Fizinio, emocinio ir psichinio ugdymo darna | Pedagogas.lt

Fizinio, emocinio ir psichinio ugdymo darna

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/15

00:01:17

Naujas mokymosi mokslas

2/15

00:21:43

Greitas ir lėtas mąstymas

3/15

00:04:48

Žmonių gerovės gerinimo strategijos

4/15

00:10:17

Neuronai streso metu

5/15

00:06:47

Kaip veikia smegenis stresas

6/15

00:04:16

Sveikos gyvensenos abėcėlė

7/15

00:08:12

Kokios veiklos skatina smegenų vystimąsi

8/15

00:01:44

Mokslo atradimai apie mokymosi tempus

9/15

00:03:12

Vienas iš svarbiausių dalykų - vaiko dėmesio koncentravimo treniravimas

10/15

00:08:24

Dopaminas - atpildo medžiaga

11/15

00:02:09

Išvados

12/15

00:07:30

Klausimų - atsakymų sesija

13/15

00:03:39

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

14/15

Testas

15/15

SVARBU!

Seminaras yra akredituotos KT programos „Ugdymas ir psichologija (40 val., ID635538 K211002059)“ dalis. Programą ruošia ir renginius organizuoja VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

 

Visi dalyviai gaus atskiras 3 ak. val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą. Daugiau informacijos apie programą rasite paspaudę ČIA.

Ar pastebite, kad mokiniai vis dažniau susiduria su nuovargiu, motyvacijos stoka ar emociniu perdegimu? Šiuolaikinėje ugdymo aplinkoje vis svarbiau atpažinti ne tik žinių perteikimo, bet ir visapusiškos mokinio gerovės poreikį.

 

Šio mokymo metu nagrinėjama, kaip fiziologiniai procesai, emocinis ir psichinis balansas daro įtaką gebėjimui mokytis, dirbti ir išlikti motyvuotam. Dalyviai sužinos, kokią reikšmę turi darna tarp kūno, emocijų ir psichikos, ir kokiais metodais galima stiprinti ne tik mokinių, bet ir pedagogų atsparumą nuovargiui bei palaikyti gerą savijautą.

 

Lektorius pristatė neuromokslo ir švietimo tyrimais grįstus metodus, kurie padeda:

  • palaikyti vaikų vidinę motyvaciją ir atsparumą nuovargiui,

  • suprasti fizinės veiklos ir fiziologinių procesų svarbą kasdienėje veikloje,

  • taikyti paprastas, bet veiksmingas praktikas emociniam stabilumui stiprinti tiek ugdymo aplinkoje, tiek asmeniniame gyvenime.

 

Kam skirta ši tema?

  • Pedagogams, siekiantiems geriau suprasti mokinių emocinius, fizinius ir psichinius poreikius, bet kartu ir pasirūpinti savo pačių darna. Mokymai naudingi visiems, norintiems kurti aplinką, kurioje tiek vaikai, tiek suaugusieji jaučiasi įgalinti, stiprūs ir atsparūs kasdieniams iššūkiams.

Atsiliepimai