Kaip atsisakyti žalingų lyderio elgesio modelių? ŠVIETIMO ĮSTAIGOS VADOVO LYDERYSTĖ | Pedagogas.lt

Kaip atsisakyti žalingų lyderio elgesio modelių? ŠVIETIMO ĮSTAIGOS VADOVO LYDERYSTĖ

Kaip atsisakyti žalingų lyderio elgesio modelių? ŠVIETIMO ĮSTAIGOS VADOVO LYDERYSTĖ

Dalintis

img

Informacija

Tiesioginė transliacija baigėsi, tačiau Jūs galite nemokamai naudotis transliacijos įrašu.

1. Prisjunkite prie savo Pedagogas.lt paskyros (jei dar neturite paskyros, susikurkite);
2. Spauskite nuorodą ir žiūrėkite mokymo įrašą: https://www.pedagogas.lt/mokymas/kaip-atsisakyti-zalingu-lyderio-elgesio-modeliu-svietimo-istaigos-vadovo-lyderyste-3969

Dėmesio! Ši nuoroda skirta asmeniškai Jums. Dalintis nuoroda ar ją platinti  -DRAUDŽIAMA.

Gero mokymosi!

Pedagogas.lt administracija

Vadovavimas ir lyderystė nėra lygiavertės bei tą patį reiškiančios sąvokos. Švietimo kontekste dažniau girdimos ir vartojamos lyderio ir lyderystės sąvokos, kaip antai pasidalytoji, transakcinė ar tarnaujanti lyderystė. Visgi, lyderystės raiška nėra vienoda, o net ir panašiomis lyderystės savybėmis pasižyminčių vadovų elgesys ir sprendimai skiriasi. Siekdami pagerinti savo darbo efektyvumą ir santykį su kitais, lyderiai nuolat ieško būdų tobulinti savo kompetencijas per įvairias mokymosi veiklas, tačiau retas kuris žino, kad siekiant atsikratyti nepageidaujamų elgesio modelių, juos galima tiesiog atmokti. Šiame seminare vadovai, lyderiai ir tie, kurie mano tokie esantys, susipažins ne tik su lyderystės stiliais, organizacijų kultūros vaidmeniu lyderystės raiškai, tačiau ir su tuo, kaip atmokti „žalingų“ lyderio elgesio modelių.
Mokymo metu sužinosite:

  • Koks lyderystės tipas efektyviausias šiuolaikinėse švietimo organizacijose?
  • Kaip lyderystė priklauso nuo organizacijos kultūros?
  • Kokie yra efektyviausi atmokimo būdai, kurie gali būti naudojami stiprinant lyderystę?

Po mokymo gebėsite:

  • Atpažinti savo lyderystės stilių;
  • Įvertinti organizacijos, kurioje dirba kultūros tipus;
  • Taikyti bent du grįžtamojo ryšio būdus lyderystės kompetencijai tobulinti;
  • Atpažinti efektyviausius mokymosi būdus lyderystei stiprinti;
  • Taikyti bent vieną atmokimo strategiją.

Informacija

Šis mokymas yra ilgalaikės programos ŠVIETIMO ĮSTAIGŲ VADOVO LYDERYSTĖ" (40 val., K213003631 ID478159) dalis. Registruojantis į visą programą – pigiau! Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 8 val. KT pažymas. 

Lektoriai

Rytis Komičius

Rytis Komičius

Rytis Komičius – Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos direktorius, anglų kalbos ir psichologijos mokytojas, mokyklų išorės vertintojas.

Mokymo medžiaga

Gairės

švietimo įstaigos vadovo lyderystė

vadovo lyderystė

lyderystės elgesio modeliai