Kaip ugdyti sensorinių sutrikimų turinčius vaikus? | Pedagogas.lt

Kaip ugdyti sensorinių sutrikimų turinčius vaikus?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/46

00:03:47

Situacijos analizė. Tomas (5 m.)

2/46

00:03:52

Sensorikos sutrikimai pasireiškia individualiai

3/46

00:03:23

Sensoriniai pojūčiai

4/46

00:01:46

Sensorinė integracija (SI) -kas tai?

5/46

00:00:34

Sensorinio impulso (nervinio signalo) kelias

6/46

00:02:02

Sensorinės moduliacijos sutrikimai

7/46

00:01:53

Sensorinė integracija. Taktilinė sistema

8/46

00:00:36

Taktilinis HIPERJAUTRUMAS

9/46

00:06:28

Taktilinis HIPOJAUTRUMAS

10/46

00:00:49

Taktilinių pojūčių paieška

11/46

00:03:51

Situacijos analizė. Monika (7 m.)

12/46

00:03:15

Situacijos analizė. Simonas (9 m.)

13/46

00:03:26

Vestibulinis aparatas. Kaip jis veikia?

14/46

00:00:28

Vestibulinis hipojautrumas

15/46

00:00:45

Vestibulinis hiperjautrumas

16/46

00:01:44

Vestibulinių pojūčių paieška

17/46

00:00:44

Vestibulinių sutrikimų įtaka ugdymo procese

18/46

00:00:44

Vestibulinės strategijos ugdymo procese

19/46

00:03:55

Aktyvios vestibulinės veiklos

20/46

00:01:10

Galimos negatyvios reakcijos

21/46

00:02:07

Situacijos analizė. Paulius (9 m.)

22/46

00:03:10

Propriocepcinė sistema

23/46

00:01:07

Hipojautrumas. Judesių valdymo sunkumai

24/46

00:04:12

Sensorinių pojūčių paieškos požymiai

25/46

00:02:24

Propriocepcinės sistemos strategijos

26/46

00:02:11

Aktyvios veiklos

27/46

00:01:42

Audialinės(girdimoji) sistemos funkcijos

28/46

00:00:19

Audialinės sistemos sutrikimų požymiai

29/46

00:01:52

Audialinis hiperjautrumas. Požymiai

30/46

00:01:02

Audialinis hipojautrumas. Požymiai

31/46

00:00:55

Hipojautrumas. Strategijos

32/46

00:01:40

Garsinių pojūčių ugdymo priemonės

33/46

00:00:50

Vizualinė sistema (regimoji). Kas? Kur? Kaip?

34/46

00:00:34

Sensorinės moduliacijos sutrikimai. Vizualinis hiperjautrumas

35/46

00:02:40

Sensorinės moduliacijos sutrikimai. Vizualinis hipojautrumas

36/46

00:04:50

Vizualinės integracijos strategijos

37/46

00:03:31

Sensomotoriniai sutrikimai. Dispraksija. Disleksija

38/46

00:01:32

Vizualinės integracijos priemonės

39/46

00:02:29

Gustatorinė ir olfaktorinė sistema

40/46

00:00:20

OS sutrikimai. Hiperjautrumo požymiai

41/46

00:03:29

OS sutrikimai. Hipojautrumo požymiai

42/46

00:04:09

Interocepcinė sistema

43/46

00:02:10

Klausimų - atsakymų sesija

44/46

00:11:02

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

45/46

Testas

46/46

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga

Informacija

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai „Mokinio padėjėjo mokymų programa. II dalis“ (40 ak. val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokinių padėjėjams, dirbantiems mokyklose, taip pat kitiems pedagogams. 


Mokėkite už mokymus mažiau ir įsigykite visą mokinio padėjėjo programą ČIA.


Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-19).

Pojūčiai kitaip yra vadinami sensorika. Subalansuota sensorinių sistemų veikla – tai kasdieniai gebėjimai mokytis, bendrauti, sportuoti, žaisti, netgi miegoti, tačiau sensoriniai skirtumai neretai sukelia elgesio ir savijautos sunkumų autizmo spektro ar kitų raidos sutrikimų turintiems vaikams.

 

Vaikams, turintiems sensorinių sutrikimų, dažnai būdingas perdėtas jautrumas; greitas nuovargis; nekoordinuoti, nerangūs kūno judesiai; sunkumai kontroliuojant emocijas, išsėdint vienoje vietoje ar sukaupiant dėmesį, elgesio ribų ir taisyklių nesilaikymas; prasta regimoji ar girdimoji atmintis.

 

Seminare bus kalbama apie metodus ir sąlygas, kurie gali pagerinti šių vaikų ugdymosi ir bendravimo procesus. Mokymo metu bus atskleidžiamos priežastys, nagrinėjamos praktinės situacijos, dalijamasi patirtimi ir būdais, padedančiais sušvelninti sensorinius iššūkius tiek pačiam vaikui, tiek visai klasei. 

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip sensorikos sutrikimai veikia vaiko elgesį;
  • kokie požymiai, ženklai nusako sensorikos sutrikimus;
  • kaip tinkamai parinkti veiklas, užtikrinančias sensorinius vaiko poreikius;
  • kokios mokymosi, žaidimų priemonės tinka esant specifiniams sensoriniams poreikiams ir kaip jos gali padėti spręsti elgesio problemas;
  • kokie fiziniai požymiai parodo emocinių perkrovų artėjimą ir kokios elgesio strategijos taikomos siekiant jų išvengti. 

 

Po mokymo gebėsite:

  • geriau suprasti vaiko poelgius bei poreikius skirtingose situacijose;
  • parinkti tinkamas elgesio strategijas;
  • pritaikyti priemones ir veiklas, subalansuojančias nepageidautiną elgesį;
  • strateguoti vaiko darbo bei poilsio poreikį.

 

Mokymą sudaro:

  • metodų / žaidimų aprašymai;
  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • situacijų analizės.

Atsiliepimai