Kaip vertinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių pasiekimus?

156d. 18val. 54min
iki registracijos pabaigos
Informacija
Visi dalyviai gauna atskiras pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima mokėti už mokymus mažiau ir įsigyti visą programą „Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’26“ (40 val.) ČIA.
Programos rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos tobulinimo programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).
Daugelis mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų susiduria su iššūkiais, kaip tinkamai pritaikyti vertinimą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, kaip fiksuoti jų pažangą ir pasiekimus atsižvelgiant į individualias galimybes. Mokymų metu pateikta informacija padės suprasti praktinius vertinimo būdus ir įrankius, kurie leis užtikrinti sąžiningą, motyvuojantį ir įtraukų vertinimą.
Mokymo metu sužinosite:
- Kaip nustatyti individualias vertinimo gaires specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams?
- Kokius duomenis ir kokiais metodais rinkti stebint mokinių pažangą?
- Kaip praktikoje taikyti formuojamąjį ir apibendrinamąjį vertinimą SUP turintiems mokiniams?
- Kaip parinkti tinkamus vertinimo įrankius ir kaip juos naudoti kasdienėje praktikoje?
Po mokymo gebėsite:
- Parengti individualius pasiekimų ir pažangos stebėjimo planus specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams.
- Pritaikyti formuojamojo ir apibendrinamojo vertinimo metodus pagal mokinių poreikius.
- Naudoti įvairius praktinius įrankius (lenteles, žemėlapius, refleksijas) pasiekimų ir pažangos fiksavimui.
- Tikslingai bendradarbiauti su kolegomis ir tėvais (globėjais, rūpintojais), aptariant mokinių pasiekimus ir pažangą.
Mokymą sudaro:
- praktiniai pavyzdžiai;
- rekomendacijos;
- situacijų analizės
Bilietų rezervacija (registracija į renginį)
1 Dalyvis
21,00 €
Populiariausia
1 prieiga
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
specialiųjų poreikių mokiniai
Vaikų pasiekimų vertinimas
mokinių vertinimas