Neuropedagogika: kaip padėti vaikui reguliuoti stiprias emocijas?

Informacija
Visi dalyviai gauna atskiras pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima mokėti už mokymus mažiau ir įsigyti visą programą „Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’26“ (40 val.) ČIA.
Programos rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos tobulinimo programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).
Vis daugiau vaikų patiria emocijų valdymo sunkumų, o tėvai ir pedagogai dažnai nežino, kaip jiems padėti be griežtų draudimų, kritikos ar bausmių. Problema ir tai, kad tradiciniai auklėjimo metodai dažnai nepaiso vaiko nervų sistemos vystymosi.
Šis mokymas padės suprasti emocijų reguliacijos pagrindus per neuromokslo, sąmoningos tėvystės ir polivagalinės teorijos prizmę, siekiant kurti saugią ir palaikančią aplinką vaikui. Tai itin aktualu tiek tėvams, tiek specialistams, dirbantiems su vaikais.
Mokymo metu bus nagrinėjamos šios temos:
- Kaip vystosi vaiko nervų sistema ir ką tai reiškia emocijų reguliacijai?
- Polivagalinė teorija: saugumo jausmo svarba vaiko elgesiui.
- Ką reiškia būti susireguliavusiu suaugusiu: kaip mūsų būsena veikia vaiką?
- Praktiniai įrankiai padėti vaikui stiprių emocijų metu.
Mokymo metu sužinosite:
- kodėl vaikas dažnai nesusitvarko su savo emocijomis ir ką tai reiškia iš nervų sistemos perspektyvos;
- kaip suaugusiojo būsena padeda arba trukdo vaikui susireguliuoti;
- kokie paprasti, bet veiksmingi būdai gali padėti vaikui stiprių emocijų metu.
Po mokymo gebėsite:
- atpažinti vaiko emocinės disreguliacijos signalus ir suprasti jų fiziologinę kilmę;
- panaudoti sąmoningos tėvystės ir polivagalinės teorijos įrankius vaiko nuraminimui;
- kurti saugią aplinką, padedančią vaikui mokytis emocijų reguliacijos;
- patys išlikti susireguliavę sudėtingose situacijose.
Mokymą sudaro:
- praktinės užduotys;
- praktiniai pavyzdžiai;
- rekomendacijos;
Gairės
Emocinis intelektas
emocijų valdymas
neuropedagogika
emocijų reguliavimo technikos