Kaip ikimokykliniame ugdyme analizuojamas ir vertinamas ugdymo proceso veiksmingumas? | Pedagogas.lt

Kaip ikimokykliniame ugdyme analizuojamas ir vertinamas ugdymo proceso veiksmingumas?

Kaip ikimokykliniame ugdyme analizuojamas ir vertinamas ugdymo proceso veiksmingumas?

Dalintis

img

49d. 7val. 9min

iki registracijos pabaigos

Informacija

KT programas ruošia ir renginius organizuoja VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi mokymo dalyviai gaus 5 val. kvalifikacijos tobulinimo pažymas.

Mokymas skirtas mokytojams, dirbantiems pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, kurie domisi ir savo darbo praktikoje susiduria su klausimais, kokie yra šiuolaikinio vaiko ypatumai ir koks vaiko vaidmuo ugdyme, koks turėtų būti pedagogo vaidmuo, kaip kurti šiuolaikišką ir įtraukiantį ugdymą, orientuotą į ugdytinio sėkmę, užtikrinant ugdymo proceso sėkmę.

 

Yra išskiriami šeši komponentai, padedantys kurti sėkmingą ikimokyklinį ugdymą: aiškios ir nuoseklios taisyklės; prognozuojamumas; grįžtamasis ryšys; galimybių suteikimas; taisyklių ir lūkesčių paaiškinimas; autoritetas. Mokyme bus analizuojama šių komponentų svarba ir praktinis jų integravimas į ugdymo procesą. 

 

Seminaro metu drauge su lektore:

  • sužinosite apie tai, kuo svarbus šiuolaikinis ugdymo proceso planavimas;
  • pamatysite praktinių pavyzdžių, kaip yra kuriama įtraukianti ugdomoji aplinka;
  • įgysite praktinių įgūdžių ir analizuosite pavyzdžius, kaip analizuojamas ir vertinamas ugdymo proceso veiksmingumas.

Bilietų rezervacija (registracija į renginį)

1 Dalyvis

15,00 €

 / vnt.

Populiariausia

Platininiams nariams

1 prieiga

15,00 €

0,00 €

 / vnt.

Narystės kaina tik 12,00 € 8,82 € / mėn.

Gairės

ikimokyklinis ugdymas

ugdymo procesas

ugdymo proceso vertinimas

ugdymo proceso analizė