:01:49
Vaikų idėjos ir sumanymai
21/28
00:05:28
PASIEKIMŲ IR PAŽANGOS STEBĖSENA
22/28
00:01:59
Stebėjimas
23/28
00:01:39
Dokumentavimas
24/28
00:02:24
Interpretavimas
25/28
00:02:43
Klausimų - atsakymų sesija
26/28
00:06:17
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
27/28
Testas
28/28
Įsigykite šį mokymą
1 Prieiga
15,00 €
Populiariausia
1 prieiga
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
ikimokyklinis ugdymas
priešmokyklinis ugdymas
pasiekimų sritys
vaiko raida