Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymo(si) skirtumai. TD'25 | Pedagogas.lt

Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymo(si) skirtumai. TD'25

Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymo(si) skirtumai. TD'25

Dalintis

img

169d. 20val. 25min

iki registracijos pabaigos

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskirus 4 val. pažymėjimus už kiekvieną ilgalaikės programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą. 

Specialieji ugdymo(si) poreikiai – tai frazė, kuri dažnai nuskamba kaip išankstinis nuosprendis kiekvienai su tuo susiduriančiai šeimai. Biologiniu aspektu specialiųjų poreikių turintys vaikai apibūdinami pagal išoriškai matomas arba nuspėjamas žymes – elgesį, bendravimo būdą: išryškėja skirtumai tarp įprastos raidos (neurotipinio) ir specialiųjų poreikių žmogaus. Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymas neabejotinai kelia iššūkių ir pedagogams, mat jie turi įvertinti ir stengtis atliepti individualius kiekvieno ugytinio poreikius bei sudaryti tinkamas sąlygas ugdymui(si). 

 

Kas gali padėti šioje situacijoje? Žinoma, pirmiausia – žinios ir supratimas, koks šiame kelyje svarbus bendradarbiavimas ir teisingas situacijos matymas bei sprendimai. Tėvų ir pedagogų kuriamas santykis siekiant pagalbos vaikui gali prasklaidyti net ir tamsiausius debesis ir atnešti daugiau šviesos tiek į šeimos gyvenimą, tiek stengiantis padėti vaikui ir jį ugdyti. Apie tai, kaip tokį santykį kurti ir veiksmingai padėti vaikui ugdymo(si) procese, bus kalbama seminare. 

Seminaras „Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymo(si) skirtumai. TD'25“ skirtas ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojams, mokytojų padėjėjams bei tėvams, kurie patiria sunkumų bei kuriems kyla klausimų, kokie yra specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymo(si) skirtumai bei kaip juos atliepti.

Seminaro metu sužinosite:

  • apie rekomendacijas specialiųjų poreikių vaikų rutinos ir struktūros kūrimui – kaip praktiškai pritaikyti dažniausias VRC rekomendacijas;
  • apie sensorinius vaikų poreikius;
  • apie vaikų patiriamą nerimą ir skirtingus jo raiškos būdus.

 

Po seminaro žinosite:

  • kaip pritaikyti ir pradėti naudoti kortelių sistemą, kai atrodo, kas vaikas į jas „nereaguoja“;
  • kodėl taip svarbu suprasti vaiko ypatinguosius interesus ugdant ir į juos atsižvelgti;
  • kaip taikyti adekvačius reikalavimus vaikui, nesukeliant jo pasipriešinimo ir vengimo.

Lektoriai

Dovilė Gvazdaitienė

Dovilė Gvazdaitienė

Puslapių „Autistiška lietuviškai“ autorė, specialistų duombazės www.spalvotossmegenys.lt kūrėja

Bilietų rezervacija (registracija į renginį)

1 Dalyvis

14,99 €

 / vnt.

Populiariausia

Platininiams nariams

1 prieiga

14,99 €

0,00 €

 / vnt.

Narystės kaina tik 12,00 € 8,82 € / mėn.

Gairės

ikimokyklinis ugdymas

priešmokyklinis ugdymas

specialiųjų poreikių vaikų ugdymas

specialiųjų poreikių vaikų integracija